bu ekipmanı masaya dizip masadan kaldıracağım toplam sürede 50 soru çözerim amk.
t: biraz abartılı bir çalışma yöntemiyle çalışan kişi.
edit: iki suser kardeşimden mesaj geldi; bu arkadaşlar masayı esir alıyorlarmış, eşyalarını hiç kaldırmıyorlarmış.
Sık geçen başlıklar
krdskargonerde 10
ekşi profiliyıllardır hayalini kurduğum köpek kulübesini sonunda alabileceğimi anladığım hede. helal be size…
aklıma şu görseli getiren kadın.
"şam --> halep --> rakka --> idlib --> lazkiye" diye belirlediğim rota.
yazık be, o çocuğun katili değil mi şimdi bu adam?
bu trafikte arkadan arabanın götüne kadar dayanıp sıkıştıran orospu çocuklarına inat daha da yavaşlıyorum, gaz fren gaz fren yapınca aklı gidiyor. yandan sıkıştırırsa ve trafik akıyorsa hiç direksiyon çevirmiyorum, yol boşsa ben de ona yanaşıyorum, yanaştığı gibi geri dönmek zorunda kalıyor. ah sizin ananız bu kadar mı kıymetsiz be, küfrettirmeye and içmiş gibisiniz.
t: bir cinayettir.
edit: çocuk emniyet kemersizmiş arkada...
bu trafikte arkadan arabanın götüne kadar dayanıp sıkıştıran orospu çocuklarına inat daha da yavaşlıyorum, gaz fren gaz fren yapınca aklı gidiyor. yandan sıkıştırırsa ve trafik akıyorsa hiç direksiyon çevirmiyorum, yol boşsa ben de ona yanaşıyorum, yanaştığı gibi geri dönmek zorunda kalıyor. ah sizin ananız bu kadar mı kıymetsiz be, küfrettirmeye and içmiş gibisiniz.
t: bir cinayettir.
edit: çocuk emniyet kemersizmiş arkada...
kısmen doğruluğu olan önerme. amazon o devasa kudretini bizim ülkede gösteremiyor, depoya koyduğu sınırlı stoklarla hizmet veriyor ama yetmiyor. ürün çeşitliliği yok abi, yok!
tokatlıyor denilen firmalar amazon'dan ziyade müşterisini tokatlıyor. sözlükteki başlıklarından görebilirsiniz. amazon'da bulamadığım ürünü diğerlerinden alırken "denize düşen yılana sarılır" gibi hissediyorum, inşallah bir sorun yaşamam diyorum.
edit: götçü bir çaylak arkadaş (kendisi verdiği her cevabın bir yerinde göt kelimesi kullanıyor, götünden uydurmak gibi) ısrarla kaynak istiyor, kaynak olarak amazon.com.tr başlığına sokup başlıkta ara kısmına girmesini, çeşitlilik, çeşitliliği, stok gibi anahtar kelimeleri girerek diğer yazarların da aynı şekilde izlenimlerini paylaştığını gösteriyorum ama kendisini ikna edemiyorum, daha sağlam bir verin varsa paylaş edit çekicem diyorum, yok ama sen çok emin konuşuyorsun diyor. 12 milyar dolarlık pazarı varmış da nasıl böyle kesin konuşurmuşum.
amk amazon kindle almak için bile n11.com'a bakıyoruz, daha nasıl bir kaynak vereyim bilmiyorum ki.
edit: ekleme
edit2: başlığa katılmıyorum, o yüzden "kısmen doğru" dedim bu arada. sadece entry kısmında katıldığım noktalar var, onları da anlattım zaten.
tokatlıyor denilen firmalar amazon'dan ziyade müşterisini tokatlıyor. sözlükteki başlıklarından görebilirsiniz. amazon'da bulamadığım ürünü diğerlerinden alırken "denize düşen yılana sarılır" gibi hissediyorum, inşallah bir sorun yaşamam diyorum.
edit: götçü bir çaylak arkadaş (kendisi verdiği her cevabın bir yerinde göt kelimesi kullanıyor, götünden uydurmak gibi) ısrarla kaynak istiyor, kaynak olarak amazon.com.tr başlığına sokup başlıkta ara kısmına girmesini, çeşitlilik, çeşitliliği, stok gibi anahtar kelimeleri girerek diğer yazarların da aynı şekilde izlenimlerini paylaştığını gösteriyorum ama kendisini ikna edemiyorum, daha sağlam bir verin varsa paylaş edit çekicem diyorum, yok ama sen çok emin konuşuyorsun diyor. 12 milyar dolarlık pazarı varmış da nasıl böyle kesin konuşurmuşum.
amk amazon kindle almak için bile n11.com'a bakıyoruz, daha nasıl bir kaynak vereyim bilmiyorum ki.
edit: ekleme
edit2: başlığa katılmıyorum, o yüzden "kısmen doğru" dedim bu arada. sadece entry kısmında katıldığım noktalar var, onları da anlattım zaten.
burda 300 kere tartışılan konuyu tekrardan ısıtıp sunmak, hmm..
ben yine de yazayım, yaş kaç bilmiyorum ama o adblock programlarının çıkma sebebi site sahiplerinin reklamın bokunu çıkarması idi, eğer o dönemi yaşadıysan ne demek istediğimi anlarsın. insanlar artık reklamlardan bezmişti, çoğu sitede gezinmek için 10 tane pop-up kapatmak zorunda kalırdık.
yaşasın adblockerlar!
edit: başlığı açan kaçmış, @metanetsiz metan yakalamış
ben yine de yazayım, yaş kaç bilmiyorum ama o adblock programlarının çıkma sebebi site sahiplerinin reklamın bokunu çıkarması idi, eğer o dönemi yaşadıysan ne demek istediğimi anlarsın. insanlar artık reklamlardan bezmişti, çoğu sitede gezinmek için 10 tane pop-up kapatmak zorunda kalırdık.
yaşasın adblockerlar!
edit: başlığı açan kaçmış, @metanetsiz metan yakalamış
(bkz: mehmet karahanlı sen misin?)
aman kaleci kova olmasın da.
farkında değiliz belki ama herkes zaten patlamaya hazır bomba olmuş durumda. ufak bir fitile bakıyor kavga çıkması. hiç kimseyi görmüyorsanız sözlüğe bakın, fikrinizi beğenmeyen birileri mutlaka özelden küfredecektir size veya futbol başlıklarında falan gezin, insanlar streslerini başkalarına ana bacı düz giderek bastırıyor. işte bunlar hep buhran. hepsinin altında yoksulluk yatıyor.
ha şu da var, insanların üzerinde öyle bir baskı var ki "elimizdekinden olmayalım" korkusuyla kimse gık diyemiyor zira sistemin dışına çıkarsan yerine gelecek zibilyon tane işsiz adam var.
ha şu da var, insanların üzerinde öyle bir baskı var ki "elimizdekinden olmayalım" korkusuyla kimse gık diyemiyor zira sistemin dışına çıkarsan yerine gelecek zibilyon tane işsiz adam var.