cem toker'in attığı tweet anlamlandırmıştır:
"bu eleman neden böyle konuşuyor biliyor musunuz?
sektöre ikinci, rakip bir firma giremesin, kendisi tekel olsun diye.
regülasyon ve korumacılık denilen illetin, aşırıya kaçınca, piyasaya girişi zorlaştıracak caydırıcı bir etkisi vardır.
tekelleşme yaratır...
vatandaş soyulur..."
07.08.2020 · 7. sıra
herhevi
06.08.2020 00:35