Sık geçen başlıklar
kiracı girerken baksın o zaman ev iyi mi değil mi diye ona göre tutsun.

araba alırken çiziğine kadar baktırıyorsunuz.

iyice saçmalayın.

edit: ayrıca binaların projelerine bakmadığınız o kadar belli ki.
kağıt üzerinde zaten hiç birinin hatası yok, iş yapıma gelince bozuluyor.
üst edit: adana belediyesi olaya el atmış. kuruyan ağaçlar kesilip yerine yenisi dikilecek.link

instagramda dolaşırken denk geldiğim videodur. dükkanının önü kapanmasın diye koca koca ağaçlara işkence etmişler. umarım adana belediyesi gereken cezayı keser.

link

edit: bu da ağaçların eski hali.link

edit2: yeni paylaşılan videoda işletmenin bu konuyla bir alakası olmadığı söyleniyor. link ama poliklinik müstakil bir yapı içinde. polikliniğin bu olayla bir alakası yoksa, biri delirip adamın dükkanının önündeki 4 tane ağaca taktı kafayı demek ki.

edit3:imla.

edit4: ilk video kaldırılmış. sebebini bilmiyorum. link burada mevcut.
nedir ulan bu herkesin şov yapma isteği. dönercisi ayrı, midyecisi ayrı, avukatı ayrı. her meslek grubunda böyle görmemişlikler olmaya başladı.

tanım: iyi olmuş desem yakışmaz ama ne diyelim sana bacım..