Sık geçen başlıklar
dünya futbol tarihinde muslera'ya "şansa kurtarış yaptı" diyen ilk ve tek insan.

acil şifalar dilerim.
babasıyla değil, kendi emekleriyle bir yere gelmiş insan.

dursun özbek'ten sonra felsefe profesörü gibi başkanı haketmişti bu taraftar.

3 yıl daha devam eder umarım.
yönetimi ateşe atmıştır.

visca, mohammed, onyekuru, irfan can'ı istiyorum diye yönetimi taraftarın kucağına atmıştır.
pandemi döneminde her kulüp corona tehlikesi ile yusuflarken böyle özel maclarin yapilmasi da ayri gerizekalilik, atiyorum, 15-20 ayri ülkeye dagilmis bir kadroyu özel mac icin biraraya getirmek ne ise yariyor anlamiyorum.

umarim kimse hasta olmaz.
camiamıza bir magandayı kazandıran fatih terim'e teşekkür ederiz.

umarım arda galatasaray'dan da ayağını kaydırır.

bir de genç oyuncuları alıp oynatıcam diyordun haftalardır.

hey yavrum hey.

egoya bak.
bir insanin degismesini istiyorsaniz onunla iliskinizin seklini degistirmelisiniz.

arda her hata yaptiginda sirti sivazlandi,
maganda gibi davrandi ceza almadi,
siyasetin dibine girdi, herhangi bir yaptirimda bulunulmadi sirti sivazlandi,
terim'i milli takimdan kovdurdu, kimsenin giki cikmadi,
gazeteciyi dövmeye calisti, ifadesi bile alinmadi,
milletin karisina kizina yürüdü, o kisilerin haricinde tepki veren olmadi unutuldu,
hastaneyi basti, iceri girmesi gerekirken 2 saat bile nezarette kalmadi.

kisaca arda ne yaparsa yapsin karsisindakiler hep sirtini sivazladi.

ilk defa galatasaray baskani bunu kirdi ve sirtini sivazlayacagina arkasini döndü ve görmezden geldi.

iste o arda zamaninda orospu rengi dedigi formaya, komik dedigi teklifi yapan takimin formasina muhtac/hasret kaldi ve gece gece paylasim yapti.

bu paylasimi yukaridaki olaylari yaparken 1 sefer bile yapmamisti, ülkenin her toplulugunda oldugu gibi bizim taraftarlarin da öküzü var, onlar da arda gelsin sirtini sivazlayalim derdinde.

umarim gelmez, terim de beyin ameliyati gecirmis bir baskani hala bunun gibi denyolar yüzünden sikistiriyorsa ona da yaziklar olsun.
yatsin kalksin pandemi dönemine dua etsin, eger seyircili olsaydi, bir daha trabzon'a sokmazlardi kendisini.

hicbir teknik direktörlük vasfi olmayan kisi.

sen siyasetle bir yere gelmeye calisirsan, sirf yaranmak icin gider ünal'i kovarsan, allah da böyle mesaji verir.
z kusaginin gözünde norm ender kadar önemi olmayan kisi.

istedigi yeri acsin kapasin, kimsenin umrunda degil, ilk secimde bye bye.

umarim sosyal medya yasaklari devam eder de, istanbul seciminin benzeri bir hezimete ugrar.

atatürk'e laf eden herkes kaybetmistir, kaybedecektir.
atatürk'e laf ettigi icin z kusagi tarafindan ilk secimde gerekli cevap verilecektir.

oy filan getirmez, goygoyu 1 hafta sürer, ülkenin kicinda ayi bagiriyor, 5 liralik maske veremiyorsun nereye artacakmis o oy.

0 oy, hatta uzun vadede zarar bile getirebilir.
galatasaray kulübü fenerbahceli basketbolcular icin gecmis olsun aciklamasi yayinladi,
fenerbahce kulübü, terim'in rahatsizligindan 30 dk sonra belki de daha erken aciklama yayinladi,

yani kulüplerarasi bir sorun yok, fenerbahce'ye mal edilecek bir hareket degil, bunlar klasik salaklar iste.

ne hakaretinin ne de özür videosunun bir anlami yok.
hakem hatalarının son olmayacağını dile getiren ali koç, yapılan hataların türk futbolunun içinde mütemadiyen önlerine çıktığını kaydederek, ''var'ın kullanıldığı bu ortamda bu kadar hata yapılıyorsa vardan önce yapılan ne kadar basit maruz hatalardı siz onu düşünün. herkes hatalar yapabilir hakemler insandır biz bunu söyledik. bugüne kadarda hakem konularına girmedik. yok benim tacım verilmedi yok bir tane pozisyon verilmedi diye yangın yerine çeviren kulüpte değiliz." dedi.

14.02.2019

link
ulan langirtta bile firfir yok ama hukukta var.

böyle bir dönüs olamaz bu da rte'nin adami olmus.

sadece yesil pasaport icin böyle oldugunu düsünmek aptallik olur.
yönetim futbolcu taraftar üclemesinin de transferi icin ugrastigi oyuncu.

yönetim kulübüyle görüstü,
futbolcular mesaj yazdilar,
taraftarlar da 7/24 pres yapiyor

bir halati hepbirlikte cektigimiz icin bu kadar basariliyiz, falcao transferi bugün bitsin yarin bir orta saha icin yine beraber hareket edecegiz.

baskani da biz seciyoruz, hocayi da, oyunculari da. kulüpte tek adamlik yok, isbirligi var.