son birkaç gündür farkındaysanız gram altın uçuşa geçti, dolar yükselmeye başladı, euro tavan yaptı falan...
ben de diyorum ki neden oluyor bunlar.
meğer dış güçler çıldırıyormuş.
meğer ahlat'taki milletin köşkü tamamlanmış, o yüzden bizi kıskanan dış güçler, faiz lobisi falan yine saldırıya geçmişler.
ama ne yapsalar boş...
işte ahlat'ta yapımı tamamlanan cumhurbaşkanlığı köşkümüz.
görsel
görsel
bu köşkün tamamlanması ile birlikte ülke genelinde bolluk bereket artmaya başladı.
sanayi tesislerimizin makinaları daha bir şevkle çalışıyorlar artık.
işte bu saray var ya bu saray, tarımda ithalatı bitirecek, cari açığı kapatacak, turizm gelirlerini patlatacak...
dış güçlerin kudurması ve ekonomimize saldırması hep bu yüzden.
sanıyorlar ki bu saray tayyip'in sarayı.
hayır kardeşim, ne alakası var.
orası milletin, ümmetin sarayı.
sen seçil, git sen otur...
ama dur, bunlar daha başlangıç.
beştepe'deki sarayı yaptık, 15 temmuz'u yaptılar.
ahlat'taki sarayı yaptık ekonomimize saldırıyorlar.
eh, bir de marmaris okluk koyundaki saray biterse neler yaparlar bilemiyorum artık.
06.08.2020 · 23. sıra
altay horda
05.08.2020 12:11