fenerbahcelilerin, yani en azindan bugunlerde sesini cikaran kisminin gerceklik ile baglari kopmus. kendi kafalarinda alternatif bir gerceklik yaratmis, bu distopya icinde yasiyorlar. ali koc mesela, trabzon macindan sonra, bu ligde istenmiyoruz dedi. kim istemiyo sizi babacim? kendi sahasindaki macta tribunlerini fenerbahce taraftarlarina acan, kendi sahasinda deplasman yasayan anadolu klupleri mi istemiyo? galatasaray ile oynadigi macta kendi tribunlerini fener taraftarlarina acip, ali sami yen'e 90 dakika kufur ettiren anadolu klupleri mi istemiyo mesela? fener macinda kendi lehine penalti verilmeyince, takiminin hakkini aramak yerine 'galatasaray bizim uzerimizden kendine cikar saglamaya calismasin' diyen fkg baskani mi istemiyo? kim abi? federasyon mu istemiyo? hani su 'federasyona gidip birilerini tokatlayabiliriz' 'tum fenerliler ayaklanin, hakemleri gordugunuz yerde taciz edin, rahat birakmayin, avm'de gorurseniz resimlerini cekin' laflarin icin seni 'yanlis maddeden' pfdk'ye sevk edip komik bir ceza veren federasyon mu istemiyo sizi? resmi olarak bir kez bile istifaya davet etmedigin federasyon mu istemiyo? gs olcagina fb sampiyon olsun diyen, bu sene bildigin fener'in ayakcisi olan bjk mi istemiyo? yoksa hakemler mi istemiyo? tamami hakem yorumcularının degerlendirmesi olmak uzere; alanya macinda uydurma penalti ile 1 puan aldiran, kasimpasa macinda uydurma penalti ve cikmayan kartlar ile 2 puan aldiran, pendik macinda var protokolunun anasini sikip uydurma penaltı ile 2 puan aldiran, trabzon macinda dziku'nun kirmizisini vermeyip, uzerine golden once faulu vermeyip 2 puan aldiran hakemler mi istemiyo abi? bu pozisyonlarin tamami hakem yorumcularinin gorusleri, son 4 haftada 'hakem hatasi' ile 7 puan almissiniz utanmaz herifler! yeter amina koyayim ya, cekiliyosaniz da ligden, defolun gidin de huzura erelim, yemin ediyorum sizin arsizliginizdan, utanmazliginizdan, simarikliginizdan biktik usandik. siz neyi ar sayar hangi noktada utanirsiniz abicim? yoneticisi cikar, herkesin hakem maci pendikten fener'e verdigini soyledigi mac sonrasi hakem elestirisi yapar. yoneticisi cikar yanan meşaleyi kor olma risklerini bildiği halde nasil gs taraftarlarinin uzerine attigini anlatir. baska yoneticisi macta rakip takim taraftarinin kafasina nisan alip seramik bardak firlatir. baskani cikar, 2 saat agzindan salyalar saca saca 25 - 30 milyon galatasaray taraftarina terorist der, galatasaray icin ulkenin beka sorunu der. adalet bakani aciklama yapar trabzon maci ike ilgili ‘ "görüntüler izlenir, kim suçluysa savcılık konuyla ilgilenir" gibi gayet makul bir laf soyler, kalkip buna yazili aciklama yaparlar itiraz ederler. lan su lafin nesine itiraziniz? hep magdur hep magdur aq. ne istiyosunuz abicim siz? ne istiyosunuz ya? herkes yanlis, bi siz dogrusunuz amina koyayim. alin takiminizi siktirin gidin çekilin su ligden. gidin, geri de gelmeyin. futbolun kanseri oldunuz resmen terbiyesiz, utanmaz, arlanmaz herifler.
Sık geçen başlıklar
fenerbahçe'nin ligden çekilmesi 13
ekşi'de görbunlar düşünüyor ki, fenerbahçe ligden çekilince ligde ekonomi batacak, sportif başarı sıfıra inecek, her yerde kaos olacak ve futbol bitecek. juventus gidince italya'da futbol bitti mi? milan şampiyonlar ligi şampiyonu oldu. inter şampiyonlar ligi şampiyonu oldu. 2 takımlı iskoçya ligi glasgow rangers küme düşünce bitti mi? daha geçen sene glasgow avrupa'da final oynadı.
fenerbahçe bir alt lige düştüğü zaman, bir ömür oradan çıkmayacak mı? hayır. üstelik, bir sonraki seneye geri geleceksiniz. yayın ihalesi de 1+3 ya da 1+4 yıllık olarak düzenlenir ne olacak. geçen sene en fazla parayı galatasaray aldı yayıncı kuruluştan. o da yaklaşık 200 milyon idi. o para da 7 milyon euro bile değildi. 7 milyon euro değil, 5 milyon euro para verilse, galatasaray batar mı yani?
ülke puanı tehditi yapıyorlar. puan alamazsak, 19. sıraya ineriz vs. diyorlar. alakası yok. en en fazla bu sene puan için 0 verilse bile o da bizi 13. sıraya indirir. velev ki, dediğiniz gibi 19. sıra olsun. azerbaycan 27. sıradaki durumuyla, uefa avrupa liginde çeyrek finali kaçırdı. türkiye 9. sıraya yeni çıktı ama galatasaray sezon başı 3 eleme ile şampiyonlar ligine kendisini zor attı. sıranın önemi yok, zaten eleme oynuyorsun. türkiye'den aşağıda olan yunanistan 2 takımla konferans liginde devam ediyor mesela. neyse, ligde rakibi olmadığı bir sezonda, konferans liginde ya da avrupa liginde galatasaray darmadağın mı olur sanıyorsunuz? galatasaray, uefa yolculuğuna başlarken, 2000'de 22.haftada 11 puan fark atmıştı. ligi de idmana çevirmişti. yine öyle olur.
diyelim küme düştünüz, alt ligde seneye 6 yabancı kuralı var. 16 yabancının 10 tanesi kesinlikle gidecek demektir. üstelik, eldeki sözleşmelerde küme düşme durumunda sözleşmenin ücretsiz şekilde feshini doğuracak durumlar varsa, satılmasından bonservis beklediğiniz isimlerin bedavaya gitmesi de söz konusu. burada gidecek oyuncunun nereye gideceği de ayrı bir durum. galatasaray ya da beşiktaş'a bedava gidecek bir oyuncunuz olma ihtimalini ihmal etmeyin. hem de ilk 11'de 11 yabancı oynatma imkanı varken bu ihtimal olacak.
üstelik, yayın geliri, bahis geliri ve reklam geliri de alamayacaksınız. haklı fesih davaları ortaya çıkacak. çünkü, maça çıkmıyorsunuz. yayınlanacak maçınız yok, bahis oynanacak maçınız yok. sponsorun kendisini göstereceği alan kayboluyor. bu sebeple tazminat davası meseleleri de cabası.
neyse, umarım bu kararı alırsınız. galatasaray hanedanlığı kurulur bu sayede. zaten bitmiş, okeye dönen beşiktaş iyice dibe vurur. "5 yıldız isteriz" diye sürekli başvuru yaptığınız ülkede, üst lige çıktığınız sezon, galatasaray da resmi 5. yıldızı takıyor olur.
son olarak, başka ülkeye falan gitme fikri de iyi espri. yunanistan ligine gidin mesela. etrafta eli ayağı düzgün tek lig orası var. dışişlerini de olaya karıştırın paok maçlarında. iyice kördüğüm olsun her şey.
fenerbahçe bir alt lige düştüğü zaman, bir ömür oradan çıkmayacak mı? hayır. üstelik, bir sonraki seneye geri geleceksiniz. yayın ihalesi de 1+3 ya da 1+4 yıllık olarak düzenlenir ne olacak. geçen sene en fazla parayı galatasaray aldı yayıncı kuruluştan. o da yaklaşık 200 milyon idi. o para da 7 milyon euro bile değildi. 7 milyon euro değil, 5 milyon euro para verilse, galatasaray batar mı yani?
ülke puanı tehditi yapıyorlar. puan alamazsak, 19. sıraya ineriz vs. diyorlar. alakası yok. en en fazla bu sene puan için 0 verilse bile o da bizi 13. sıraya indirir. velev ki, dediğiniz gibi 19. sıra olsun. azerbaycan 27. sıradaki durumuyla, uefa avrupa liginde çeyrek finali kaçırdı. türkiye 9. sıraya yeni çıktı ama galatasaray sezon başı 3 eleme ile şampiyonlar ligine kendisini zor attı. sıranın önemi yok, zaten eleme oynuyorsun. türkiye'den aşağıda olan yunanistan 2 takımla konferans liginde devam ediyor mesela. neyse, ligde rakibi olmadığı bir sezonda, konferans liginde ya da avrupa liginde galatasaray darmadağın mı olur sanıyorsunuz? galatasaray, uefa yolculuğuna başlarken, 2000'de 22.haftada 11 puan fark atmıştı. ligi de idmana çevirmişti. yine öyle olur.
diyelim küme düştünüz, alt ligde seneye 6 yabancı kuralı var. 16 yabancının 10 tanesi kesinlikle gidecek demektir. üstelik, eldeki sözleşmelerde küme düşme durumunda sözleşmenin ücretsiz şekilde feshini doğuracak durumlar varsa, satılmasından bonservis beklediğiniz isimlerin bedavaya gitmesi de söz konusu. burada gidecek oyuncunun nereye gideceği de ayrı bir durum. galatasaray ya da beşiktaş'a bedava gidecek bir oyuncunuz olma ihtimalini ihmal etmeyin. hem de ilk 11'de 11 yabancı oynatma imkanı varken bu ihtimal olacak.
üstelik, yayın geliri, bahis geliri ve reklam geliri de alamayacaksınız. haklı fesih davaları ortaya çıkacak. çünkü, maça çıkmıyorsunuz. yayınlanacak maçınız yok, bahis oynanacak maçınız yok. sponsorun kendisini göstereceği alan kayboluyor. bu sebeple tazminat davası meseleleri de cabası.
neyse, umarım bu kararı alırsınız. galatasaray hanedanlığı kurulur bu sayede. zaten bitmiş, okeye dönen beşiktaş iyice dibe vurur. "5 yıldız isteriz" diye sürekli başvuru yaptığınız ülkede, üst lige çıktığınız sezon, galatasaray da resmi 5. yıldızı takıyor olur.
son olarak, başka ülkeye falan gitme fikri de iyi espri. yunanistan ligine gidin mesela. etrafta eli ayağı düzgün tek lig orası var. dışişlerini de olaya karıştırın paok maçlarında. iyice kördüğüm olsun her şey.
faşizm nedir biliyor musun? sanilanin aksine insanların düşünce ve söylemlerini engellemek değil, baskı ve tehdit ile insanları kendi söylemine zorlamaktır. faşizm size 'asla düşünemez ve konuşamazsın' demez. böyle bir iddiası da olmaz. ama çeşitli taktikler ile(kimi zaman baskı ve tehdit, kimi zaman kollektif linç, kimi zaman propaganda) kendi düzlemine zorlar. su an fenerbahçe taraftarının yaptığı da budur.
"ya bizim gibi düşünürsün veya teröristsin. diğer türlü ne düşündüğün önemsiz."
faşizmi futbola soktuklarından beri tavırları hep bu; ya bizim gibi düşünür bizim gibi söylersin, ya da şucu bucusun.
fenerbahce taraftarı istiyor ki biz bu saçmalıklarına katılalım, sürekli yeni gündem belirlesinler ve bunlara katılalım. bunları yaparken bize fetöcü şu bu diyebilsinler. yani hem beni ağır ithamlarla suçlayabilsin, kendi açısından benden 'öteki' yaratsın ama aynı zamanda öteki olan ben onun her tezine destek vereyim. sorun burada başlıyor. bunun en yakın örneği süper kupa isteği. adam iki buçuk saat ekranda bize terörist deyip sonra 'rakibimiz kabul etsin de maçi erteleyelim' ricasında utanmadan bulunuyor. çünkü onun düzleminde ben resmen onun iktidarına ait bir ötekiyim ve bana istediğini diyebilir. çok değil 1 sene içinde bunu milyonlara empoze ederek sakat mantık doğurdu.
sabah kalksınlar efendim bugün 59 öncesi şampiyonluk istiyoruz, karşı misin? fetöcüsün. ertesi gün kalksınlar ya dünkü maçta kazandık, hakem mi diyorsun? teröristsin. başka gün ligden çekileceğiz diyor, arkadaşim diyorsun bu ne mantıksız söylem, öyle mi diyorsun? biz cumhuriyetçiyiz sen değilsin...
yani her hakaret ettiklerinde, her suçlamalarına cevap verdiğimizde veya her tezlerine bir antitez getirdiğimizde istiyorlar ki susup ağzımızı kenara bırakıp oturalım. ama onlar her platformda kafalarına göre iftira hakaret ve tehdit dolu yazılar yazabilsin. en ufak itiraz ettiğimizde himmet diye başlayıp terör diye çıksınlar. ama hep haklı olsunlar.
oysa ben senin getirdiğin her argümana demokratik hakkım olarak bir antitez sunarım. çünkü bu rekabetin doğası olarak sen siyahsan ben beyazım veya ben gece isem sen gündüzsün. bu rekabetin varlık sebebi birbirine zıt oluşumlar olmamız. ve bu son derece doğal.
yani adamların aynı anda inanmamızı veya katılmamızı istedikleri ciddi ciddi şunlar;
1. biz terör örgütü ile iltisaklıyız diyeceğiz bunlara göre ve bunu her yazdıklarında milyonlarca galatasaraylı çıkıp 'haklısınız efendim tüh kaka biz' diyip kendimizi savcılığa vereceğiz.
2. bizim veya tuttuğumuz takımın bunlar üzerinde oyunlar oynadığını kabul edip kendimizi yargılayacağız.
3. hem fetö ile ilişkili olacağız bunlara göre ama ne hikmetse aynı zamanda akp'nin adamları olacağız.
4. aynı zamanda takımlarının çok büyük olduğunu kabul edeceğiz.
5. ama yine ne hikmetse bu kadar büyük kulübün evden-işe işten-eve gelen milyonlarca benim gibi taraftarın fetö ile iltisakı sayesinde başarılı olamadıklarını kabul edeceğiz.
6. tek cumhuriyet ve atatürk yanlısı insanların kendileri olduğunu kabul edip, atatürkçü olamadığımız için kendimizden utanacağız.
7. hepimiz ali koç'a biat edeceğiz. sürekli bizi terörist ilan edecek hakaret edecek ama 'doğrusunuz efendim amımıza koyayım kendimizin' diyeceğiz.
8. şu an oturduğum yerden 1000 km ötedeki maçta bir takım gerizekalı holigan sahaya indi ve kavga çıkardı diye bu konuda kendilerinden sürekli tek tek mesaj atarak özür dileyip, anasını skim bizim takımın şampiyon fenerbahçe diyeceğiz.
9. bu maç sonu dahil son 10 yılda 20 kez söyleyip bir kaç kez oyladıkları ligten çekilme muhabbetine katılıp 'tabi oğlum adamlar haklı o çocukluğu bizde biz adam değiliz adamlar çekilir tabi' diyeceğiz.
evet 9 maddede gün içinde sözlüğe her girdiğimde fenerbahçeli yazarların buraya yazdıklarını özetledim. ciddi ciddi bunları söyletme baskısı yapıyorlar. bu düzlemden çıktığın an seni terörist ilan etmekte bir beis görmüyorlar. dedim ya, faşizm söylemek zorunda bıraktırmaktır...
istiyorsunuz ki hakaretler edelim, sürekli suçlayalım sonra utanmadan galatasaray şu bu.
ya bunları hayatın olağan akışı sanacak kadar beyinsizsiniz, ya da gerçekten bizi kışkırtıp başka hesaplara çekmeye calısıyorsunuz. çünkü defaatle, arkası kesilmeyen hakaret ve suçlamalar başka yere çikmiyor.
20 yıldır akp muhalifiyim. bunu bir kaç kez akp teşkikatlarından insanlara dahi beyan ettim. bir kez bile şuradaki hakaret ve terör iftiralarını görmedim
milleti ayrıştırıyor bildiğimiz malum kişi bile en azından seçimden seçime usulen 'biz kimseye karışmayız' falan diyor.
ama ben 1 yıldır başkanınızdan yöneticinizs twitter fenomeninizden eksi yazarınıza kadar olmayacak şeyler işitiyorum.
hala ben ve benim gibiler sabrediyoruz. ligten mi çekiliyor ne bok yiyorsanız yiyin susun artık. bakın olay molay şu bu meselelerine de girmiyorum. bıktım o söylemden de. herkesin ağzında olay çıkar sözleri. çıkmasın ama evde oturup çekirdek çitlerken iki dakika sosyal medyaya girdiğimde anon birinin benim de içinde bulunduğum ve altı üstü pazardan pazara izleyip bir duyguyu paylaştığım kulüp için terörist ilan edilmek istemiyorum. düzgün ülkede bu sağlam suçtur. ülkeden şikayet eder durursunuz aha işte bu şikayete getiren nedenleri siz yaratıyorsunuz burada
"ya bizim gibi düşünürsün veya teröristsin. diğer türlü ne düşündüğün önemsiz."
faşizmi futbola soktuklarından beri tavırları hep bu; ya bizim gibi düşünür bizim gibi söylersin, ya da şucu bucusun.
fenerbahce taraftarı istiyor ki biz bu saçmalıklarına katılalım, sürekli yeni gündem belirlesinler ve bunlara katılalım. bunları yaparken bize fetöcü şu bu diyebilsinler. yani hem beni ağır ithamlarla suçlayabilsin, kendi açısından benden 'öteki' yaratsın ama aynı zamanda öteki olan ben onun her tezine destek vereyim. sorun burada başlıyor. bunun en yakın örneği süper kupa isteği. adam iki buçuk saat ekranda bize terörist deyip sonra 'rakibimiz kabul etsin de maçi erteleyelim' ricasında utanmadan bulunuyor. çünkü onun düzleminde ben resmen onun iktidarına ait bir ötekiyim ve bana istediğini diyebilir. çok değil 1 sene içinde bunu milyonlara empoze ederek sakat mantık doğurdu.
sabah kalksınlar efendim bugün 59 öncesi şampiyonluk istiyoruz, karşı misin? fetöcüsün. ertesi gün kalksınlar ya dünkü maçta kazandık, hakem mi diyorsun? teröristsin. başka gün ligden çekileceğiz diyor, arkadaşim diyorsun bu ne mantıksız söylem, öyle mi diyorsun? biz cumhuriyetçiyiz sen değilsin...
yani her hakaret ettiklerinde, her suçlamalarına cevap verdiğimizde veya her tezlerine bir antitez getirdiğimizde istiyorlar ki susup ağzımızı kenara bırakıp oturalım. ama onlar her platformda kafalarına göre iftira hakaret ve tehdit dolu yazılar yazabilsin. en ufak itiraz ettiğimizde himmet diye başlayıp terör diye çıksınlar. ama hep haklı olsunlar.
oysa ben senin getirdiğin her argümana demokratik hakkım olarak bir antitez sunarım. çünkü bu rekabetin doğası olarak sen siyahsan ben beyazım veya ben gece isem sen gündüzsün. bu rekabetin varlık sebebi birbirine zıt oluşumlar olmamız. ve bu son derece doğal.
yani adamların aynı anda inanmamızı veya katılmamızı istedikleri ciddi ciddi şunlar;
1. biz terör örgütü ile iltisaklıyız diyeceğiz bunlara göre ve bunu her yazdıklarında milyonlarca galatasaraylı çıkıp 'haklısınız efendim tüh kaka biz' diyip kendimizi savcılığa vereceğiz.
2. bizim veya tuttuğumuz takımın bunlar üzerinde oyunlar oynadığını kabul edip kendimizi yargılayacağız.
3. hem fetö ile ilişkili olacağız bunlara göre ama ne hikmetse aynı zamanda akp'nin adamları olacağız.
4. aynı zamanda takımlarının çok büyük olduğunu kabul edeceğiz.
5. ama yine ne hikmetse bu kadar büyük kulübün evden-işe işten-eve gelen milyonlarca benim gibi taraftarın fetö ile iltisakı sayesinde başarılı olamadıklarını kabul edeceğiz.
6. tek cumhuriyet ve atatürk yanlısı insanların kendileri olduğunu kabul edip, atatürkçü olamadığımız için kendimizden utanacağız.
7. hepimiz ali koç'a biat edeceğiz. sürekli bizi terörist ilan edecek hakaret edecek ama 'doğrusunuz efendim amımıza koyayım kendimizin' diyeceğiz.
8. şu an oturduğum yerden 1000 km ötedeki maçta bir takım gerizekalı holigan sahaya indi ve kavga çıkardı diye bu konuda kendilerinden sürekli tek tek mesaj atarak özür dileyip, anasını skim bizim takımın şampiyon fenerbahçe diyeceğiz.
9. bu maç sonu dahil son 10 yılda 20 kez söyleyip bir kaç kez oyladıkları ligten çekilme muhabbetine katılıp 'tabi oğlum adamlar haklı o çocukluğu bizde biz adam değiliz adamlar çekilir tabi' diyeceğiz.
evet 9 maddede gün içinde sözlüğe her girdiğimde fenerbahçeli yazarların buraya yazdıklarını özetledim. ciddi ciddi bunları söyletme baskısı yapıyorlar. bu düzlemden çıktığın an seni terörist ilan etmekte bir beis görmüyorlar. dedim ya, faşizm söylemek zorunda bıraktırmaktır...
istiyorsunuz ki hakaretler edelim, sürekli suçlayalım sonra utanmadan galatasaray şu bu.
ya bunları hayatın olağan akışı sanacak kadar beyinsizsiniz, ya da gerçekten bizi kışkırtıp başka hesaplara çekmeye calısıyorsunuz. çünkü defaatle, arkası kesilmeyen hakaret ve suçlamalar başka yere çikmiyor.
20 yıldır akp muhalifiyim. bunu bir kaç kez akp teşkikatlarından insanlara dahi beyan ettim. bir kez bile şuradaki hakaret ve terör iftiralarını görmedim
milleti ayrıştırıyor bildiğimiz malum kişi bile en azından seçimden seçime usulen 'biz kimseye karışmayız' falan diyor.
ama ben 1 yıldır başkanınızdan yöneticinizs twitter fenomeninizden eksi yazarınıza kadar olmayacak şeyler işitiyorum.
hala ben ve benim gibiler sabrediyoruz. ligten mi çekiliyor ne bok yiyorsanız yiyin susun artık. bakın olay molay şu bu meselelerine de girmiyorum. bıktım o söylemden de. herkesin ağzında olay çıkar sözleri. çıkmasın ama evde oturup çekirdek çitlerken iki dakika sosyal medyaya girdiğimde anon birinin benim de içinde bulunduğum ve altı üstü pazardan pazara izleyip bir duyguyu paylaştığım kulüp için terörist ilan edilmek istemiyorum. düzgün ülkede bu sağlam suçtur. ülkeden şikayet eder durursunuz aha işte bu şikayete getiren nedenleri siz yaratıyorsunuz burada
2007 yılında açılan başlık. aasdjklklklk
aha kapı orda
sikririn gidin.
sikririn gidin.
herhangi bir takımın ligden çekilmesi değil, taraftarın futboldan çekilmesi; türk futbolundaki yanlışları düzeltebilir.
-maddi değeri düşmüş olsa bile- bu lig/futbol satmaya, alıcı bulmaya devam ettiği sürece hiçbir şey değişmeyecek. sadece aktörler yer değiştirecek. fenerli dostlar kızmasın.
-maddi değeri düşmüş olsa bile- bu lig/futbol satmaya, alıcı bulmaya devam ettiği sürece hiçbir şey değişmeyecek. sadece aktörler yer değiştirecek. fenerli dostlar kızmasın.
siktirin gidin.
futboldan biraz gözyaşı eksilir artık, bu ne ağlamak aq?
8 yıldır şampiyonluk yok, kupa bile yok.
fetö dediniz fetö aforoz edildikten sonra bir tane başarınız yok.
galatasaray'da başarısızlıkta kimse dinlenmez başkan, teknik direktör kim olursa gider. fatih terim gibi 8 tane şampiyonluğu olan bile. başkanı ibra etmediler ya. yani bu kadar at gözlüğü takan bir kitle yok.
fenerbahçe'de niyeyse sürekli bir biat kültürü var. yahu bırakın adam başarısız işte. sağa sola saldıracağınıza içeriye bakın. yönetiminiz başarısız, anlayın artık! yönetim de rahat amk ne güzel suçu sağa sola at, dağıt. sen?yok yönetim harika!
erden timur sezonu, sergen yalçın sezonu, abdullah avcı sezonu vs. her sene birinin sezonu. ali palabıyık bir gün kral bir gün kepaze oluyor.
ama sizde hiç hata yok değil mi?
böyle devam edin siz, 18 yıl daha kupa göremezsiniz.
futboldan biraz gözyaşı eksilir artık, bu ne ağlamak aq?
8 yıldır şampiyonluk yok, kupa bile yok.
fetö dediniz fetö aforoz edildikten sonra bir tane başarınız yok.
galatasaray'da başarısızlıkta kimse dinlenmez başkan, teknik direktör kim olursa gider. fatih terim gibi 8 tane şampiyonluğu olan bile. başkanı ibra etmediler ya. yani bu kadar at gözlüğü takan bir kitle yok.
fenerbahçe'de niyeyse sürekli bir biat kültürü var. yahu bırakın adam başarısız işte. sağa sola saldıracağınıza içeriye bakın. yönetiminiz başarısız, anlayın artık! yönetim de rahat amk ne güzel suçu sağa sola at, dağıt. sen?yok yönetim harika!
erden timur sezonu, sergen yalçın sezonu, abdullah avcı sezonu vs. her sene birinin sezonu. ali palabıyık bir gün kral bir gün kepaze oluyor.
ama sizde hiç hata yok değil mi?
böyle devam edin siz, 18 yıl daha kupa göremezsiniz.
sevgili yazar arkadaşlar, ligden çekilmenin sonucunu biliyor musunuz da rahat rahat ligden çekiliriz seneye de şerefimizle gelir tekrar oynarız diyorsunuz? eğer bir takım ligden çekilme kararı alırsa bir sonraki sene bir alt ligden başlamıyor! en alt ligden başlamak mecburiyetinde, yani şu an amatör lig ise amatör ligden.
bir fenerbahçeli olarak gerçekçi bir yaklaşımla olabilecek şey şudur: bütün değerli oyuncuları satıp u-19 takımı ile maçlara çıkmak ve küme düşmek. olasılıklar arasındaki ligden çekilme opsiyonunun gerçek hayattaki karşılığı budur.
bir fenerbahçeli olarak gerçekçi bir yaklaşımla olabilecek şey şudur: bütün değerli oyuncuları satıp u-19 takımı ile maçlara çıkmak ve küme düşmek. olasılıklar arasındaki ligden çekilme opsiyonunun gerçek hayattaki karşılığı budur.
ortada bir haksızlık veya komplo varsa, buna tepki olarak fenerbahçe ligden çekilirse, en yakın fenerium’a gider fener forması alır gururla giyerim.
bugün fenere, yarın bize!
not: bjk
bugün fenere, yarın bize!
not: bjk