deprem ağı uygulamasının alarmıyla haberdar olduğum deprem. hisseden biri yazmadan başlık açmak istemedim, çok büyük olmadığını umuyorum. uygulama tahmini 4.0 büyüklüğünde diyor.
edit: kandilli'ye göre 4.8 büyüklüğünde gerçekleşmiş.
arkadaşlar deprem ağı uygulamasının ayarlar kısmına girip kurcalarsanız, alarmın çalması gereken deprem büyüklüğü ve mesafe ayarlarını yapabilirsiniz. depremi erken öğreneyim derken kalpten gitmemeniz için ayarlar bölümüne davet ediyorum sizi.
Sık geçen başlıklar
depremoldudiyeyazmakicingeldim 15
ekşi profiliartık futbol izlemek istediğim maç. ne kazanana büyük avantaj kazandıracak ne de kaybedeni yıkacak bir maç.
gerekirse fener 4 atsın ama yeter ki şu anda oynanan chelsea man city maçı gibi zevkli bir maç izleyelim. ben artık hakem konuşmak değil, kaliteli maç izlemek istiyorum.
gerekirse fener 4 atsın ama yeter ki şu anda oynanan chelsea man city maçı gibi zevkli bir maç izleyelim. ben artık hakem konuşmak değil, kaliteli maç izlemek istiyorum.
(bkz: #142780396) antudan fırlamış eziklerin başlığı altında tek haneli iq'larıyla algı kasmaya çalıştığı takımımın maçı.
görsel bu eziklikle değil 10 yıl 100 yıl daha şampiyon olamaz bunlar*
(bkz: #142432651)
(bkz: #142433316)
(bkz: #142386241)
(bkz: yazarlık için zeka testi şartı)
görsel bu eziklikle değil 10 yıl 100 yıl daha şampiyon olamaz bunlar*
(bkz: #142432651)
(bkz: #142433316)
(bkz: #142386241)
(bkz: yazarlık için zeka testi şartı)
gün bittiğinde 2. sıradaki yerimizi koruyacağız, dün olduğu gibi. sandıkları terketmeyin amerika açıklanmadı henüz
tff fenerbahçe'ye ayrı muamele yapıp hakkını yiyorsa galatasaraylı olarak önce ben karşı çıkarım. futbol taraftarı olarak tff'den aynı oranda tiksiniyoruz zaten.
ama fenerbahçe yönetiminin çıkıp bakın aslında şöyle hesaplanıyor normalde şu kadar harcama limitimiz olmasına rağmen bize ayrı muamele yaptıkları için harcama limitimiz düşük görünüyor diye belgelerle konuşması lazım. yok fenerbahçe yıkılmaz, ağır taştır altında kalırsınız vb. gibi boş konuşmalara gerek yok.
tanım: harcama limitlerinin nasıl hesaplandığını belirten açıklama.
ama fenerbahçe yönetiminin çıkıp bakın aslında şöyle hesaplanıyor normalde şu kadar harcama limitimiz olmasına rağmen bize ayrı muamele yaptıkları için harcama limitimiz düşük görünüyor diye belgelerle konuşması lazım. yok fenerbahçe yıkılmaz, ağır taştır altında kalırsınız vb. gibi boş konuşmalara gerek yok.
tanım: harcama limitlerinin nasıl hesaplandığını belirten açıklama.
öyle "boru bu patlar normal" denecek durum değil. her sene patlıyor bu boru ve en az 2 gün su gelmiyor.
izmir'i siyasal islamcılara bırakacak değiliz de mevcut belediye bir işi beceremediğinde bir zahmet hesap sormaya da hakkımız olsun. irite oluyorum bu hep destek tam destek kafasından.
konak'ta çankaya, mehmet ali akman, murat reis, göztepe, piri reis, kılıç reis mahallelerini de etkileyecek olan kesinti.
izmir'i siyasal islamcılara bırakacak değiliz de mevcut belediye bir işi beceremediğinde bir zahmet hesap sormaya da hakkımız olsun. irite oluyorum bu hep destek tam destek kafasından.
konak'ta çankaya, mehmet ali akman, murat reis, göztepe, piri reis, kılıç reis mahallelerini de etkileyecek olan kesinti.
(bkz: erdoğan yörünge istasyonu)
sürekli dönen bir uzay üssüne bu ismi vermeleri kıllandırmadı değil, dış güçlerin parmağı olabilir.
sürekli dönen bir uzay üssüne bu ismi vermeleri kıllandırmadı değil, dış güçlerin parmağı olabilir.
şunun kadar gerçektir.
arabulucu bizsek 3. dünya savaşı'nın çıkmasının kesin olduğunu düşündüğüm gelişme*
ben faule sinirlendi vurdu sarı kart yiyecek sandım herif gol attı *
yine silkilmedik bir kulak arkamızın kalacağı başlık.*
geçenlerde vapurda biri tepki göstermesine rağmen inadına izmir marşı söylenince burada alkış kıyamet kopmuştu. şimdi kalkıp burada ilkel, gürültü kirliliği vs diye ikiyüzlülük yapmaya gerek yok, gayet eğlenceli ve güzel bir video.
sağa sola çatacak yer arayan, burnundan soluyan kekolar ortalıkta yokken, karşılıklı hoşgörü olduğunda ülkemizde daha sık görebileceğimiz güzel bir manzara içeren video.
etiket takacak olanlar için not; atatürkçü-izmir-chp-galatasaray-agnostik
avrupa'da yapamazsın evet * 1 23 456
sağa sola çatacak yer arayan, burnundan soluyan kekolar ortalıkta yokken, karşılıklı hoşgörü olduğunda ülkemizde daha sık görebileceğimiz güzel bir manzara içeren video.
etiket takacak olanlar için not; atatürkçü-izmir-chp-galatasaray-agnostik
avrupa'da yapamazsın evet * 1 23 456
düzenli bir şablona sahipmiş gibi görülen depremler kümesi.
bir tık daha zoom yaparak daha da ilginç bir gerçekle karşılaştım ve şok oldum, yapay değil rasgele oluşuyor diyenlere inanmayın bizzat kendiniz bakın, siz de benim gibi şok olacaksınız;
http://i.hizliresim.com/oeoy2b.jpg
bir tık daha zoom yaparak daha da ilginç bir gerçekle karşılaştım ve şok oldum, yapay değil rasgele oluşuyor diyenlere inanmayın bizzat kendiniz bakın, siz de benim gibi şok olacaksınız;
http://i.hizliresim.com/oeoy2b.jpg
15 dakikası 120 lira olan aktivite.
o parayı bana verip beni dövebilirsiniz. dilerseniz 2tl farkla karşılıkta verebilirim.
https://youtu.be/8n8pqt-yiwu
o parayı bana verip beni dövebilirsiniz. dilerseniz 2tl farkla karşılıkta verebilirim.
https://youtu.be/8n8pqt-yiwu