dil. çok uluslu bir şirketteyiz ve mailleşmeler, teams mesajları italyanca geliyor. ciddi ciddi dil bilmiyorlar galiba. ben göre göre italyancayı sökmeye başladım. elime çizim geliyor, çizim italyanca. oturup önce onu çeviriyorum. ve hayır, merkez şube italya değil. öyle ele geçirmişler* buon lavoro a tutti gerçekten nasıl başardınız bunu?
edit: gelen mesajlar sonucunda ingilizce bildikleri ama konuşmak istemedikleri kanaatine vardık.
edit2: tamam bilmiyorlarmış.
Sık geçen başlıklar
kirpiklihunicik 5
ekşi profiliboykota devam ediyorum.
arada bir neden bu denli tiksinerek boykot ettiğimi unutuyorum, giriyorum sözlüğe hatırlayıp çıkıyorum. bugün de aynısı oldu.
o gündem beri 1 kere dahi pınar ürünü almadım.
arada bir neden bu denli tiksinerek boykot ettiğimi unutuyorum, giriyorum sözlüğe hatırlayıp çıkıyorum. bugün de aynısı oldu.
o gündem beri 1 kere dahi pınar ürünü almadım.
'her gün şu kadar kişi ile metroda/otobüste işe gidiyoruz, kıymet bilsinler' diyenler çok haklı. çok da özür diliyorum onlardan ama gerçekten bu da çok zor. evden çalışıyorum, evden okuyorum ve tek yaşıyorum. birisi ile görüşmek olanaksız, en azından ofiste insan görüyordum. hafiften değil de 1 ay önce komple sıyırdım şahsen kafayı.
çalışılmayan pozisyon: mimar
maaş: 0 tl
ankara’da mimarım. sketchup, rhinoceros, enscape, lumion, photoshop, illustrator gibi programlara tamamen hakimim.
grasshopper iyi derecede biliyorum. v-ray ve revit üzerinde çalışıyorum. şu an ortadan biraz daha iyi durumdayım.
günlük ve profesyonel ingilizceye tamamen hakimim.
mimar arayan sözlük severler mesaj atarlar ise portfolyo ve özgeçmiş gönderebilirim.
edit: bu entryden sonra çokça güzel mesaj aldım. hatta cv ve portfolyo isteyenler de oldu sözlükten. nasıl dua ettiniz bilmiyorum ama entryi girdikten 12 saat sonra çok hoş bir firma iş görüşmesine de çağırdı. pek umutlu değilim ama güzel dilekleriniz ve temennileriniz için teşekkür ederim.
maaş: 0 tl
ankara’da mimarım. sketchup, rhinoceros, enscape, lumion, photoshop, illustrator gibi programlara tamamen hakimim.
grasshopper iyi derecede biliyorum. v-ray ve revit üzerinde çalışıyorum. şu an ortadan biraz daha iyi durumdayım.
günlük ve profesyonel ingilizceye tamamen hakimim.
mimar arayan sözlük severler mesaj atarlar ise portfolyo ve özgeçmiş gönderebilirim.
edit: bu entryden sonra çokça güzel mesaj aldım. hatta cv ve portfolyo isteyenler de oldu sözlükten. nasıl dua ettiniz bilmiyorum ama entryi girdikten 12 saat sonra çok hoş bir firma iş görüşmesine de çağırdı. pek umutlu değilim ama güzel dilekleriniz ve temennileriniz için teşekkür ederim.
gerçekten düzenli spor yapanlar evlerine şöyle böyle bir düzen kurdu zaten. ekşide 4 yıldır yapıyorum, 10 yıldır yapıyorum hemen gideceğim diyenler bildiğiniz üzere troll.
t: riskli bir hamle. spor salonları muhtemelen virüs dağılımı açısından en tehlikeli yer olacaktır.
t: riskli bir hamle. spor salonları muhtemelen virüs dağılımı açısından en tehlikeli yer olacaktır.