Sık geçen başlıklar

spaykymoon 38

ekşi profili
şu tweet'e konu olan isyandır!

--- spoiler ---

yılbaşı gecesi bu tablonun oluşmasında bir kasıt olduğu aşikar. diyanet günlerce, “yılbaşı kutlamak haramdır” diyerek, yılbaşı kutlayan insanları hedef gösterdi. bu görüntüler, “kutlatmayız” görüntüsüdür.

onlarca işletme bu tablo yüzünden yılbaşı gecesi açılmadı. taksim’deki onlarca işletme, yılbaşı gecesi neredeyse boştu. bu tablonun oluşmasında kimlerin payı olduğu açıktır.

taksim’de bir taraftan akm açılıyor, kültür yolu projeleri yapılıyor. diğer tarafdan bir el taksim’i çöküntü alanı yapmaya çalışıyor. taksim’de son 20 günde birisi kanadalı diğeri abd’li 2 turist öldürüldü. haber bile olmadı.

--- spoiler ---

şahsen bu durumunuza hiç üzülmedim. gezi eylemlerinde siz zaten tarafınızı belli etmiştiniz. şimdi gelsin "palalı sabri" abiniz kurtarsın sizi...
ibb başkanı sayın ekrem imamoğlu'nun "saplayarak" yaptığı açıklamalardır. troller dinliyor, yandaşlar izliyor; gözlerinde yaş kalplerinde sızı ile !!!
şahsi fikrim ekrem imamoğlu'nun cumhurbaşkanlığı seçimlerine adaylığını gayri resmi ilan ettiği açıklamalardır. hayırlı olsun (inşallah)...

"biz cesareti, yurt sevgisini ve mücadeleyi senden öğrendik atam..."ekrem imamoğlu tweet'i

önemli not: başlık altında bolca kuduran aktrol bulunuyor. bu şans bir daha ele geçmez! engelle geç, az ötede kudurmaya devam etsinler..

canlı yayın 2

ibb başkanı ekrem imamoğlu: "bizim verilemeyecek hiçbir hesabımız yok. vatanseverliğimize, bayrağımıza, cumhuriyetimize olan duygularımızı sorgulayacak kişi henüz doğmadı."

imamoğlu: " yanlış bilgilerle konuşan, "aldatılan" bir cumhurbaşkanımız var."

imamoğlu’ndan erdoğan’a mektup yanıtı: "sayın cumhurbaşkanı utanılacak bir mektup arıyorsa seçimlerin hemen öncesinde cezaevinden (abdullah öcalan’dan) rakibim lehine alınan mektuba bakmalı." video
(aboooooooovvvvvvvv)

imamoğlu'ndan soylu'ya: "bunları tespit etmiş bakan, yerinde oturuyor, gevrek gevrek basın önünde söylüyor. o kişiler de ibb'de görev mi yapıyor şu anda? hemen içişleri bakanı görevinden istifa etsin o zaman."

imamoğlu: "içişleri bakanlığı'nda oturan zat, 12 aralık'ta ibb'de 557 terörist olduğunu iddia etti, bir gün önce toplam terörist sayısının 160 olduğunu söylemişti. kendisi her verisi yanlış olan bir bakandır."

imamoğlu: "ibb'de işe giriş prosedürü bellidir başvuru yapandan adli sicil kaydı istenir. bu kayıt adalet bakanlığı'ndan alınır. soruşturma açılacaksa adalet bakanlığı'na açılmalıdır."

imamoğlu: "ne teftişi? sen bakanlıksın. tespit ettiysen kaç terörist olduğunu tut kulağından at hapse."

imamoğlu: "devletin, twitter'dan soruşturma başlattığına ilk defa şahit oldum. böyle olmaz."

imamoğlu: "cumhurbaşkanı konuştu, soylu rol kapmak istedi."
imamoğlu’ndan soylu’ya: "bağımsız tıp kuruluşlarını göreve davet ediyorum. tıbben bu beyefendiyi analiz etsinler, incelesinler, ülkemize daha fazla zarar vermesin diye."

imamoğlu'ndan soylu'ya: toplumun ruh halini bozacak, toplumu daha da karamsarlığa itecek tavırları gösteren bir bakanla karşı karşıyayız; allah milletimizi de onun gibi yöneticilerin karşısında korusun."

https://twitter.com/…?t=amljotv5ib6uopzhtjj60w&s=19

ibb başkanı ekrem imamoğlu: (ibb’ye soruşturma) "müfettişler görevlendirilmiş, vergi daireleri görevlendirilmiş, masak görevlendirilmiş. ben ilave edeyim; fbı, cıa kim varsa yollayın. buyursunlar bekliyoruz."

ibb başkanı ekrem imamoğlu: "içişleri bakanı ibb'de 557 terör örgütü üyesi olduğunu iddia etti. 2 gün bekledim, iddia ettiği 557 terör örgütü üyesini almaya gelirler belki dedim. kimse gelmedi. yalanı konuş, iftirayı at, köşene çekil."

https://twitter.com/…?t=yicbxa8_j7wmqd2zqw9_mq&s=19
hamdolsun bu sene yaz meyvelerinden faydalalanamadık! dün istanbul k. ilçesindeki manavdan 3 şeftali aldım. bunun için 12 lira 38 kuruş ödedim! pişman değilim; kızım gelirken şeftali al demişti...

bir kilo şeftali 17.90! 4 ağustos 2021, türkiye...
yeter artık yeter! vallahide billahide çocuklar meyve istiyor; manavdan tek tek alıyorum. buna sebep olanların allah bin türlü belasını versin!
sedat peker ilk yurt dışına kaçtığında 'üniversite eğitimi için' gittiğini belirtmişti. ben şahsen ikna oldum. kesin hukuk okumuştur!
yargı dağıtıyor mübarek!

not: çomaristan'da kartlar yeniden dağıtılıyor!
iki çocuğumun annesidir. bir gün olsun sesini biraz yükselt, bir gün olsun gülümsemeni eksik et, bir gün halinden şikayet et, bir gün olsun umudunu yitir, bir gün olsun aşkla bakma be kadın!
iyi ki varsın...
şu linkte görülebilecek insanlardır. twitter'dan yapılan paylaşıma göre; pakistan hükümeti ağaç dikme projesi başlatmış. ortada dolaşan iki iddia var. birinci iddiaya iddiaya göre : 'ağaç dikmek islam'a aykırı' diyen bu insanlarda ağaç fidanlarını yerlerinden söküp parçalamış. diğer bir iddia ise, hükümetin peştun yerlilerinin topraklarını ağaçlandırma projesi adı altında işgal ettiği yönünde.

twitter'da (bkz: umbertoarte) olayı şöyle özetlemiş;

"yarın kıyametin kopacağını bilseniz bile, bugün elinizdeki fidanı dikin''(buharî, el-edebül-müfred s. 168) bu hadisleri sadece bize mi öğretiyorlar anlamadım ki."

edit: başlık açarken ayrıştırıcı bir üslup kullanmaktan özenle kaçındım. ortaya atılan iki iddiayı da yazdım. kendi fikrimi açıklayan yorumu da ekledim. durum böyleyken; olay yok öyle, yok şöyle deyip mesaj atanlar, hakaret edenler var. siz gerçekten şaşırmışsınız, fidanları parçalayanlardan bir farkınız yok!
böyle haberler görünce aklıma gelen ilk şey; dostoyevski'nin suç ve ceza romanındaki şu meşhur sözü oluyor;

“önce biraz ağladılar ama alıştılar şimdi. aşağılık insanoğlu her şeye alışır”
15 ay askerlik yaptım. bu kadar teşhis ve teşbihte bulunmadım!

edit: askerlik ocağını 'butik otel sevenler derneği' olarak tanımlayıp, eleştiri yapanları küfürle cevaplayan entryler doluşmuş başlık altına. eleştiriye 'amk' gibi kelimelerle ile başlamak sizi çok havalı yapmıyor 'tatlı su komandoları'. eleştiriye saygıymış bak sen!
ne yapacaklarını şaşırdılar artık. halka faydası olmaz dedikleri chp belediyeleri halka hizmetin en güzelini, kalitelisini getirmek için canla, başla çalışıyorlar; başarıyorlarda! son çırpınışlarınız bunlar. ilk seçimde gideceksiniz, biteceksiniz...