bu artık yunus emre, barış, evrim, sercan vs. savaşı değildir, bu savaş ekşi sözlük vs instagram/twitter savaşıdır.
kalabalıklara karşı yürüyeceğiz sarı papatya.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
yazdığım içeriği değiştirdim. komple sildim.
neden sildiğime gelince; bir yazar kardeşimiz uyardı, dramatik bir aile öyküsü var işin içerisinde.
burada özür dilemek de olması gerekendir.
neden sildiğime gelince; bir yazar kardeşimiz uyardı, dramatik bir aile öyküsü var işin içerisinde.
burada özür dilemek de olması gerekendir.
din dersleri zorunlu olmasın önerisi hakkında fikirlerini merak ettiğim yazar beyanı. tarihini öğrenmek bu kadar zoruna gidiyorsa (bkz: bak şurdan siktir git)
şimdi düşünüyorum. farazi.
200 bin nakitin var ve gidip 300bin kredi çekerek geçtiğimiz ay 500 bine satılan bir evi almak istiyordun.
0.94 faiz oranı ile 120 ayda aylık 4018 lira ödeme yapacaktın.
şimdi o ev 600 bin oldu ve sen 300 değilde 400 kredi çekmiş oldun. kredi çekeceğiniz miktar %33 daha fazla oldu.
0.69 faiz oranı ile 120 ayda aylık 4912 lira ödeme yapacaksın.
faiz oranları düşmesine rağmen ödeme miktarın %22 artmış oldu.
kısacası hanımlar ve beyler bu iş son kullanıcıya yaramadı. bir sike derman olmadı.
geçmiş olsun.
200 bin nakitin var ve gidip 300bin kredi çekerek geçtiğimiz ay 500 bine satılan bir evi almak istiyordun.
0.94 faiz oranı ile 120 ayda aylık 4018 lira ödeme yapacaktın.
şimdi o ev 600 bin oldu ve sen 300 değilde 400 kredi çekmiş oldun. kredi çekeceğiniz miktar %33 daha fazla oldu.
0.69 faiz oranı ile 120 ayda aylık 4912 lira ödeme yapacaksın.
faiz oranları düşmesine rağmen ödeme miktarın %22 artmış oldu.
kısacası hanımlar ve beyler bu iş son kullanıcıya yaramadı. bir sike derman olmadı.
geçmiş olsun.
şampiyon olmadan gittikleri şampiyonlar ligine saysınlar.
daha geçen hafta "sakın sokağa çıkmayın, evde kalın, virüs hepinizi öldürecek" diyen medya, şimdi onbinlerce kişinin katıldığı olayları övüyor.
hayatınız yalan dolan üzerine kurulu...
hayatınız yalan dolan üzerine kurulu...
üstte bir yazar "sana ne yahu sana ne! istediğime veririm kimseyi ilgilendirmez" demiş ve entrysine bir dipnot düşmek gerekirse, bu kişilerin cinsel yönelimlerini en çok savunan ekşi sözlüğe yakışmayan başlıktır. kimi isterlerse verirler, karışamazsınız.
bu sözü sarfedenler nedense oldukça varlıklıdırlar ve servetlerinin tek kuruşunu size koklatmazlar bile.
my name is hıdır, i can't do any better.
anlamsa anlam, kafiyeyse kafiye.
anlamsa anlam, kafiyeyse kafiye.
rizeliye bile verdik kardes , daha uc nokta olamaz
gerçekler acıdır. aşağıdaki soruları soruyorum size.
1-yalan mı?
2-bir kişinin keyfine göre ülke yönetilmiyor mu?
3-bir gösteri olduğunda polis allah ne verdiyse girmiyor mu? kör olan, sakat kalanlar, hatta ölenler olmadı mı?
4-bu olaylar yaşandığında toplumun büyük çoğunluğu "iyi olmuş" demedi mi?
üzülerek de olsa cnn muhabirinin yorumu doğrudur. dünyada hiçbir ülke şu anda kendini türkiye ile aynı klasmanda görmek istemez hele ki gelişmiş olanlar. siz kendi fanus dünyanızda türkiye'yi süper güç sanmaya devam edebilirsiniz tabi. bu arada abd'de iç savaş çıkmaz. iç savaş çıkmasın diye göstericilere müdahale edilmiyor. yoksa onlar da biliyor adam vurmayı.
1-yalan mı?
2-bir kişinin keyfine göre ülke yönetilmiyor mu?
3-bir gösteri olduğunda polis allah ne verdiyse girmiyor mu? kör olan, sakat kalanlar, hatta ölenler olmadı mı?
4-bu olaylar yaşandığında toplumun büyük çoğunluğu "iyi olmuş" demedi mi?
üzülerek de olsa cnn muhabirinin yorumu doğrudur. dünyada hiçbir ülke şu anda kendini türkiye ile aynı klasmanda görmek istemez hele ki gelişmiş olanlar. siz kendi fanus dünyanızda türkiye'yi süper güç sanmaya devam edebilirsiniz tabi. bu arada abd'de iç savaş çıkmaz. iç savaş çıkmasın diye göstericilere müdahale edilmiyor. yoksa onlar da biliyor adam vurmayı.
bir kahraman cikacak "hayir gobek bolgesi su yontemle cok da zor olmadan erir" yazacak diye her gun her allahin gunu bakacagim baslik..
hadi be super kahraman
hadi be super kahraman
kahramanmaraş'ta bir kadın, eski erkek arkadaşının iş yerine giderek, adamın yüzüne kezzap atıyor.
haber
eline kezzabı alan gidip birinin yüzüne atıyor. bu nasıl vicdansızlık? artık benim aklım almıyor böyle bir eziyeti.
haber
eline kezzabı alan gidip birinin yüzüne atıyor. bu nasıl vicdansızlık? artık benim aklım almıyor böyle bir eziyeti.
22.05. 2020 tarihinde böyle bir sözleşme gerçekleşecek ve akp iktidarı 11 gün boyunca bunu ortaya çıkartmayacak. yersen...
aktrollerin elinde tuzlukla koştuğu ama hayal kırıklığına uğradıkları başlık. sakin ol trol kardeş, geç otur soluklan. senlik bi' şey yok.
ekrem imamoğlu, geçtiğimiz günlerde, kadın yolcunun parasını gasp edip, savcılığa verilmesine rağmen hiç şaşırmadığımız şekilde serbest bırakılan taksicinin ruhsatını iptal etmiş. ayrıca 34 tdh 90 plakalı taksinin izin belgesi askıya alınarak, araç parka çekilmiş. darısı diğer taksicilerin başına. kaynak
ayrıca gündemdeki bir başka kadın cinayeti ile ilgili olan başlık: (bkz: cinayet kurbani cagla tugaltay davasi kapanmasin)
ekrem imamoğlu, geçtiğimiz günlerde, kadın yolcunun parasını gasp edip, savcılığa verilmesine rağmen hiç şaşırmadığımız şekilde serbest bırakılan taksicinin ruhsatını iptal etmiş. ayrıca 34 tdh 90 plakalı taksinin izin belgesi askıya alınarak, araç parka çekilmiş. darısı diğer taksicilerin başına. kaynak
ayrıca gündemdeki bir başka kadın cinayeti ile ilgili olan başlık: (bkz: cinayet kurbani cagla tugaltay davasi kapanmasin)
evlenene kadar içinde bulunduğum durumdu. şimdi üç ayrı kartta 40 binden fazla borcum var. maaşı formula1 araçlarının geçişi gibi izliyoruz. geeeeldiipiuuuuuuuuuu gitti.
anladığım kadarıyla bir tek ben 11 kilo aldım herkes vermiş
adamlar ciddi ciddi şampiyonluk dileniyor. bunlar böyle yapa yapa fener'den önce 4. yıldızı takarlar lan. online oyunlarda bi kere selam verdin diye götünden ayrılmayan, fırsat buldukça "abi şunu da ver, bunu da ver." diyen tipler olur ya hani, aynı onlar gibiler.
bir insanın hatasını anlayıp özür dilemesini "geri vites" olarak gören kişilerin akıllarınca dalga geçtiği davranış.
bazen yatmadan önce alışveriş sitelerinde basit ev aletlerinin, mobilyaların, dekorasyon ürünlerinin altındaki yorumları okurum. facebookta bir kaç tane eşya değişim/paylaşım grubuna üyeyim. oralara bakarım.
insanların hayatları hakkında etrafa bıraktığı ipuçları bunlar, bazıları için ceplerinde kalan son işaret fişeği belki. kimi zaman boş bir kuş kafesi bu, kimi zaman üstü yazılı bir sandık. biri ithal ve çok değerli olduğu anlaşılan bir yürüteç koymuştu geçenlerde,
"annem canlanır gibi olmuştu, o zaman almıştım. nasip olmadı" yazmış. "kartal yakınlarında kendim de teslim edebilirim"
biri bebeklerin odasına konan telsizden koymuş, "eşimle ayrılmadan önce almıştım. bu uzaklıktan herhalde çekmez"
bu topraklardan 100 tane albert camus çıkmalıydı, belki de çıktı ama yazmaya vakit bulamıyorlar.
insanların hayatları hakkında etrafa bıraktığı ipuçları bunlar, bazıları için ceplerinde kalan son işaret fişeği belki. kimi zaman boş bir kuş kafesi bu, kimi zaman üstü yazılı bir sandık. biri ithal ve çok değerli olduğu anlaşılan bir yürüteç koymuştu geçenlerde,
"annem canlanır gibi olmuştu, o zaman almıştım. nasip olmadı" yazmış. "kartal yakınlarında kendim de teslim edebilirim"
biri bebeklerin odasına konan telsizden koymuş, "eşimle ayrılmadan önce almıştım. bu uzaklıktan herhalde çekmez"
bu topraklardan 100 tane albert camus çıkmalıydı, belki de çıktı ama yazmaya vakit bulamıyorlar.
bir insansana saçı olmadığı için kel demek faşistliktir ırkçılıktır. kel yerine "saçsızlığa yönelimli birey" demek daha insani bir davranış olur kanaatindeyim.
edit : kaynak melikşah ve bartu'yla mücbir sebepler
edit : kaynak melikşah ve bartu'yla mücbir sebepler
senin içindeki o varoş aktrollüğü görüyorum yiğidim. o yüzden seni kumandamın exit tuşuna basarak survivor adasına gönderiyorum.
tık sayısı ve malzemesi azalan medya nasa'nın sitesine girip potansiyel tehlike olusturan asteroidlere bakıp.
"acaba hangisini seçip çarpacak gibi yazsak ?"
şeklinde peydahlanmış haberdir, şaşırttı mı hayır ?
devamını da getirelim o zaman ay'ın yörüngesinin 13 katı uzağından geçecek.
kaynak
edit: birde çoğu site "nasadan flash açıklama" diye başlatmamış mı haberi, çıldırırsın. (bkz: aniden gelen flash haber yapma isteği)
"acaba hangisini seçip çarpacak gibi yazsak ?"
şeklinde peydahlanmış haberdir, şaşırttı mı hayır ?
devamını da getirelim o zaman ay'ın yörüngesinin 13 katı uzağından geçecek.
kaynak
edit: birde çoğu site "nasadan flash açıklama" diye başlatmamış mı haberi, çıldırırsın. (bkz: aniden gelen flash haber yapma isteği)
avrupa ile uyumlu bir iktidar gelirse, isviçre olmasak bile ispanya yada italya oluruz. türkiye'yi o kadar da küçümsemeyin. bütün bu kötü gidişin sorumlusu avrupa'dan uzaklaşıp bizi rusya'ya yanaştıranlar. rusya'nın müttefiklerinin hepsi sert ve tek adam yönetimi ile yönetilir. hepsi de fakir. rusya'nın kendine hayrı yok ki müttefiklerine olsun. sen yanında trilyonlarca euro ve dolar para döndüren ab ve abd'yi mi görmek istersin, petrol fiyatlarıyla oynandığı an diz çöken rusya'yı mı? abd hapşursa on tane rus ekonomisi çıkarır. almanya tek başına rusya'yı katlar. kaldı ki çin ekonomisinin bile yanında küçük kaldığı koskoca ab ile müttefik olmak varken iki avrasyacıya kanıp bizi buralara getirenler utansın. türkiye yeniden batıcılık laiklik ve atatürkçülük çizgisine oturmalı. ne o tarikatlar kardeşim? o sakallılardan hiç kimseye hayır gelmez. bırakın rusları avrasyacıları mavrasyacıları. onların da cebinden beş kuruş çıkmaz. hepsi fakir.
yunanistan ile dalaşmayı özlemişim aq. orta doğu bataklığında araplarla takışmaktansa yunanlar'la atışalım daha iyi.
(bkz: engelle)
moderasyona sesleniyorum başka bir eksisozluk mümkün.
moderasyona sesleniyorum başka bir eksisozluk mümkün.
“batmayacak” girişim yoktur. beceriksiz yönetim ve piyasa rekabetini yakalayamazsanız herhalukarda batacaksanız.
önemli olan yaptığınız girişim, sattığınız ürün, müşteri talebi değil o ürünü pazarlamak. verdiğiniz hizmet ne olursa olsun veyahut sattığınız ürün neyse tek başarı noktası pazarlamaktan geçiyor. sen starbucks’ı yerden göğe kadar eleştiriyorsun, bir kahveye 15 tl veren morondur kafasındasın. ama en popüleri o mu? en çok ciroyu alan yine o mu? üstelik her dakika masa boş kalmasın, ne vereyim abime garsonları olmadan bunu başabiliyor. çünkü müşterinin ne istediğine odaklanmış sattığı ürün kadar. muz bile koysa kasanın yanına satabiliyor. marka tanıtım, ürün pazarlama gayet başarılı çünkü.
bu aralar çok popüler bir video var. seyyar bir satıcı cam kesen bir alet satıyor insanlara. bunu sadece bağırarak yapsa belki gün içinde 10 tane bile satamaz. ama küçük bir şov düzenleyip satışa satış demiyor. çünkü o şovda insanların akıllarına öyle bir sokuyor ki ürünü, kimse satın alırken kendi kendine sormuyor benim neden bir cam kesicisine ihtiyacım olsun diye...
bana kalırsa 1 trilyonluk apple bile batabilir kötü bir yönetim ile. iş sadece pazarlamaktan geçiyor.
önemli olan yaptığınız girişim, sattığınız ürün, müşteri talebi değil o ürünü pazarlamak. verdiğiniz hizmet ne olursa olsun veyahut sattığınız ürün neyse tek başarı noktası pazarlamaktan geçiyor. sen starbucks’ı yerden göğe kadar eleştiriyorsun, bir kahveye 15 tl veren morondur kafasındasın. ama en popüleri o mu? en çok ciroyu alan yine o mu? üstelik her dakika masa boş kalmasın, ne vereyim abime garsonları olmadan bunu başabiliyor. çünkü müşterinin ne istediğine odaklanmış sattığı ürün kadar. muz bile koysa kasanın yanına satabiliyor. marka tanıtım, ürün pazarlama gayet başarılı çünkü.
bu aralar çok popüler bir video var. seyyar bir satıcı cam kesen bir alet satıyor insanlara. bunu sadece bağırarak yapsa belki gün içinde 10 tane bile satamaz. ama küçük bir şov düzenleyip satışa satış demiyor. çünkü o şovda insanların akıllarına öyle bir sokuyor ki ürünü, kimse satın alırken kendi kendine sormuyor benim neden bir cam kesicisine ihtiyacım olsun diye...
bana kalırsa 1 trilyonluk apple bile batabilir kötü bir yönetim ile. iş sadece pazarlamaktan geçiyor.
çaresi (bkz: sikildim dövmesi)
hasret
yüz yıl oldu yüzünü görmeyeli
belini sarmayalı
gözünün içinde durmayalı
aklının aydınlığına sorular sormayalı
dokunmayalı sıcaklığına karnının
yüz yıldır bekler beni
bir şehirde bir kadın
aynı daldaydık aynı daldaydık
aynı daldan düşüp ayrıldık
aramızda yüz yıllık zaman
yol yüz yıllık
yüz yıldır alacakaranlıkta
koşuyorum ardından
959 temmuz
yüz yıl oldu yüzünü görmeyeli
belini sarmayalı
gözünün içinde durmayalı
aklının aydınlığına sorular sormayalı
dokunmayalı sıcaklığına karnının
yüz yıldır bekler beni
bir şehirde bir kadın
aynı daldaydık aynı daldaydık
aynı daldan düşüp ayrıldık
aramızda yüz yıllık zaman
yol yüz yıllık
yüz yıldır alacakaranlıkta
koşuyorum ardından
959 temmuz
ata değilim ama bir sözüm var:
vestel marka sifon olsa çekmeyiniz.
vestel marka sifon olsa çekmeyiniz.
öyle çok güzel entrylerine kanınız fakat saticinin amazon olmasına dikkat ediniz. bir de kargoyu seçerken hızlı kargo seçeneğini kaldırın 4.90 kár edin. zaten yine ertesi gün geliyor.
çayomi'den yazıyorum ayfon'un en büyük sorunu kendisinin iyi çevresinin kötü olmasıdır.
lan sene 2020 olmuş amk yapılan muhabbetler bitmiyor.
7 sene iphone 4,6,6s(2 adet kullandım) tasarımı kusturdu. yeni modellerde çok pahalı geldi gittim samsung aldım. teknolojik her ürünün artı ve eksileri mevcuttur.
ilk iphone aldığımda durum çubuğundan el feneri açma, mobil veri açma ,wifi açma falan yoktu. (bkz: ios 6)
şirketteki it eleman dalga geçiyordu nasıl ilkel bir telefon bu diye. bizde o kadar para verdik amk yedirir miyiz? ya hacı telefon bu el feneri mi amk kısayolu olsun. ayrıca wifi öyle zırt pırt açılıp kapanmıyor ki kısayolu şart değil , 3g'yi zaten kapatmam falan gibi sikko argümanlarla pavyondan çıkardığım karıyı koruyor gibi koruyordum eksilerini . sonra ekran parlaklığı ve ses seviyeleri mevzusu vardı. ya ekran parlaklığı için senelerce ayarlara girdim amk bunu bile savundum. savunmak zorunda hissettim lan. neden çünkü geçmişi pavyon olabilir ama artık benimdi tamam mı?
neyse velhasıl seneler geçti bu özellikler tek tek geldi vay amk dedik ne güzel şeyler varmış. adamlar konfor içindeymiş yıllardır. ama yiğitliğe bok sürdürmedik tabi . " ya işte olmasi iyi tabi üşenen adamlar için ama benim için fark etmiyordu zaten ehehe ." şeklinde koruduk çiçeğimizi. sonlara doğru androidlerde olan çoğu özellikler eklendi ama şarj sorunu peydah oldu.
sonuç olarak teknolojik bir ürünün sorunsuz olma ihtimali yok. o anki teknoljiye göre sorunsuz gelebilir , verdiğim para içime oturduğu için sorunsuz gelebilir ama vardır illa sorunu. hepsinin var. tatava yapmayıp paran varsa 11 pro max al geç . iphone 6 kullanan adam sorunu yok demesin amk .
lan sene 2020 olmuş amk yapılan muhabbetler bitmiyor.
7 sene iphone 4,6,6s(2 adet kullandım) tasarımı kusturdu. yeni modellerde çok pahalı geldi gittim samsung aldım. teknolojik her ürünün artı ve eksileri mevcuttur.
ilk iphone aldığımda durum çubuğundan el feneri açma, mobil veri açma ,wifi açma falan yoktu. (bkz: ios 6)
şirketteki it eleman dalga geçiyordu nasıl ilkel bir telefon bu diye. bizde o kadar para verdik amk yedirir miyiz? ya hacı telefon bu el feneri mi amk kısayolu olsun. ayrıca wifi öyle zırt pırt açılıp kapanmıyor ki kısayolu şart değil , 3g'yi zaten kapatmam falan gibi sikko argümanlarla pavyondan çıkardığım karıyı koruyor gibi koruyordum eksilerini . sonra ekran parlaklığı ve ses seviyeleri mevzusu vardı. ya ekran parlaklığı için senelerce ayarlara girdim amk bunu bile savundum. savunmak zorunda hissettim lan. neden çünkü geçmişi pavyon olabilir ama artık benimdi tamam mı?
neyse velhasıl seneler geçti bu özellikler tek tek geldi vay amk dedik ne güzel şeyler varmış. adamlar konfor içindeymiş yıllardır. ama yiğitliğe bok sürdürmedik tabi . " ya işte olmasi iyi tabi üşenen adamlar için ama benim için fark etmiyordu zaten ehehe ." şeklinde koruduk çiçeğimizi. sonlara doğru androidlerde olan çoğu özellikler eklendi ama şarj sorunu peydah oldu.
sonuç olarak teknolojik bir ürünün sorunsuz olma ihtimali yok. o anki teknoljiye göre sorunsuz gelebilir , verdiğim para içime oturduğu için sorunsuz gelebilir ama vardır illa sorunu. hepsinin var. tatava yapmayıp paran varsa 11 pro max al geç . iphone 6 kullanan adam sorunu yok demesin amk .
çok düşünmek.detaylı düşünmek.gereksiz şeyleri de düşünmek.
reddit'in siteyi topluluklara ayırmasının ne kadar faydalı olduğunu bu başlıkta yazılanlara bakarak anlayabilirsiniz. aynı video reddit'te de vardı, ama bir insanın bunu orada görebilmesi için ya r/combatfootage ya da r/libyancrisis topluluğuna üye olması gerekiyor. haliyle birisi libya hakkında hiçbir şey bilmiyorsa gidip de r/libyancrisis topluluğuna üye olmuyor ve orada paylaşılanlara bakıp ileri geri yorum yapmıyor.
ama ekşisözlük öyle mi? bir başlık gündeme düşünce ilgili ilgisiz, fikri olan olmayan herkes atıp sallıyor. adam ulusal mutabakat hükümeti kim, libya ulusal ordusu kim, hafter kim bilmeden buradan tespit kasıyor. ülkedeki iç savaş hakkında herhangi bir fikri yok, birleşik arap emirlikleri'nin, mısır'ın, fransa'nın bu savaştaki rolü ne, buna dair bilgisi yok. videoyu açıyor, bakıyor videoda allahu ekber diyorlar. ondan sonra 200 iq'luk analizi bırakıyor ortaya. on ülkenin karıştığı vekalet savaşını din savaşı zannediyor. sonra kendi gibiler bunu destekliyor, ekşisözlük her zamanki gibi sağırların körlerin birbirini ağırladığı bir yankı odası oluyor.
ama ekşisözlük öyle mi? bir başlık gündeme düşünce ilgili ilgisiz, fikri olan olmayan herkes atıp sallıyor. adam ulusal mutabakat hükümeti kim, libya ulusal ordusu kim, hafter kim bilmeden buradan tespit kasıyor. ülkedeki iç savaş hakkında herhangi bir fikri yok, birleşik arap emirlikleri'nin, mısır'ın, fransa'nın bu savaştaki rolü ne, buna dair bilgisi yok. videoyu açıyor, bakıyor videoda allahu ekber diyorlar. ondan sonra 200 iq'luk analizi bırakıyor ortaya. on ülkenin karıştığı vekalet savaşını din savaşı zannediyor. sonra kendi gibiler bunu destekliyor, ekşisözlük her zamanki gibi sağırların körlerin birbirini ağırladığı bir yankı odası oluyor.
iskilip bırakılması gereken kişi beyanı. ciddiye almayınız.
-öncelikle iş güvencesi vardır, patronun müdürün 2 dudağının arasında değilsinizdir.
- çoğu iş kolu için serbest piyasaya göre maaşlar daha yüksektir.
-sosyal haklarınıza %100 sahipsinizdir ve bunu kimsenin keyfi olarak değiştirme ihtimali yoktur varsa da düşüktür.
- mobbinge daha az rastlanır.
-yaptığınız iş çoğu zaman standarttır, ekstra işler kolay kolay yüklenmez.
-sorumluluğunuz dışına karışmadığınız gibi, sizden sorumlu olmayan kişiler de size karışamaz.
-herhangi bir hak kaybında dava veya sendika koluyla haklarınızı geri alabilirsiniz.
özel sektörde dayak bile yeseniz kanıtlayamazsınız.
özetle aslında özel sektörde de olması gereken standart olması gereken bir çok şey devlette olduğu için insanlar memurluğu tercih ederler.
- çoğu iş kolu için serbest piyasaya göre maaşlar daha yüksektir.
-sosyal haklarınıza %100 sahipsinizdir ve bunu kimsenin keyfi olarak değiştirme ihtimali yoktur varsa da düşüktür.
- mobbinge daha az rastlanır.
-yaptığınız iş çoğu zaman standarttır, ekstra işler kolay kolay yüklenmez.
-sorumluluğunuz dışına karışmadığınız gibi, sizden sorumlu olmayan kişiler de size karışamaz.
-herhangi bir hak kaybında dava veya sendika koluyla haklarınızı geri alabilirsiniz.
özel sektörde dayak bile yeseniz kanıtlayamazsınız.
özetle aslında özel sektörde de olması gereken standart olması gereken bir çok şey devlette olduğu için insanlar memurluğu tercih ederler.
ösym'nin yaptığı sınavlarda alınan notlar tabii ki zekayı tam olarak ölçmez. fakat size belli bir aralık da verir. 230 puan alan biri, 480 puan alana "senin ezberin iyi, yoksa ben zekiyim" diyorsa kahkaha attırır. sınavda süre kısıtlaması olduğu için belli bir puandan sonra pratiği çok olan öne geçmekte. bu puan belki 450'dir, belki 350, bilmiyorum. ama barajı zor geçen insanların tıpçılara diklenmesini de tebessümle izliyorum.
not: benim puanım ortalamaydı. tıpçı değilim.
not: benim puanım ortalamaydı. tıpçı değilim.
bana da geliyor bazen bu his. basit bir hesapla 20 sene önce olduğunu buluyorum ve konu kapanıyor.
en en iyisi;
(bkz: amlarına koyayım onların çok ayıp ediyorlar)
(bkz: amlarına koyayım onların çok ayıp ediyorlar)
ben bir gram avantajını görmedim. olmayanlar da çok şey yapaması gereken şey.
(bkz: her entry 5 tl)
recep tayyip erdoğan
orospu çocuğu vatan hainlerinin hastagi.
takip mesafesi!!!
araç kullanırken dikkati yoldan ayırmamak!!
araç kullanırken dikkati yoldan ayırmamak!!
ben doğumu batımı bilmem yer yön duygum sıfır
o yüzden isterse kuzeybatıdan doğsun ben anlamam
o yüzden isterse kuzeybatıdan doğsun ben anlamam
takip mesafesini ogretemedik daha millete. bir kac sene once de mecidiyekoyde martiya carpmamak icin yavaslayan arabaya bindirmisti birkac kisi.
takip mesafesini gectim ondeki arabayla ayni hizde gidip 5 metre ara birakacaksin, fren lambasi yaniyorsa frene basacaksin amk. nasil gidiyorlarsa araba uce katlanmis hala kopek mi onemli mi diyor. hasbinallah ya.
takip mesafesini gectim ondeki arabayla ayni hizde gidip 5 metre ara birakacaksin, fren lambasi yaniyorsa frene basacaksin amk. nasil gidiyorlarsa araba uce katlanmis hala kopek mi onemli mi diyor. hasbinallah ya.
değiştirmeyeceğiniz şeylere odaklanmak yerine sizin elinizde olan değiştirebileceğiniz problemlere odaklanın. kendiniz için elinizden geleni değil fazlasını yapın.
bukowski’nin dediği gibi:
kendini sen yetiştir ve yaşamını yenile, bunu yapmalısın
çünkü; hayatın, geçmişin, bugünün sadece sana ait…
bukowski’nin dediği gibi:
kendini sen yetiştir ve yaşamını yenile, bunu yapmalısın
çünkü; hayatın, geçmişin, bugünün sadece sana ait…
başlığı açan çocuk kaç yaşındasın yavrucum sen? niye sözlüğü böyle saçma sapan şeylerle meşgul ediyorsun bakiim? annene söylicem seni bak. hadi git playstation'ınla oyna.
oyuna puta tapma güncellemesi geldikten sonra twitter'da görebileceğiniz topic. insanımız yine bir acayip. oyunda millet birbirini öldürüyor, bombalıyor, yakıyor hatta ve hatta inanır mısınız ölseniz bile yeniden diriliyorsunuz ancak puta tapma birilerinin kırmızı çizgisi olmuş.
şaka maka allah'a şirk koşmayın yazıyorlar.
link1
link2
şaka maka allah'a şirk koşmayın yazıyorlar.
link1
link2