Sık geçen başlıklar

narodnik is back 2

ekşi profili
(bkz: breaking bad) yazanlar var şu başlık altına. yapmayın etmeyin arkadaşlar, evet ben dahil birçoğumuzun izlediği en iyi dizi veya en iyi iki üç diziden biri olabilir ama ilk bölümden efsane olmuş demek, efsaneye hakaret. adamlar ilk bölümde karakterleri sermişler, yoksa çok büyük bir doruk verelim, müthiş bir aksiyon-gerilim olsun falan dememişler. karakterleri tanıdıkça ve geçirdikleri değişimleri, yaşadıkları olayları gördükçe dizi efsane oldu zaten.
diziyi ilk duyduğum kişiler bile ilk 5-6 bölümün daha durağan geçtiğini, daha sonra olayların rayına oturduğunu söylemişti.
izlenme oranlarını efsane olmanın bir kriteri olarak değerlendirmek isterseniz de, o sayılar da destekliyor zaten.
http://www.wiki-zero.com/…ux3rozv9vbml0zwrfu3rhdgvz
kısacası efsane dizi (bkz: breaking bad) ilk bölümden efsane olmamıştır.