Sık geçen başlıklar

ben ne ara 22 oldum hissi 4

ekşi'de gör
bana da geliyor bazen bu his. basit bir hesapla 20 sene önce olduğunu buluyorum ve konu kapanıyor.
"insan 16 yaşındayken dünyayı değiştireceğini düşünür. 18 olduğunda düşünceleri sert bir kayaya çarpar, 20 yaşına geldiğinde hiçbir şey değiştiremeyeceğini anlar. 25 yaşına geldiğinde ise dünyanın onu değiştirdiğini fark eder. ve insan 25 yaşında ölür 75 yaşında gömülür..."

(bkz: tarkovsky)
14 sene önce yaşamadığım his. yeni nesil çok hisli.