Sık geçen başlıklar

adamo1923 7

ekşi profili
varın azizliğidir. matematiksel olarak ofsayttır. var olmasa gol geçerli olurdu. kimse bu kadar ince ofsaytı süzemezdi. madem var uygulanıyor, sızlanmaya gerek yok. golün iptali normaldir. ama galatasaraylı olarak, var olmasa ve gol verilse ses edemezdim.