çılgın hırsız mı? reis sanki içerde köstebek var.
Sık geçen başlıklar
adamo1923 7
ekşi profilivarın azizliğidir. matematiksel olarak ofsayttır. var olmasa gol geçerli olurdu. kimse bu kadar ince ofsaytı süzemezdi. madem var uygulanıyor, sızlanmaya gerek yok. golün iptali normaldir. ama galatasaraylı olarak, var olmasa ve gol verilse ses edemezdim.
ahan da şimdik "her ikisine de sahip olduğumdan polemiğe girmeyeceğim başlık" tadında entryler girecek gıcıklar damlar.
bitki gibi yani.
bana da geliyor bazen bu his. basit bir hesapla 20 sene önce olduğunu buluyorum ve konu kapanıyor.
zeytin.
39 yaşında sabahın 5'inde doktora dersi için yollara düşen bir öküz olarak 26 yaşındaki bebenin neden öküz olduğunu anlamadım.