reddit'in siteyi topluluklara ayırmasının ne kadar faydalı olduğunu bu başlıkta yazılanlara bakarak anlayabilirsiniz. aynı video reddit'te de vardı, ama bir insanın bunu orada görebilmesi için ya r/combatfootage ya da r/libyancrisis topluluğuna üye olması gerekiyor. haliyle birisi libya hakkında hiçbir şey bilmiyorsa gidip de r/libyancrisis topluluğuna üye olmuyor ve orada paylaşılanlara bakıp ileri geri yorum yapmıyor.
ama ekşisözlük öyle mi? bir başlık gündeme düşünce ilgili ilgisiz, fikri olan olmayan herkes atıp sallıyor. adam ulusal mutabakat hükümeti kim, libya ulusal ordusu kim, hafter kim bilmeden buradan tespit kasıyor. ülkedeki iç savaş hakkında herhangi bir fikri yok, birleşik arap emirlikleri'nin, mısır'ın, fransa'nın bu savaştaki rolü ne, buna dair bilgisi yok. videoyu açıyor, bakıyor videoda allahu ekber diyorlar. ondan sonra 200 iq'luk analizi bırakıyor ortaya. on ülkenin karıştığı vekalet savaşını din savaşı zannediyor. sonra kendi gibiler bunu destekliyor, ekşisözlük her zamanki gibi sağırların körlerin birbirini ağırladığı bir yankı odası oluyor.
04.06.2020 · 34. sıra
bernard karamazov
03.06.2020 09:30 ~ 09:33