Sık geçen başlıklar

akp gidince ülke isviçre'ye dönüşecek sanmak 9

ekşi'de gör
siyasal islam’ın kökü her yerden kazınırsa her yer isviçre gibi olur merak etme.
türkiyeye dönse yeterli. akp ile arap çöl kabilelerinden farkımız yok
siz isvicreye donusturseydiniz madem aq essolesekleri. 20 senedir iktidardasiniz ulen. son gelinen nokta askida ekmek hale bak...
istanbul 1 senede adam olmay basladiysa, ankara’dan her gun gol haberi geliyorsa dönüşür
akp gitmezse ülke afganistana dönecek bunu konuşalım.
isviçre'ye değil ama tekrar türkiye'ye döneceğini düşünüyorum. arabistan'a alışamadık :/
avrupa ile uyumlu bir iktidar gelirse, isviçre olmasak bile ispanya yada italya oluruz. türkiye'yi o kadar da küçümsemeyin. bütün bu kötü gidişin sorumlusu avrupa'dan uzaklaşıp bizi rusya'ya yanaştıranlar. rusya'nın müttefiklerinin hepsi sert ve tek adam yönetimi ile yönetilir. hepsi de fakir. rusya'nın kendine hayrı yok ki müttefiklerine olsun. sen yanında trilyonlarca euro ve dolar para döndüren ab ve abd'yi mi görmek istersin, petrol fiyatlarıyla oynandığı an diz çöken rusya'yı mı? abd hapşursa on tane rus ekonomisi çıkarır. almanya tek başına rusya'yı katlar. kaldı ki çin ekonomisinin bile yanında küçük kaldığı koskoca ab ile müttefik olmak varken iki avrasyacıya kanıp bizi buralara getirenler utansın. türkiye yeniden batıcılık laiklik ve atatürkçülük çizgisine oturmalı. ne o tarikatlar kardeşim? o sakallılardan hiç kimseye hayır gelmez. bırakın rusları avrasyacıları mavrasyacıları. onların da cebinden beş kuruş çıkmaz. hepsi fakir.
eğitim bitti,
ekonomi bitti
dış ilişkiler bitti
vatandaş neredeyse birbirinin gözünü oyacak hale getirildi
güvenecek hiç bir şey, hiç bir kurum kalmadı
ülkede yaşayan insanların içindeki gerçek pislik artık ortaya çıktı,
cahil cühela tayfasının, hadsizin terbiyesizin önü açıldı.
çıkar, menfaat için her şeyi yapabilecek bir güruh oluştu...

şu anda akp gider ve yerine idealist çizgiye yakın bir rejim gelirse,
ülkenin kendine gelip son 17 yılı onarması bile en az 20 yıl sürecek gibi
akp oturduğu yerden kalktığı zaman altlarındaki oyuğun gerçek boyutları ortaya çıkacak ve korkarım ki o oyuk ülkeyi yutacak...
gerçi o oyuk eninde sonunda ülkeyi yutacak ama baştakiler cahil halka bunların dış güçlerin ve hain cehapenin oyunları yüzünden olduğunu söyleyecekler

basın tamamen ellerinde, medya tamamen ellerinde, istemedikleri bir haberi yapma şansı yok

bakın, ege denizindeki 18 ada ile ilgili tek bir haber çıktı mı basında?

biz ekşi'de troll kovalayalım daha...