Sık geçen başlıklar

zeytin560 2

ekşi profili
nisa nasıl egosuz ya
aynı şeyi mi izliyoruz?

ayşe’ye kaybedince taklit yapma amaçlı şeytan filmindeki kız gibi çarpılmış gibi şeyler yapmadı mı

durup dururken ayşe’ye şeytan, en nefret ettiğim kişi dedi(durup dururken değil yenilince aslında)

batuhan’a karşı ayşe’yi doldurdu

barış sude ve yağmuru teselli edince sinir krizleri geçirdi adama atmadığı iftira kalmadı

sude ve mert sevgili diye sinirden kendini yedi başka biri ön plana çıkacak diye ödü koptu

nagihana dopingten beynin yanmış dedi ama bütün suçu hikmete atıp bir kere bile bu konuda özür dileyip sorumluluk üstlenmedi

yeri geldi benchte uyuyor taklidi yaptı yeri geldi bayılma numarası yaptı, birleşme partisinde yalandan yere düştü.

cemal can hakkında her şeyi dedi evrim hakkında her şeyi dedi yüzsüzce hiçbir şey dememiş gibi ikisine de sırnaştı

iki hafta önce berkan’la boş oy dolu oy kavgası yaşarken berkan hakkında etmediği hakaret kalmadı şimdi sanki berkan’ı çok seviyor gibi davranıyor

sürekli hayranları tarafından nisa şöyle hızlı böyle performansı var denildi ama kız aylardır her iki takımda da puan olarak sonuncu oldu. hepsini geçtim hiçbir yarış kazanma hırsı yok. çünkü tek hırsı kişisel problemleri

tamam ayşe de dört dörtlük değil nagihan da değil ama bir kadın şampiyon olacaksa bu asla nisa olmamalı.