şunlara "gurbetçi" deyip olayı masumlaştırmayın.
gurbetçi bizim sınırlarımız içinde yer alan ve köyden kente para kazanmak amacıyla giden kişidir. bunlara başka bir ad verin.
hem avrupa'nın nimetlerinden yararlanıp hem de buradakilerin geleceği ile oynayan adama gurbetçi denmez.
ayrıca oy haklarının olması da ayrı bir saçmalık.
avrupa bitti di mi lan.
06.04.2024 · 37. sıra
menkul kismet
05.04.2024 00:06