şu anki başkanı zamanında türkçe olimpiyatlarının baş sponsoru olan ya da fetö bitikten sonra hiç şampiyon olamayan kulüp.
edit: kulübün adını bulmakta zorluk çekenler olmuş. bir ipucu daha vereyim; bu kulübün adı uefa'nın sitesinde şikeciler listesinde yer almaktadır.
Sık geçen başlıklar
yumurta aki 74
ekşi profiliçok güzel olmuş. bir daha logo yapmamasını tavsiye ederim.
galatasaray logosu malum takımın logosu gibi kafaya göre değiştirilemez. 1481 yılından gelen kültürün logosudur o.
galatasaray logosu malum takımın logosu gibi kafaya göre değiştirilemez. 1481 yılından gelen kültürün logosudur o.
amk şımarık kaplumbağasına bak deli oldum izlerken. messi senin yaşındayken 4 tane ballon d'or'u vardı sevmiyorsan saygı duy amk donatellosu.
mert vidinli kim amk?
norveç vatandaşı olacaksam erkekle evlenmeye bile razıyım. 10 dakika dişimizi sıkarız ayol ne olacak.
bul beni hayatımın erkeği.
bul beni hayatımın erkeği.
yazılımcı olduğundan dolayı değil çok para kazanıyor ya da kazanma potansiyeli olduğundan çekici geliyor kadınlara. eskiden mühendis erkekler çekici gelirdi şimdi mühendisler asgari ücrete çalışmaya başlayınca hiçbir çekiciliği kalmadı.
ilerleyen süreçte yeni meslekler çekici gelmeye başlayabilir kadınlara.
ilerleyen süreçte yeni meslekler çekici gelmeye başlayabilir kadınlara.
olgunluğa erişmek değil o. bir kere sağlam üzülürsün hayatın sikilir ondan sonrakilere hep şüpheyle bakar her an ayrılacakmış gibi davranırsın. olası bir ayrılık durumunda da önceki gibi olmaz normal hayatına devam edersin.
belediyecilik olarak belki evet ama kafa olarak 200 yıl geride olduklarından katılmadığım önerme.
toplumun gazını almak için sınır dışı edilir. ülkenin sınırları sınır değil yol geçen hanı olduğu için aynı kişi 5 gün sonra yine türkiye'ye giriş yapar. sonra daha beterini yapıp çeker gider.
“ceza almamış ilk suçtan daha cesaret verici bir şey yoktur.”
marquis de sade
“ceza almamış ilk suçtan daha cesaret verici bir şey yoktur.”
marquis de sade
bal gibi de önemlidir. insanın geçmişi geleceğinin aynasıdır. geçmişinde sevgilisini aldatan ileride seni de aldatır. ya da eski sevgilisinden ne şekilde ayrıldı neden ayrıldı. bunları merak ederim ben şahsen.
birazdan damlar “önemli değil yeaa” diyip sözlükten kız ayarlamaya çalışan meriçler.
birazdan damlar “önemli değil yeaa” diyip sözlükten kız ayarlamaya çalışan meriçler.
bu şey değil mi bayhan'la hapse girdi diye dalga geçip uyuşturucu ticaretinden içeride yatan kadın. sonra hapisten çıkınca bayhan kendisine geçmiş olsun diye çelenk göndermişti ahahwhwh.
t: söyledikleri dikkate alınmaması gereken birinin saçma sapan açıklaması.
(bkz: körler sağırlar birbirini ağırlar)
t: söyledikleri dikkate alınmaması gereken birinin saçma sapan açıklaması.
(bkz: körler sağırlar birbirini ağırlar)
ulan bakıyorum herkes edebiyat, hukuk, felsefe, bilim, sanat tarihi falan konuşuyor. madem öyle bu soldaki salak salak başlıkları kim açıyor aq? konu 3. cümleden sonra sekse gelecek kimse kimseyi kandırmasın burası ekşi sözlük. “hmm evet ya heykellerde aristo'nun penisi çok küçük ben atayım mı bak nasılmış?” gibi gibi.
bu arada pardon başlıkları ben açıyormuşum. boş yapacaklar eklesin.
bu arada pardon başlıkları ben açıyormuşum. boş yapacaklar eklesin.
montu çıkarıyor montla sıçamıyor. ulu efsane tespit adamı umut sarıkaya'yı bir kez daha anıyoruz.
(bkz: montla sıç)
https://karikaturistan.files.wordpress.com/…aya.jpg
t: tutamamış insandır.
(bkz: montla sıç)
https://karikaturistan.files.wordpress.com/…aya.jpg
t: tutamamış insandır.
kızlara gbt yapıp instagram'dan eklemek mi baskı altında çalışmak? abd'yi örnek vermişsin de bunu abd'de yap bakalım götüne jop mu girer ne girer bilemem artık.
ketçap sıkarken osuruk sesi çıkanca gülen kişinin kardeşidir.
10 yıldır sözlükteyim gördüğüm en malca tespitler içeren başlık. benim açtığım başlıklardan bile malca düşünün.
t: ahmet.
t: ahmet.
28 yıllık abazayım ama bu videoları nasıl buluyorsunuz kardeş bana bunu söyleyin. 16 yaşından beri xhamster'dayım ben aq. vizyonuma sokam.
t: güzel bir boyama videosu.
t: güzel bir boyama videosu.
bir ülke düşünün. inşaat, makine, elektrik-elektronik, yazılım gibi çeşit çeşit mühendislik dallarından yüzbinlerce mühendisi olsun. ama büyük ölçekli hava limanlarını, köprülerini, yollarını, tünellerini, sürekli ispanyol, japon, alman gibi firmalara verip işin başındaki proje mühendisi o ülke vatandaşı olsun. ya da kritik hesaplamaları, çizimleri o firma yapsın. o ülkenin hiç mi mühendis çalışanı yok peki bu projelerde? tabii ki var ama köprünün ayağının ucundaki vidanın sıkılmasından falan sorumlu.
bunun nedenini şu şekilde açıklıyorum;
mühendislik eğitimimiz yerlerde ve böyle büyük ölçekli projelerde mühendislerimize güvenilmiyor. devlet de bunu farkında olduğu için bu tarz projeleri sürekli yabancı şirketlere veriyor.
daha kendi köprüsünü, tünelini yapamayan ülkeden umut beklemek çok ahmakça geliyor bana.
edit: yine troll diyen olmuş. ben burada ülkenin ciddi bir sorunundan bahsettim. yemin ederim ölüyorum su verin desem don't feed the troll diyeceksiniz aq.
bunun nedenini şu şekilde açıklıyorum;
mühendislik eğitimimiz yerlerde ve böyle büyük ölçekli projelerde mühendislerimize güvenilmiyor. devlet de bunu farkında olduğu için bu tarz projeleri sürekli yabancı şirketlere veriyor.
daha kendi köprüsünü, tünelini yapamayan ülkeden umut beklemek çok ahmakça geliyor bana.
edit: yine troll diyen olmuş. ben burada ülkenin ciddi bir sorunundan bahsettim. yemin ederim ölüyorum su verin desem don't feed the troll diyeceksiniz aq.
2012'de göklere çıkan uçak bir insin de diğeri ondan sonra çıkar. 9 yıldır benzini bitmeyen uçak yaptık aq dönüp dönüp duruyor havada.
sonuna kadar katıldığım gerçekliktir.
çocukluk arkadaşımın istanbul'un işlek semtlerinden birinde elektronik tamir dükkanı var. küçük yaşlardan beri sürekli giderim. gide gele az çok bir şeyler gözlemledim ve öğrendim.
birkaç örnek verirsem;
1- geçtiğimiz günlerde dükkana güzel bir led televizyon geldi. hoparlörleri bozukmuş. bizim arkadaş hoparlörleri yaptı. sonra led ışıkları sökmeye başladı. neden yaptığını sorduğumda "orjinalleri alıyorum yerine çakma takacağım bunları da 2 katına satarım" dedi. o anda soğudum kendisinden.
2- yine dükkana bir araba geldi. teybin ses açma tuşu bozukmuş. bu arkadaş aldı teybi dükkanın içine, çocuğa da 2 saat sonra gel dedi. neyse düğmeyi söktü kontak sprey sıktı taktı yerine oldu. 2 dk sürdü sürmedi. neden 2 saat sonra gel dediğini sorduğumda "hemen yaparsam fazla para alamam uğraştı gözüküp parça harcadım deyip fazla para alacağım" dedi.
o günden sonra hiçbir tamirciye güven olmayacağını anladım. gerçekten tanıdığınız kişilere gidin tamir için.
çocukluk arkadaşımın istanbul'un işlek semtlerinden birinde elektronik tamir dükkanı var. küçük yaşlardan beri sürekli giderim. gide gele az çok bir şeyler gözlemledim ve öğrendim.
birkaç örnek verirsem;
1- geçtiğimiz günlerde dükkana güzel bir led televizyon geldi. hoparlörleri bozukmuş. bizim arkadaş hoparlörleri yaptı. sonra led ışıkları sökmeye başladı. neden yaptığını sorduğumda "orjinalleri alıyorum yerine çakma takacağım bunları da 2 katına satarım" dedi. o anda soğudum kendisinden.
2- yine dükkana bir araba geldi. teybin ses açma tuşu bozukmuş. bu arkadaş aldı teybi dükkanın içine, çocuğa da 2 saat sonra gel dedi. neyse düğmeyi söktü kontak sprey sıktı taktı yerine oldu. 2 dk sürdü sürmedi. neden 2 saat sonra gel dediğini sorduğumda "hemen yaparsam fazla para alamam uğraştı gözüküp parça harcadım deyip fazla para alacağım" dedi.
o günden sonra hiçbir tamirciye güven olmayacağını anladım. gerçekten tanıdığınız kişilere gidin tamir için.