-survivor gerçekleri mode on-
"ersin'e konseyde kötü haber" diye paylaşılan fragmanla başlar her şey. bu fragmanı gören izleyenler yarışmacının en formda olduğu dönemde bu haberi verdiği için sosyal medyadan acun'a yardırır. tepkileri gören acun apar topar o konsey yayınının değişmesini ister. bu ersin'e hiç söylenmemiş gibi yapılır. tabi gerçekte ersin o konseyde haberi öğreniyor ve yarışmadan çekilip hemen türkiye'ye dönmek istiyor. acun olayın bu şekilde olduğunu öğrenirlerse ben biterim der. ersin'in bu nedenle gittiği haberi beni yakar acilen başka bir plan devreye sokuyoruz der. esat'ı yanına çağırır ve bir gece boyunca ne yapılacağı konusunda uykusuz düşünürler. esat birden ayağa kalkar "acun ağbi bu adamın dizinde telafisi olmayan bir hastalık çıktı diyelim. artık oynayamayacak acilen ülkesine dönmesi gerekiyor diyelim" der. acun da ayağa kalkar. esat'ın alnından öper. işte bu, aradığım şey tam olarak budur der.
-survivor gerçekleri mode off-
mesajlar üzerine edit: kaynak nedir diye soran var asgshs. yapmayın gözünüzü seveyim acun’un özel uçağıyım ben oradan biliyorum.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
yaşlıları sırf bu yüzden "sadece yaşlı olduğu için" sevmem.
sadece saçları ağarmış, yüzü çökmüş, kamburu çıkmış diye bir insana saygı duyacak değilim.
o derinin altında bir hırsız da olabilir, bir katil de, bir tecavüzcü de.
gözlem yapmak isteyenler merkezi yerlerde cuma çıkışı dedelerin gözlerinin nerelere kaydığını görsünler.
bir karış sakalıyla geriye dönüp kızlara bakan "dedeler" gördüm ben yahu.
ben bu adamın niye elini öpeyim? niye yer vereyim? niye yardım edeyim?
tontonların gerçek yüzünü ortaya çıkarmak istiyorsanız söylediklerini birazcık geciktirin veya hafif ters cevap verin ve bakın bakalım nasıl tepki gösteriyorlar.
yaşımız kaç olursa olsun hepimiz insanız. "değer" adı altında size gösterilen kölelik düzeninden kalan "geleneklere" bu kadar bel bağlamayın.
sadece saçları ağarmış, yüzü çökmüş, kamburu çıkmış diye bir insana saygı duyacak değilim.
o derinin altında bir hırsız da olabilir, bir katil de, bir tecavüzcü de.
gözlem yapmak isteyenler merkezi yerlerde cuma çıkışı dedelerin gözlerinin nerelere kaydığını görsünler.
bir karış sakalıyla geriye dönüp kızlara bakan "dedeler" gördüm ben yahu.
ben bu adamın niye elini öpeyim? niye yer vereyim? niye yardım edeyim?
tontonların gerçek yüzünü ortaya çıkarmak istiyorsanız söylediklerini birazcık geciktirin veya hafif ters cevap verin ve bakın bakalım nasıl tepki gösteriyorlar.
yaşımız kaç olursa olsun hepimiz insanız. "değer" adı altında size gösterilen kölelik düzeninden kalan "geleneklere" bu kadar bel bağlamayın.
vergi dışında gelir kalemi olmayan ülkede normal olandır.
(bkz: kurban)
o kadar geyik adamlar ki, 2010'ların başında üniversitelerde içki satışıni yasaklayan yasaya isyan için yıldız teknik üniversitesi festivalinde sahneden kasa kasa biraları öğrencilere dağıttılar.
anarşist ve kaliteli insanlar.
o kadar geyik adamlar ki, 2010'ların başında üniversitelerde içki satışıni yasaklayan yasaya isyan için yıldız teknik üniversitesi festivalinde sahneden kasa kasa biraları öğrencilere dağıttılar.
anarşist ve kaliteli insanlar.
"bomboş olduğunu sandığın" yolda olarak düşünürseniz başlığı daha anlaşılır olacaktır. çünkü siz bomboş sandığınız ve şerit değiştirmeye başladığınız anda arkanızda 3453425275 km/saat hızla gelen bir motorsikletliyli -her ne kadar hız konusunda haksız olsa da- öldürmek istemezsiniz.
kimseyi haklı olsam da öldürmek istemediğim için bomboş yolda bile sinyal veririm ve herkese tavsiye ederim.
kimseyi haklı olsam da öldürmek istemediğim için bomboş yolda bile sinyal veririm ve herkese tavsiye ederim.
ecevitci pederin yıllar önce benim ismimi koyarken yaptığı şeydir.
ailedeki mustafa, mehmet sarmalindan da kurtulmuştur.
ailedeki mustafa, mehmet sarmalindan da kurtulmuştur.
bizim iki kutu pizzayı anca aldığımız parayla millet dünyaları alıyor. adam 50 lirayla birasından kıymasına, çorbasından çileğine her şeyi almış. sokayım böyle düzene.
edit: 50 lira değil 50 euro'cu arkadaşlar gelmiş. şu hesabı anlamayacak kadar salak mısınız gerçekten yoksa ayak mı yapıyorsunuz?
biz 2000 tl maaş alalım, onlar 2000 € alsın. adam maaşının 50 eurosu ile bunları alabiliyorken biz aynı alışverişi 450-500 liraya anca alabiliyoruz. işinize gelirse kuru çevirip gelmezse çevirmiyorsunuz. asgari ücret hesabı yaparken hiç kimse onlarda 12 bin liraya tekabül ettiğini söylemiyor ama bu fişe bakıp 50€ görünce "ee işte onlarda da 400 liraya geliyor, arada fark yok ki" diyorsunuz.
edit: 50 lira değil 50 euro'cu arkadaşlar gelmiş. şu hesabı anlamayacak kadar salak mısınız gerçekten yoksa ayak mı yapıyorsunuz?
biz 2000 tl maaş alalım, onlar 2000 € alsın. adam maaşının 50 eurosu ile bunları alabiliyorken biz aynı alışverişi 450-500 liraya anca alabiliyoruz. işinize gelirse kuru çevirip gelmezse çevirmiyorsunuz. asgari ücret hesabı yaparken hiç kimse onlarda 12 bin liraya tekabül ettiğini söylemiyor ama bu fişe bakıp 50€ görünce "ee işte onlarda da 400 liraya geliyor, arada fark yok ki" diyorsunuz.
valla ben alttaki yazara yardımcı olmak için burdayım :)
ulan herkes dizmiş fenderleri ibanezleri yamahaları... vay amk.
t:bu sözlükte öğrenci yok mu ulan dedirten başlık.
t:bu sözlükte öğrenci yok mu ulan dedirten başlık.
sosyal medya hesaplarından yayınlanan, hükümeti hedef alan sert açıklamalardır:
"nisan ayında gelirlerimiz %55 yani 229 milyon tl azalmış bulunmaktadır.
giderlerimiz ise, covıd-19 salgınıyla mücadele dışında zorunlu olmayan harcamalarımızı kısmamıza rağmen, % 15 yani yaklaşık 58 milyon tl artış göstermiştir. hazine payımız ise %49 oranında azalmıştır.
salgının uzaması halinde, ihtiyaç duyulduğunda kullanılmak üzere bütçenin %10'una kadar borçlanma talebimiz reddedilmiş ve 6 milyonluk nüfus için sadece 100 milyona kadar borçlanma yetkisi sosyal yardım ve taşımacılık sektöründe kullanılmak üzere sınırlandırılarak verilmiştir.
oysa bizden önce tüm borçlanma isteklerine aynı belediye meclisi sorgusuz sualsiz onay vermiştir. buradan anlaşılıyor ki, meclisteki muhalefetin en büyük amacı ankaralı’ya yapılan hizmet ve ödemelerin aksaması, ankaralı’nın cezalandırılmasıdır. bunun başka bir izahı olamaz.
aski 2020 bütçesinin tarihinde ilk defa eksi 477 milyon tl açıkla kabul edilmesi ve "kendi imkanlarınızla halledin" denmesini de ankara halkının takdirine sunuyoruz. ankaralı’nın sağlığını korumak hepimizin görevidir. zira söz konusu olan bizim ve sevdiklerimizin de sağlığıdır."
kaynak
"nisan ayında gelirlerimiz %55 yani 229 milyon tl azalmış bulunmaktadır.
giderlerimiz ise, covıd-19 salgınıyla mücadele dışında zorunlu olmayan harcamalarımızı kısmamıza rağmen, % 15 yani yaklaşık 58 milyon tl artış göstermiştir. hazine payımız ise %49 oranında azalmıştır.
salgının uzaması halinde, ihtiyaç duyulduğunda kullanılmak üzere bütçenin %10'una kadar borçlanma talebimiz reddedilmiş ve 6 milyonluk nüfus için sadece 100 milyona kadar borçlanma yetkisi sosyal yardım ve taşımacılık sektöründe kullanılmak üzere sınırlandırılarak verilmiştir.
oysa bizden önce tüm borçlanma isteklerine aynı belediye meclisi sorgusuz sualsiz onay vermiştir. buradan anlaşılıyor ki, meclisteki muhalefetin en büyük amacı ankaralı’ya yapılan hizmet ve ödemelerin aksaması, ankaralı’nın cezalandırılmasıdır. bunun başka bir izahı olamaz.
aski 2020 bütçesinin tarihinde ilk defa eksi 477 milyon tl açıkla kabul edilmesi ve "kendi imkanlarınızla halledin" denmesini de ankara halkının takdirine sunuyoruz. ankaralı’nın sağlığını korumak hepimizin görevidir. zira söz konusu olan bizim ve sevdiklerimizin de sağlığıdır."
kaynak
ruslar ve türkler... online oyun dünyasını bu kadar yoran başka iki millet olamaz. ikisi de birbirinden toksik birbirinden sinir bozucu.
başındaki adamlar.
ben de grup firmalarından birindeyim. şirketten eski bir abimiz (şu an müdür ) 92 yılında başlamış. 3 ay eğitim vermişler, resmen bedavadan para aldık diye anlatır.
lc waikiki'nin sadece eğitim ve oryantasyona harcadığı para çoğu firmanın cirosundan yüksektir. zaten eğitimli personeli 6 ay da kendi düzenlerine uydurmak için eğitiyorlar. 4-5 yılda bir de düzeni resmen ters yüz edip monotonluğu engelliyorlar. yeni bir şeyi denemekten de asla çekinmiyorlar.
ilave: şirketin kurucularının tamamı mühendis.
ben de grup firmalarından birindeyim. şirketten eski bir abimiz (şu an müdür ) 92 yılında başlamış. 3 ay eğitim vermişler, resmen bedavadan para aldık diye anlatır.
lc waikiki'nin sadece eğitim ve oryantasyona harcadığı para çoğu firmanın cirosundan yüksektir. zaten eğitimli personeli 6 ay da kendi düzenlerine uydurmak için eğitiyorlar. 4-5 yılda bir de düzeni resmen ters yüz edip monotonluğu engelliyorlar. yeni bir şeyi denemekten de asla çekinmiyorlar.
ilave: şirketin kurucularının tamamı mühendis.
mansur yavaş başkanın duyurduğu yeni yardım kampanyasının site adresi.
kampanya kapsamında;
ihtiyaç sahibi ailelerin su faturalarının ödenmesi,
ihtiyaç sahibi ailelerin ankarakartlarına bakiye yüklemesi yapılabilmesi,
işsiz kalmış ihtiyaç sahibi aileler için nakit yardım yapılmasına aracılık ediliyor.
https://ankaratekyurek.com/
https://twitter.com/…s06/status/1260558938703040513
not: 6 saatte yardım tutarı 2 milyon lirayı aştı.
kampanya kapsamında;
ihtiyaç sahibi ailelerin su faturalarının ödenmesi,
ihtiyaç sahibi ailelerin ankarakartlarına bakiye yüklemesi yapılabilmesi,
işsiz kalmış ihtiyaç sahibi aileler için nakit yardım yapılmasına aracılık ediliyor.
https://ankaratekyurek.com/
https://twitter.com/…s06/status/1260558938703040513
not: 6 saatte yardım tutarı 2 milyon lirayı aştı.
bişince yiyen insandır. çiğ çiğ yenmez ama bişince hmmm enfes.
idmansızlıktan öleceğini iddaa eden malların sevinerek idmanlı öleceği haber.
tabii ki çanakkale manyak misin
iyidir iyi toplu engelleriz kafamız rahat olur.
t: sosyal medyada dayanışma hareketi gibi gereksiz bir olay.
t: sosyal medyada dayanışma hareketi gibi gereksiz bir olay.
kin tutabilen bir insan değilim. ama bir kanser ilaçlarının teminini isteyen dilek özçelik’e dilenci muamelesi yapan erdoğan bayraktar’ı bir de madenci yakınını tekmeleyen yusuf yerkel’i hiç unutamadım, unutmayacağım...
(bkz: the hateful eight)
yani bu trollerin de bizi seçtiğimiz kişinin her dediğine inanan ve parasının arkasını kollamayan mallarla kıyaslaması gerçekten şok edici. kardeşim git sen 15 temmuz şehitleri için toplanan paraların hesabını sor, işsizlik fonundaki 150 milyar liranın hala neden sadece 2 milyarının kullanıldığını sor. bu işlerle uğraşma.biz paramızın peşindeyiz. nereye gittiği de aşikardır. itimat kontrole mani değildir. tabi siz bunu unutmuşsunuzdur. çünkü (bkz: siyasal islam)
edit: trolleri neden besliyorsunuz diye mesajlar geliyor. arkadaşlar, kardeşler, romalılar! insanları dışlayarak bir şey elde edemezsiniz. başlıkları görmezden gelerek de bir şey elde edemezsiniz. bu arkadaşımız kendi çapında bir görüşü benimsiyor ama malesef bu zihniyetin kara siyasetinin tuzağına düşmüş. kafasında bir soru uyandıracak her girdi bu arkadaşımızın karanlıktan aydınlığa çıkması için bir kibrittir. kusura bakmayın ama bizim herkese ihtiyacımız var. tek tek her birinin bu ülkenin aydınlık yüzü olmasına ihtiyacımız var. aydınlık, toplumun en alt seviyesine yayılıncaya kadar ne ülkemizdeki ne de yaşamdaki sorunlar çözülemezler.
en basitinden başlığı açan arkadaşın jargonuna bakın; "cukkalamak" argo bir kelimedir. arkadaşımızın bilgi ve kelime dağarcığı ülkemizin ihtiyaç duyduğu seviyenin altında. olabilir. bu yalnızca akpartili insanlar için geçerli olan bir şey de değil ayrıca. ama sebebi ne olursa olsun düşünmeye başlaması bizim için önemli olmalı. bu nedenle (bkz: trol zırvaları) (bkz: trol başlıklar) (bkz: don't feed the trol) gibi girdilerin yerine soru sorduran girdiler olması gerektiğini düşünüyorum. troller ne kadar mantıksız başlık açsalar da bizler soru sorduran girdiler üretmek zorundayız.
edit: trolleri neden besliyorsunuz diye mesajlar geliyor. arkadaşlar, kardeşler, romalılar! insanları dışlayarak bir şey elde edemezsiniz. başlıkları görmezden gelerek de bir şey elde edemezsiniz. bu arkadaşımız kendi çapında bir görüşü benimsiyor ama malesef bu zihniyetin kara siyasetinin tuzağına düşmüş. kafasında bir soru uyandıracak her girdi bu arkadaşımızın karanlıktan aydınlığa çıkması için bir kibrittir. kusura bakmayın ama bizim herkese ihtiyacımız var. tek tek her birinin bu ülkenin aydınlık yüzü olmasına ihtiyacımız var. aydınlık, toplumun en alt seviyesine yayılıncaya kadar ne ülkemizdeki ne de yaşamdaki sorunlar çözülemezler.
en basitinden başlığı açan arkadaşın jargonuna bakın; "cukkalamak" argo bir kelimedir. arkadaşımızın bilgi ve kelime dağarcığı ülkemizin ihtiyaç duyduğu seviyenin altında. olabilir. bu yalnızca akpartili insanlar için geçerli olan bir şey de değil ayrıca. ama sebebi ne olursa olsun düşünmeye başlaması bizim için önemli olmalı. bu nedenle (bkz: trol zırvaları) (bkz: trol başlıklar) (bkz: don't feed the trol) gibi girdilerin yerine soru sorduran girdiler olması gerektiğini düşünüyorum. troller ne kadar mantıksız başlık açsalar da bizler soru sorduran girdiler üretmek zorundayız.
soma faciası, 13 mayıs 2014'te türkiye'nin manisa ilinin soma ilçesindeki kömür madeninde çıkan yangın nedeniyle 301 madencinin ölümüyle sonuçlan madencilik kazası. facia, türkiye cumhuriyeti tarihinin en çok can kaybı ile sonuçlanan iş ve madencilik kazası olarak kayıtlara geçti. soma holding şirketlerinden soma kömür işletmeleri a.ş. tarafından işletilen maden ocağında, patlamaya elektrikli ekipmanların sebep olduğundan şüphelenildi. yangın, vardiya değişimi sırasında meydana geldi ve 787 işçi patlama sırasında yer altında kaldı. 17 mayıs 2014'te, toplamda 301 kişinin hayatını kaybettiği ve içeride kimse kalmaması sebebiyle kurtarma çalışmalarının sona erdiği açıklandı.
(bkz: çizmelerimi çıkarayım mı sedye kirlenmesin)
bundan tam 6 sene önce, 301 emekçi abimiz, üç kuruş kazanmak için, evlerine ekmek götürmek için, çoluk çocuklarına bakmak için çalıştıkları maden ocağında hayatlarını kaybettiler. onları, yaptıkları tehlikeli iş öldürmedi. ihmal öldürdü. dile kolay tam 301 kişi. bilmem kaç metre derinlikte, oksijen yok, kaçacak yer yok, orada çalışan işçilerin, kendi canlarını düşünmeyip ailelerini düşündüklerine yemin edebilirim. kendimi hem aileleri yerine, hem de bizzat o ocakta hayal ediyorum da, düşüncesi bile insanın nefesini daraltıyor. bu facianın sorumluları, bu emekçilerin ve ailelerinin vebalini ödeyemeyeceksiniz! ailelerine sabır ve başsağlığı diliyorum. huzur içinde yatsınlar...
unutma unutturma!
(bkz: çizmelerimi çıkarayım mı sedye kirlenmesin)
bundan tam 6 sene önce, 301 emekçi abimiz, üç kuruş kazanmak için, evlerine ekmek götürmek için, çoluk çocuklarına bakmak için çalıştıkları maden ocağında hayatlarını kaybettiler. onları, yaptıkları tehlikeli iş öldürmedi. ihmal öldürdü. dile kolay tam 301 kişi. bilmem kaç metre derinlikte, oksijen yok, kaçacak yer yok, orada çalışan işçilerin, kendi canlarını düşünmeyip ailelerini düşündüklerine yemin edebilirim. kendimi hem aileleri yerine, hem de bizzat o ocakta hayal ediyorum da, düşüncesi bile insanın nefesini daraltıyor. bu facianın sorumluları, bu emekçilerin ve ailelerinin vebalini ödeyemeyeceksiniz! ailelerine sabır ve başsağlığı diliyorum. huzur içinde yatsınlar...
unutma unutturma!
bundan 2-3 ay evvel hadiseler avrupada filan yayilmaya basladiginda "boku yedik" diye korku icinde herkesi uyariyordum..
13 marttan beri bilfiil evdeyim, 4 yasindaki kizim da evde haliyle, allahtan bahcemiz var idare ediyoruz ve yasadigimiz yer kirsal oldugu* icin kimseyle iletisim kurmak zorunda kalmadan ormanda kosturup yuruyus yapabiliyoruz.. buna ragmen cocuk bunaldi.. 2 gun once okullari acildi, cilginlar gibi eglenerek gitti okula..
hanimla biz desen ayni sekilde bunaldik..
bir de isin tabi biz ne kadar dikkat edersek edelim, mecburiyeti olmadigi halde hicbir seyi zerre umursamayan sigir kitle boyutu var.. durum da boyle olunca ne yazik ki artik bende "sikerler kamil" modu aktive edildi..
cocugu olup "yahu 2 ay daha gitmeyiversin cocuk parka" diyeni saygiyla karsiliyorum, ama cocuk sahibi olmadan o cumleyi kuran eline aglayan bebek versen "biseyi mi bozuk bunun yok mu dugmesi filan kapatik acsak" diyecek kadar cocuktan anlamayan empati yoksunlarina kafam girsin*
edit : su surecte kizimi hic parka goturmedik, kisa vadede de goturme gibi bi planimiz yok bunu da belirteyim..
13 marttan beri bilfiil evdeyim, 4 yasindaki kizim da evde haliyle, allahtan bahcemiz var idare ediyoruz ve yasadigimiz yer kirsal oldugu* icin kimseyle iletisim kurmak zorunda kalmadan ormanda kosturup yuruyus yapabiliyoruz.. buna ragmen cocuk bunaldi.. 2 gun once okullari acildi, cilginlar gibi eglenerek gitti okula..
hanimla biz desen ayni sekilde bunaldik..
bir de isin tabi biz ne kadar dikkat edersek edelim, mecburiyeti olmadigi halde hicbir seyi zerre umursamayan sigir kitle boyutu var.. durum da boyle olunca ne yazik ki artik bende "sikerler kamil" modu aktive edildi..
cocugu olup "yahu 2 ay daha gitmeyiversin cocuk parka" diyeni saygiyla karsiliyorum, ama cocuk sahibi olmadan o cumleyi kuran eline aglayan bebek versen "biseyi mi bozuk bunun yok mu dugmesi filan kapatik acsak" diyecek kadar cocuktan anlamayan empati yoksunlarina kafam girsin*
edit : su surecte kizimi hic parka goturmedik, kisa vadede de goturme gibi bi planimiz yok bunu da belirteyim..
orospu çocuğu esnaf.
kürt sahil mafyası.
kürt sahil mafyası.
what can i do sometimes.
annemi çok özledim.
bu süreç bitene kadar malesef yanına gidemeyeceğim. insanın yaşı kaç olursa olsun anne şefkatine ihtiyaç duyuyormuş.
bu süreç bitene kadar malesef yanına gidemeyeceğim. insanın yaşı kaç olursa olsun anne şefkatine ihtiyaç duyuyormuş.
çözümü sunuyorum.
bilgi çağında azıcık bir yerlerinizi kaldırın da araştırın diyeceğim ama yok sanırım.
1-) kullandığınız tarayıcı olan chrome'u silip brave kuruyorsunuz.
aşağıdaki eklentileri yüklüyorsunuz.
2-) decentraleyes
3-) https everywhere
4-) nano adblocker
5-) nano defender
internetten araştırıp gerekli ayarlamaları yapıyorsunuz.
tertemiz bir internete hoşgeldiniz.
edit: chrome'u silin deme sebebim artık bloatware haline gelmiş yavaş mı yavaş bir tarayıcıya dönüşmüş olması. üstüne üstlük deli gibi veri topluyorlar. bende biliyorum ikisininde chromium tabanlı olup aynı eklenti havuzunu kullandıklarını.
bilgi çağında azıcık bir yerlerinizi kaldırın da araştırın diyeceğim ama yok sanırım.
1-) kullandığınız tarayıcı olan chrome'u silip brave kuruyorsunuz.
aşağıdaki eklentileri yüklüyorsunuz.
2-) decentraleyes
3-) https everywhere
4-) nano adblocker
5-) nano defender
internetten araştırıp gerekli ayarlamaları yapıyorsunuz.
tertemiz bir internete hoşgeldiniz.
edit: chrome'u silin deme sebebim artık bloatware haline gelmiş yavaş mı yavaş bir tarayıcıya dönüşmüş olması. üstüne üstlük deli gibi veri topluyorlar. bende biliyorum ikisininde chromium tabanlı olup aynı eklenti havuzunu kullandıklarını.
hobisi olan adamlardir. sahilde mangal mi yaksinlar amk ? o zaman da comar dersiniz. size ne amk ?
ağustos 2017’de 3.70’den dolar alan kurnaz ekşici’nin getir götürünü yapar.
lütfen şaka yaptım de, trolüm de. lütfen. bu gözler artık fazlasını kaldıramıyor.
edit: başlığın ilk entrysi silinmiş. demek ki trol değildi.
edit: başlığın ilk entrysi silinmiş. demek ki trol değildi.
sözlük sapıklarını ortaya çıkaran istifa. adam bırak çocuğu, neredeyse torunu yaşındaki kızlara dolaylı olarak laf atıyor. buradaki sapık ibişler de bunu normal karşılayıp niye istifa etti diyor.
türkiye'yi hiç bir zaman sırtından vurmamış ülke imiş. israil'in pkk'ya verdiği destek ufak bir araştırma ile zaten bulunur da belki görmemişseniz netanyahu'nun oğlunun barış pınarı harekatında fuck turkey ya da boycot turkey paylaşımlarından bihaber olabilirsiniz. ermeni meselesini ise zaten abd'deki yahudiler başımıza açtı, ama bak sana destek oluyorum lobimle diye parmağında oynatıyorlar türkiye'yi. dc'deki holokost müzesinin internet sitesinde bile ermeni soykırımından başlatıyorlar tarihçeyi. çıkarımız israil'le birlikte hareket etmeyi gerektiriyorsa edilsin, pkk açılımına bile ses çıkarmadı insanlar ama israil kardeş ülke palavrasına ancak ekşi'deki kendini entelektüel sanan kimseler inanabilir.
2023 den önce olacak.
yürümediğiniz bi orası kalmıştı. oradan da yürüyün. mesaj atılamayan her yer hapishane sanırım.
doğukan ve batıkan gayet elle tutulur kaliteli eserler. git tanış moda'da takılıyorlar çok da samimi insanlar onlar anlatır sana babalarının bu ülkeye neler kattığını.
birazdan buraya youtube vanced önerecek herifler gelecek. sığınıklara geçelim lütfen
edit: ahahahdhufweuht ulan. terminolojiyi şu an tam çıkaramadım ama "yapılması ön görülen şeyi dillendirerek başkasının söylemesine engel olma" eylemini yaptım galiba az önce istemeyerek. alttaki arkadaş youtube vanced yazamadı diye üzüldüyse kusura bakmasın. alakasızsa da üstüne alınmasın. tşk. iyi günler
edit: ahahahdhufweuht ulan. terminolojiyi şu an tam çıkaramadım ama "yapılması ön görülen şeyi dillendirerek başkasının söylemesine engel olma" eylemini yaptım galiba az önce istemeyerek. alttaki arkadaş youtube vanced yazamadı diye üzüldüyse kusura bakmasın. alakasızsa da üstüne alınmasın. tşk. iyi günler
keşke gercekleşse.. ilk seferde seçimler iptal edildi ekrem başkan %10 fark attı, bu seferki mağduriyetle ilk seçimde ilk turda cumhurbaşkanı olur.
avm'ler açık ama gitmeyin.
berberler açık ama gitmeyin.
kuaförler açık ama gitmeyin.
v.s.
nerenin açılıp açılamayacağı konusunda hiçbir yetkisi olmayan bakanın açıklamalarıdır.
berberler açık ama gitmeyin.
kuaförler açık ama gitmeyin.
v.s.
nerenin açılıp açılamayacağı konusunda hiçbir yetkisi olmayan bakanın açıklamalarıdır.
pandemi sebebiyle 6 yasındaki kızımla evde 54 gündür kafayı yemek üzere olan eşime nasıl bir güzellik yapıp onu mutlu edebilirim?
edit: fikirlerini beyan eden tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
edit: fikirlerini beyan eden tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
500 milyar dolarlık dış borçtan bahsedilmeyen hoşaf soğutma çabası.
düzeltme: geçen yıl eylül ayında ülkenin toplam borcu brüt 433.9 milyar dolardı.haber kaynağı
20 nisan tarihli bakanlık verilerine göre kamu borcu 1.462 milyar tl. resmi kaynak
500 milyar dolar rakamı tahminî olup özel sektör ve kamu toplam borcudur.
bakanlık verileri kamu borcu 200 milyar dolar diyor. bu rakam da bir faciadır tabii.
uyaran yazarlara teşekkürler.
düzeltme: geçen yıl eylül ayında ülkenin toplam borcu brüt 433.9 milyar dolardı.haber kaynağı
20 nisan tarihli bakanlık verilerine göre kamu borcu 1.462 milyar tl. resmi kaynak
500 milyar dolar rakamı tahminî olup özel sektör ve kamu toplam borcudur.
bakanlık verileri kamu borcu 200 milyar dolar diyor. bu rakam da bir faciadır tabii.
uyaran yazarlara teşekkürler.
deniz gezmiş iyisiyle kötüsüyle, inandığı siyasi doktrin neticesinde anayasal düzeni değiştirmeyi amaçlamış ve bu amacı gerçekleştirebilmek için ordu kurmuş gençlik hareketi önderidir. anayasada bunun karşılığı vatana ihanettir, dolayısıyla vatan hainliğidir.
başlığı okuyuncaya kadar kendimi özel zannediyordum. meğer bu horoz denilen mahlukat nasıl da saldirganmış. kovalamadığı yazar kalmamış. boşuna demiyorlar bu şerefsizlerin ataları dinozor diye
evet yazarlar ben de horoz saldırısına uğradım. koca kırmızı ibiğiyle, kanatlarını hafif açmış şekilde uçarak bana kafa atışı hala gözümün önündedir. bildiğin kafa attı şerefsiz. bununla da yetinmedi allah yarattı demeyip bacaklarımın her yerini gagaladı.
yardım gelinceye kadar epey pataklamıştı beni pislik hayvan.
sonuç: bulucam olum seni...
ve akşam yemek masasında mutlu son.
evet yazarlar ben de horoz saldırısına uğradım. koca kırmızı ibiğiyle, kanatlarını hafif açmış şekilde uçarak bana kafa atışı hala gözümün önündedir. bildiğin kafa attı şerefsiz. bununla da yetinmedi allah yarattı demeyip bacaklarımın her yerini gagaladı.
yardım gelinceye kadar epey pataklamıştı beni pislik hayvan.
sonuç: bulucam olum seni...
ve akşam yemek masasında mutlu son.
hollanda’nın yüz ölçümü konya’dan sadece 3000 km kare daha büyüktür.hollanda’nın tarım ve gıda ihracatı yıl bazında yaklaşık 94 milyar euro iken konya bizi senelerdir etli ekmekle oyalamaktadır.
huzur anlamına gelmez. huzurun komşunun kim olduğu kadardır.
yapmasam olmaz.
vay orc vay.
vay orc vay.
sırrı denen adam, imralı'ya apo'ya giderken, akp'ye hizmet ederken,
demirtaş denen adam ise akp'ye atarlanıp, seni başkan yaptırmayacağız diyordu.
sonuç itibari ile demirtaş hapiste, sırrı dışarıda.
dışarıdaki sırrı chp'ye sallıyor, iyi parti'ye sallıyor ekranlar önünde. perde arkasında ise akp ile iş tutuyor.
müthiş bir düzen değil mi ?.
bu sırrı'yı iyi takip edin. yakında muhalefete yine sallar. tahrik eder, bunlar bizle anlaştı der. zira bir kere düğmesine basıldı!!.
demirtaş denen adam ise akp'ye atarlanıp, seni başkan yaptırmayacağız diyordu.
sonuç itibari ile demirtaş hapiste, sırrı dışarıda.
dışarıdaki sırrı chp'ye sallıyor, iyi parti'ye sallıyor ekranlar önünde. perde arkasında ise akp ile iş tutuyor.
müthiş bir düzen değil mi ?.
bu sırrı'yı iyi takip edin. yakında muhalefete yine sallar. tahrik eder, bunlar bizle anlaştı der. zira bir kere düğmesine basıldı!!.
ilk sırası muhammed ali'ye ait olduğundan yoruma kapalıdır. ikinci sırası bana göre jordan'dır ama ikinci ve üçüncü sıralar kişiden kişiye değişebilir.
her kim muhammed ali'yi liste dışı bırakıyorsa cehaletinden emin olabilirsiniz. bir daha hiçbir sporcunun asla yapamayacağı şekilde insanlık tarihinin gidişatını etkileyen bir sporcudur muhammed ali.
her kim muhammed ali'yi liste dışı bırakıyorsa cehaletinden emin olabilirsiniz. bir daha hiçbir sporcunun asla yapamayacağı şekilde insanlık tarihinin gidişatını etkileyen bir sporcudur muhammed ali.
çello, piyano, flüt, keman, ukulele.