bizim iki kutu pizzayı anca aldığımız parayla millet dünyaları alıyor. adam 50 lirayla birasından kıymasına, çorbasından çileğine her şeyi almış. sokayım böyle düzene.
edit: 50 lira değil 50 euro'cu arkadaşlar gelmiş. şu hesabı anlamayacak kadar salak mısınız gerçekten yoksa ayak mı yapıyorsunuz?
biz 2000 tl maaş alalım, onlar 2000 € alsın. adam maaşının 50 eurosu ile bunları alabiliyorken biz aynı alışverişi 450-500 liraya anca alabiliyoruz. işinize gelirse kuru çevirip gelmezse çevirmiyorsunuz. asgari ücret hesabı yaparken hiç kimse onlarda 12 bin liraya tekabül ettiğini söylemiyor ama bu fişe bakıp 50€ görünce "ee işte onlarda da 400 liraya geliyor, arada fark yok ki" diyorsunuz.
14.05.2020 · 8. sıra
guropeth
13.05.2020 18:45 ~ 21:20