Sık geçen başlıklar

hollanda'da yapılan market alışveriş fişi 1

ekşi'de gör
bizim iki kutu pizzayı anca aldığımız parayla millet dünyaları alıyor. adam 50 lirayla birasından kıymasına, çorbasından çileğine her şeyi almış. sokayım böyle düzene.

edit: 50 lira değil 50 euro'cu arkadaşlar gelmiş. şu hesabı anlamayacak kadar salak mısınız gerçekten yoksa ayak mı yapıyorsunuz?

biz 2000 tl maaş alalım, onlar 2000 € alsın. adam maaşının 50 eurosu ile bunları alabiliyorken biz aynı alışverişi 450-500 liraya anca alabiliyoruz. işinize gelirse kuru çevirip gelmezse çevirmiyorsunuz. asgari ücret hesabı yaparken hiç kimse onlarda 12 bin liraya tekabül ettiğini söylemiyor ama bu fişe bakıp 50€ görünce "ee işte onlarda da 400 liraya geliyor, arada fark yok ki" diyorsunuz.