eğer şimdiye kadar gerçekleştirilseydi, 2023 yılında ülkemizdeki kuduz vakalarını önleyip, başıboş köpeklerin saldırısından dolayı ölen çocuklarımızın hayatta olmasını sağlayacak bir olaydı. mesela şu olay yasanmayabilirdi
(bkz: siverek'te kuduz olan mimarın hayatını kaybetmesi)
ama köpek ve mama lobisi o kadar büyük bir sektör ki gelip bu başlığın altında bile olur olmadık bir çok hakaret edecekler. neden? çünkü adamlar geçimlerini köpekler için topladıklarını iddia ettikleri yardım ve bakım paralarıyla sağlıyorlar. sokakta köpek olmazsa bunlar para kazanamaz.
Sık geçen başlıklar
paintman 60
ekşi profilişuradan izlenebilecek ve eğer indirme linki olsaydı whatsapp durumlarında paylaşılması gereken videodur.
https://twitter.com/…dag/status/1661715338344509441
edit: sağolsun @chandra mesaj gönderdi. ama bunu muhalefetin düşünüp tweet attıkları zaman hemen altında başka bir tweet'te indirme linki vermesi de gerekir bence..
--- spoiler ---
şu siteye https://ssstwitter.com/
bu linki yapıştırarak https://twitter.com/i/status/1661715338344509441
videoyu indirebilirsin
--- spoiler ---
edit 2: bir arkadaşın mesajı.
selam oyle sitelere linklere kopyala yapistira falan gerek yok, direk alttaki link videoyu acar. videoda uc noktaya basarsan download secenegi de cikar zaten.
https://video.twimg.com/…0x720/b0bizq8cq5czjzxp.mp4
şu girişim de çok önemli arkadaşlar..
(bkz: muhalefet seçmeninin videoları durumda paylaşması)
https://twitter.com/…dag/status/1661715338344509441
edit: sağolsun @chandra mesaj gönderdi. ama bunu muhalefetin düşünüp tweet attıkları zaman hemen altında başka bir tweet'te indirme linki vermesi de gerekir bence..
--- spoiler ---
şu siteye https://ssstwitter.com/
bu linki yapıştırarak https://twitter.com/i/status/1661715338344509441
videoyu indirebilirsin
--- spoiler ---
edit 2: bir arkadaşın mesajı.
selam oyle sitelere linklere kopyala yapistira falan gerek yok, direk alttaki link videoyu acar. videoda uc noktaya basarsan download secenegi de cikar zaten.
https://video.twimg.com/…0x720/b0bizq8cq5czjzxp.mp4
şu girişim de çok önemli arkadaşlar..
(bkz: muhalefet seçmeninin videoları durumda paylaşması)
(bkz: ayın elemanı)
nasıl olacağını anlayamadığım gerçek? mesela ne yaparlar? darbe teşebbüsünde bulunan darbecilerin kardeşlerini bakan falan mı yaparlar?
seçime kadar bir gece meral hanım ve eşinin de misafir olmasını beklediğim videodur.
o arkadaşın da sırıtarak yanıtladığı diyalog. o kişi o diyalogdan memnunsa yapacak bir şey yok.
kendi halinden memnun olan insanlar için başkalarına tepki göstermeyi bırakalı çok oldu. siz birileri için mücadele ediyorken o birileri sizi hiç umursamıyor. bunu idrak edebilmek yıllarımı aldı ama artık öğrendim. size de tavsiye ederim. çok rahatlıyor insan.
kendi halinden memnun olan insanlar için başkalarına tepki göstermeyi bırakalı çok oldu. siz birileri için mücadele ediyorken o birileri sizi hiç umursamıyor. bunu idrak edebilmek yıllarımı aldı ama artık öğrendim. size de tavsiye ederim. çok rahatlıyor insan.
ayrıntıları okumadan, daha sol frame'de başlığı görür görmez, sürücünün cinsiyetini herkesin tahmin ettiği olay..
bunu yapan adam muhtemelen kılıçdaroğlu aday olmasa da erdoğan'a oy verecektir.
düşün şimdi. 2. tur seçimine gideceksin. oy pusulasında 2 aday var. biri erdoğan, diğeri kılıçdaroğlu. ve sen gidip mührü erdoğan'a vuracaksın ardından da "ben muhalifim" diyeceksin öyle mi? yok öyle bir dünya gençler.
kılıçdaroğlu'nun aday olursa kazanıp kazanamayacağı ile ilgili değerlendirmenin yapıldığı şu tweet dizisini de şuraya bırakayım.
https://twitter.com/…nt_/status/1412684912222736388
düşün şimdi. 2. tur seçimine gideceksin. oy pusulasında 2 aday var. biri erdoğan, diğeri kılıçdaroğlu. ve sen gidip mührü erdoğan'a vuracaksın ardından da "ben muhalifim" diyeceksin öyle mi? yok öyle bir dünya gençler.
kılıçdaroğlu'nun aday olursa kazanıp kazanamayacağı ile ilgili değerlendirmenin yapıldığı şu tweet dizisini de şuraya bırakayım.
https://twitter.com/…nt_/status/1412684912222736388
asgari ücrete yapılacak her zam mal ve hizmet maliyetlerini katlayarak arttıracağı için hepimize hayat pahalılığı olarak geri dönecektir. 2009 yılında asgari ücret 600-700 liraydı, şu anda 2800 lira. ne üzerinden hesaplarsanız hesaplayın, 2009 yılındaki 600 lirayla bugünkü 2800 liradan daha fazla şey alabiliyordunuz.
insanların bu aralar sorduğu soru.
önümüzdeki seçimlerde muhalefet seçmeninin temel motivasyonu kendi adaylarının kazanması değil karşıdaki adayın kaybetmesi üzerine kurulu olacak. abd seçimlerinde aynısı trump için oldu. muhalefet, trump'ın karşısındaki adayda birleşti ve seçimi kazandılar. biden'i çok sevdiklerinden değil...
türkiye'de de böyle olacak. muhalefetin adayının kim olduğundan bağımsız olarak, iktidara kaybettirmek için oy kullanacak olan seçmenin tercihleri önemli olacak. şu konjonktürde, değil kemal kılıçdaroğlu, hasan cihat örter muhalefetin ortak adayı olsun açık ara farkla kazanır.
siz bakmayın buraya gelip de "kılıçdaroğlu aday olursa ben oy vermem" diyen elemanlara. bu arkadaşlar, kılıçdaroğlu aday olmasa da zaten oy vermez. sağcısı solcusu, gerçek bir muhalif seçmen, muhalefet kimi ortak aday olarak belirlemişse gider oy verir.
haa baktı anketlerde kazanamıyor, eminim kazanamayacagı bir seçimde aday olmaz. kim kazanacaksa onu aday gösterir sıkıntı yapmaya gerek yok. aday olursa mutlaka kazanıyor anlamına gelir.
önümüzdeki seçimlerde muhalefet seçmeninin temel motivasyonu kendi adaylarının kazanması değil karşıdaki adayın kaybetmesi üzerine kurulu olacak. abd seçimlerinde aynısı trump için oldu. muhalefet, trump'ın karşısındaki adayda birleşti ve seçimi kazandılar. biden'i çok sevdiklerinden değil...
türkiye'de de böyle olacak. muhalefetin adayının kim olduğundan bağımsız olarak, iktidara kaybettirmek için oy kullanacak olan seçmenin tercihleri önemli olacak. şu konjonktürde, değil kemal kılıçdaroğlu, hasan cihat örter muhalefetin ortak adayı olsun açık ara farkla kazanır.
siz bakmayın buraya gelip de "kılıçdaroğlu aday olursa ben oy vermem" diyen elemanlara. bu arkadaşlar, kılıçdaroğlu aday olmasa da zaten oy vermez. sağcısı solcusu, gerçek bir muhalif seçmen, muhalefet kimi ortak aday olarak belirlemişse gider oy verir.
haa baktı anketlerde kazanamıyor, eminim kazanamayacagı bir seçimde aday olmaz. kim kazanacaksa onu aday gösterir sıkıntı yapmaya gerek yok. aday olursa mutlaka kazanıyor anlamına gelir.
öğrencilerin sorunlarını cozmek için katkı sağlayan tweet.
yalnız, bu konuda ekrem imamoğlu sorunu çok daha önceden tespit ederek gitti öğrencilerin kalması için binlerce kişilik yurt açtı.
iyi ki seçimleri millet ittifakı adayları kazanmış. düşünsene bugün ankara'da özhaseki'nin, istanbul'da binali yıldırım'ın belediye başkanı olduğunu...
yalnız, bu konuda ekrem imamoğlu sorunu çok daha önceden tespit ederek gitti öğrencilerin kalması için binlerce kişilik yurt açtı.
iyi ki seçimleri millet ittifakı adayları kazanmış. düşünsene bugün ankara'da özhaseki'nin, istanbul'da binali yıldırım'ın belediye başkanı olduğunu...
iyi baksınlar, ölüler milletvekili yapılabiliyor mu? böyle bir şey varsa yine vekil falan yapabilirler bu hırs küpü kişiyi.
yakıtı bitince otomatik duran motor sistemine sahip araç...
muhalefetin kazanacağını görünce artık panikten ne yapacağını şaşıran birinin iddiası.
devletin kapısı kozmik odaydı onu da benim bildiğim kadarıyla kılıçdaroğlu açtırmadı.
devletin kapısı kozmik odaydı onu da benim bildiğim kadarıyla kılıçdaroğlu açtırmadı.
(bkz: anadolu irfanı)
edit: bilmiyorum bir anlamı var mı ama boynuzlanan kocanın adının "adnan" olması da ayrı bir tesadüf.
(bkz: adnan bey)
edit 2 : programı youtube'da buldum izliyorum.
--- spoiler ---
ilerleyen dakikalarda sunucu "babanız nasıl bir babaydı?" deyince adnan bey, "valla iyi bir babaydı. namazında niyazında, allah yolunu takip eden bir insandı." diye cevapladı. afagsyshshsygaya
ilgili kısmın linki
--- spoiler ---
edit: bilmiyorum bir anlamı var mı ama boynuzlanan kocanın adının "adnan" olması da ayrı bir tesadüf.
(bkz: adnan bey)
edit 2 : programı youtube'da buldum izliyorum.
--- spoiler ---
ilerleyen dakikalarda sunucu "babanız nasıl bir babaydı?" deyince adnan bey, "valla iyi bir babaydı. namazında niyazında, allah yolunu takip eden bir insandı." diye cevapladı. afagsyshshsygaya
ilgili kısmın linki
--- spoiler ---
geçen ay chp'li vekil ile kendisini durduran polis arasındaki polemik (ki chp'li vekil haksızdı) sosyal medyada herkes tarafından eleştirilmisti. bu "herkes"in içinde muhalefet destekçileri de çoğunluktaydı.
bakalım bu olayı da iktidar destekçileri eleştirebilecek mi diye takip edeceğim olay.
bakalım bu olayı da iktidar destekçileri eleştirebilecek mi diye takip edeceğim olay.
afganistan konulu ve batı'ya kafa tutan tweet'lerdir.
--- spoiler ---
1. başkalarının arkasına bakmadan kaçtığı yere, askerimizi kurban etmeyeceğiz. o gayriresmi masalarda verilen şahsi sözlerin kıymetiharbiyesi yoktur. iktidara sesleniyorum, hemen asker ve polisimizi afganistan'dan geri çekin. mehmetçik sadece milletimizin çıkarlarına hizmet eder!
2. ayrıca halkımıza sesleniyorum; yeni döneme giriyoruz. göç riskini gören batı, erdoğan ile masaya oturmaya çalışacaktır. hatta erdoğan’ın seçim kazanması için bolca dua edecektir. buna izin vermeyeceğiz. pazarlık öncesi halktan onay alınması şarttır. gelsin sandığa, alsın onayını.
https://twitter.com/…luk/status/1426884929669971974
--- spoiler ---
--- spoiler ---
1. başkalarının arkasına bakmadan kaçtığı yere, askerimizi kurban etmeyeceğiz. o gayriresmi masalarda verilen şahsi sözlerin kıymetiharbiyesi yoktur. iktidara sesleniyorum, hemen asker ve polisimizi afganistan'dan geri çekin. mehmetçik sadece milletimizin çıkarlarına hizmet eder!
2. ayrıca halkımıza sesleniyorum; yeni döneme giriyoruz. göç riskini gören batı, erdoğan ile masaya oturmaya çalışacaktır. hatta erdoğan’ın seçim kazanması için bolca dua edecektir. buna izin vermeyeceğiz. pazarlık öncesi halktan onay alınması şarttır. gelsin sandığa, alsın onayını.
https://twitter.com/…luk/status/1426884929669971974
--- spoiler ---
ben mi engelleyecegim bu istilayı. hükümet ortağı değil misiniz? hem engellemeyin hem de eleştirin. yok öyle yağma.
tarihe, afganları, suri'leri ülkeye sokup ulkenin demografik yapısının değiştirilmesine neden olan iktidar ortağı olarak geçeceksiniz.
tarihe, afganları, suri'leri ülkeye sokup ulkenin demografik yapısının değiştirilmesine neden olan iktidar ortağı olarak geçeceksiniz.
gereksiz bir arayış. istediği kişiyi bakan yapma yetkisi var. "seni seçtim" deyip gözüne ilk çarpan kişiyi bakan olarak atayabilir. ben olsam öyle yapardım.
yabancı turiste 1000 liraya sattığı hizmeti, yerli turiste 2500 liraya satan işletmeleri tercih etmemizi öneren açıklamalar.
he oldu tamam.
he oldu tamam.