rock tanrıları adına yalvararak z kuşağının girdi yapmamasını temenni ederek başlıyorum yazmaya.
pentagram
whisky
vega
mavisakal
haramiler
mor ve ötesi
kurban
pilli bebek
rashit
radical noise
yazan hayvanlar var deliricem resmen! ulan bu adamların her biri kendi türü içerisinde kült olmuş, ardından gelenlere yol açmış gruplar! babanızın taşağında siz daha vitaminken, ana akım müzik kanallarında cayır cayır klibi dönen gruplardı bunlar! daha nasıl kıymetleri bilinecek? sold-out konserler verdi bu gruplar, tüm kitleye ulaştı bu adamlar. herifçigiller utanmasa
cem karaca,
bulutsuzluk özlemi falan yazacaklar. (ki yazan da olmuş)
almoraöztürk (ki aşırı kaliteli bir vokaldir kendisi!)
catafalquekafabindünya dikenacil servis (bereket bu grup şu anda tekrar popüler oldu)
knight errantmoribund oblivioninsistencecenotaphabea (yazık oldu, dağıldılar)
crimson lady gibi şaheseri bıraktılar bize
gibi gerçekten kaliteli fakat yavşak seyirci/dinleyici kitlesi yüzünden tutunamayan onlarca grup varken, gayet bilinen ve baş tacı edilen isimleri yazmayın artık.
düzenleme notu: 1 grup daha geldi aklıma, ekledim.
not 2:
fikret kızılok yazmış ulan! ciddi ciddi bunu yazmış! gözlerime kızgın şişler sokmak istiyorum!