yürümediğiniz bi orası kalmıştı. oradan da yürüyün. mesaj atılamayan her yer hapishane sanırım.
Sık geçen başlıklar
kollektif spartacus 6
ekşi profiliallahim, yalvaririm oradaki insanlarin yardimcisi ol.
butun dunyanin yardimcisi ol.
edit:
insanlar için iyi bir şey diledim diye ağzıma sıçmadığınız kaldı.
butun dunyanin yardimcisi ol.
edit:
insanlar için iyi bir şey diledim diye ağzıma sıçmadığınız kaldı.
yılların ayn el arap'ını kobani yap, senin olmayan yeri etnik temizlikle ele geçir, sonra kalk de ki kürt etnik temizliği. sana hasiktir mi demek gerekiyor ne demek gerekiyor bilemedim.
3-2 bile yapamayız. bu maç 3-3 olsun. götümü açıp ben ibneyim diye sokağa bağırdığım videoyu çekip buraya atarım. zor.
edit: napiyonuz olm amk. 3-2 oldu maç.
edit2: takımım yenilsin istiyorum lan. böyle bir şey olamaz.
edit: fenerbahçe götçü çıktı amk. ne kadar meraklıymışsınız. illa bunu söylemek mi gerekiyordu. götten de olucaz.
edit: beyler götü açmak şart mı acaba. iskonto uygulasanız.
edit: göt okey beyler. 4-3 yaparsa fener sokakta beni siken yok mu diye bağırıcam.
edit: napiyonuz olm amk. 3-2 oldu maç.
edit2: takımım yenilsin istiyorum lan. böyle bir şey olamaz.
edit: fenerbahçe götçü çıktı amk. ne kadar meraklıymışsınız. illa bunu söylemek mi gerekiyordu. götten de olucaz.
edit: beyler götü açmak şart mı acaba. iskonto uygulasanız.
edit: göt okey beyler. 4-3 yaparsa fener sokakta beni siken yok mu diye bağırıcam.
adam direkt karakola gitmis. dalga gecilecek bir durum yok ortada bence. kimse buz gibi havada ciplak sekilde sokakta yurumek istemez. belli ki zor bir durumda.
duyar kasmak degil amacim da bastan espri yapacaklara hazir cevap metni olsun diye yazdim.
duyar kasmak degil amacim da bastan espri yapacaklara hazir cevap metni olsun diye yazdim.
universiteli karincadir. keci sakali birakmis.