Sık geçen başlıklar

kollektif spartacus 6

ekşi profili
3-2 bile yapamayız. bu maç 3-3 olsun. götümü açıp ben ibneyim diye sokağa bağırdığım videoyu çekip buraya atarım. zor.

edit: napiyonuz olm amk. 3-2 oldu maç.

edit2: takımım yenilsin istiyorum lan. böyle bir şey olamaz.

edit: fenerbahçe götçü çıktı amk. ne kadar meraklıymışsınız. illa bunu söylemek mi gerekiyordu. götten de olucaz.

edit: beyler götü açmak şart mı acaba. iskonto uygulasanız.

edit: göt okey beyler. 4-3 yaparsa fener sokakta beni siken yok mu diye bağırıcam.
adam direkt karakola gitmis. dalga gecilecek bir durum yok ortada bence. kimse buz gibi havada ciplak sekilde sokakta yurumek istemez. belli ki zor bir durumda.

duyar kasmak degil amacim da bastan espri yapacaklara hazir cevap metni olsun diye yazdim.