yere düşen bir şeyi eğilip aldıktan sonra doğrulurken " anam anam anam " dediğim an :/
Sık geçen başlıklar
napipdurun 14
ekşi profilibira yazmayanı zikiyorlar sanırım da sıcakta o da hiç çekilmez. tuzlu hafif ekşi ve soğuk ayran. tüm harareti alıyor. sonra bira içilebilir tabi neden olmasın?
(bkz: sözlük yazarlarının mezar taşı yazıları)
2004 yılında açılmış başlığı da arayıp bulursun ama değil mi?
2004 yılında açılmış başlığı da arayıp bulursun ama değil mi?
yahu anın fotoğrafı diyor. saat fark etmeksizin çektiğiniz fotoğrafları atmayın la şuraya. ilgi çekmeye mi çalışıyorsunuz? saat farkı sebebiyle yurt dışında yaşayanlar baş tacı.
fotoğraf başlığı.
fotoğraf başlığı.
akp trollerinin tutuşmasına yol açan kılıçdaroğlu vaadi.
korkmayın lan bu kadar en azından adaletli yargılanırsınız. adalet hepimize lazımdı değil mi?
edit: bu arada osman öcalan'ı devlet kanalına çıkaran kılıçdaroğlu'na ben de kırgınım.
korkmayın lan bu kadar en azından adaletli yargılanırsınız. adalet hepimize lazımdı değil mi?
edit: bu arada osman öcalan'ı devlet kanalına çıkaran kılıçdaroğlu'na ben de kırgınım.
afet toplanma alanlarını avm yapan zihniyet sığınakları ne yapardı kim bilir? iyi ki yok!
(bkz: afet toplanma alanlarında avm yapılması)
edit: şu entarime bile sözlüğün katıksız bilinen trolleri savunmaya geçiyor ya daha ne yazayım? kendisine yazdığım mesajın sonunu buraya da yazayım hepsine cevap olsun.
" umarım bir gün o toplanma yerlerine ihtiyacın olur da gittiğin zaman yerine avm yapmış olsunlar. olmadı cami de olur. ne de olsa ikisinden de çok var. "
(bkz: afet toplanma alanlarında avm yapılması)
edit: şu entarime bile sözlüğün katıksız bilinen trolleri savunmaya geçiyor ya daha ne yazayım? kendisine yazdığım mesajın sonunu buraya da yazayım hepsine cevap olsun.
" umarım bir gün o toplanma yerlerine ihtiyacın olur da gittiğin zaman yerine avm yapmış olsunlar. olmadı cami de olur. ne de olsa ikisinden de çok var. "
senin yapacağın şovu sikeyim. madem yardım edeceksin yangın bölgelerine git ayran su dağıt adam desinler.
şu cemaat tarikat ıvır zıvır hepsi burada şov yapacağına kardeşlerinin yanına filistine gitseler ya negzel olmaz mı? olmaz. götleri yemez çünkü gitmeye. ancak burada aslan kesilirler o da biri tasmalarından tutup çekene kadar.
iyidir iyi toplu engelleriz kafamız rahat olur.
t: sosyal medyada dayanışma hareketi gibi gereksiz bir olay.
t: sosyal medyada dayanışma hareketi gibi gereksiz bir olay.
bir tek başlığı açan yazar kilo almış sanırım dediğim hede. diğer herkes her zaman olduğu gibi fit.
şurada emir verir gibi yazanlara benden başka gıcık olan var mı ? yaz, konuş, gel vs. napipdurunuz aq.
belirleyeceğimiz bir ücret karşılığı ben de olumlu entry girebilirim. hepsiburada'ya selamlar. ulaşın bana.
edit: ulan bu yazdığım entry için üşenmeyip mesaj'la küfür edenlere; kapasitenize sıçayım sizin.teker teker gelin lan.
edit: ulan bu yazdığım entry için üşenmeyip mesaj'la küfür edenlere; kapasitenize sıçayım sizin.teker teker gelin lan.
işte bu tipler yüzünden sözlük bu hale geldi. ayrıca insan hayret ediyor toynaklarınla bunu nasıl yazdın diye.
edit: bir de mesaj'la "%100 gerçek bir olay" diye mesaj atıyor bana.ezik sanırım.
edit2: whatsapp grubuna attım dediğin fotoğrafı bekliyoruz ayrıca.
edit: bir de mesaj'la "%100 gerçek bir olay" diye mesaj atıyor bana.ezik sanırım.
edit2: whatsapp grubuna attım dediğin fotoğrafı bekliyoruz ayrıca.
taze ekmek arası ezine beyaz peynir domates biber. offff.bıkmam.bıkamam.