lan tabi ki vereceksin.
sana göre bomboş; nasıl yol, paralı, otoban, şehir içi, şehirler arası sokak arası?
yol sadece senin görmediğinden ibaret olunca boş olur; her şeyi görebiliyorsan nesin tanrı mı?
bugün bomboştu diye vermezsin, bir sonraki sefer "döneceğim taraftan kimse gelmiyordu" diye, sonra "yea o yol tek yön" (karşına çıkacak bir yaya bilmeyebilir, bir motor görmeyebilir) diye...
sinyal vermemenin hiçbir bahanesi olmaz arkadaşım.
zaten kurallara zerre uyulmayan şu ülkede hala daha şunu rasyonalize etmeye çalışmayın!
karikatür yeteneğim olsa saçma sapan sorunlarla uğraşan süpermen karikatürü çizerdim. önce böyle minör sorunlardan başlayacak, misal sinyal vermeyen herkes sinyal verir olana kadar sinyal kollarını söküp götlerine sokacak.. anca böyle düzelir bu ülkede.
15.03.2023 · 27. sıra
prologue
14.03.2023 00:07 ~ 00:09