yaşlıları sırf bu yüzden "sadece yaşlı olduğu için" sevmem.
sadece saçları ağarmış, yüzü çökmüş, kamburu çıkmış diye bir insana saygı duyacak değilim.
o derinin altında bir hırsız da olabilir, bir katil de, bir tecavüzcü de.
gözlem yapmak isteyenler merkezi yerlerde cuma çıkışı dedelerin gözlerinin nerelere kaydığını görsünler.
bir karış sakalıyla geriye dönüp kızlara bakan "dedeler" gördüm ben yahu.
ben bu adamın niye elini öpeyim? niye yer vereyim? niye yardım edeyim?
tontonların gerçek yüzünü ortaya çıkarmak istiyorsanız söylediklerini birazcık geciktirin veya hafif ters cevap verin ve bakın bakalım nasıl tepki gösteriyorlar.
yaşımız kaç olursa olsun hepimiz insanız. "değer" adı altında size gösterilen kölelik düzeninden kalan "geleneklere" bu kadar bel bağlamayın.
14.05.2020 · 2. sıra
gelismekteolanyazar
13.05.2020 00:01