twitterdan bir metin yayınlamış güya özür dilemiş, kendi yolculuğunda böyle şeyler olabilirmiş falan filan...
işin acı tarafı "muhalif" görünümlü bir çomar da "aa çok içten çok samimi ben affettim" diye rtlemiş.
tekme olayından sonra yusuf yerkel ayağım incindi diyerek rapor aldı, tekmelediği adama ceza kesildi, iş verilmedi, aradım özür diledim dedi tekmelenen kişi bunu yalanladı...
yusuf yerkel denilen yandaş akp sayesinde elde ettiği bütün makamlardan istifa edip, yandaş olduğu için kazandıklarını da yerde yatarken tekmelediği kişiye vermediği sürece kuru özürlerle vicdanlarda aklanmayacaktır.
kendisine bir hatırlatma daha. düzen değiştiğinde kapısında kul olduğun ağababaların sıvışacak, geriye halkın nefret objesi olarak sen ve senin gibi maşalar kalacaksınız.