izmirde yaşayan biri olarak hiç şaşırmadım. izmir chp belediyesi kelimenin tam anlamıyla dejenere bir kurumdur. izmir'in en büyük yaya üst geçidi halkapınardadır. bu üst geçit tramvay otobüs metro ve izbanı birbirine bağlar. her gün bu üst geçitten yüz binlerce insan geçer. bu üst geçit başıboş köpeklerle sma dolandırıcıları ile doludur. bunlar yetmezmiş gibi şimdi de bu üst geçide tam metro çıkışına kocaman bir konteyner büfe koydular. bu ben bu büfeyi seçimde üç beş gün önce twitter'da şikayet etmiştim. twitter'da bunu yazdıktan sonra bu büfeyi güzelce kapattılar, kepenklerini çektiler sessize aldılar.
ve ne oldu sonra
seçimleri kazandılar. tekrar bu büfe yani metro çıkışının karşısında devasa bir konteyner insanların geçişini engelleyecek şekilde duruyor. mecburen metrodan çıkan herkes bunların önünden sürtünerek geçmek zorunda kalıyor. yani belediyedeki çıkar ağına yeterince dahil olursanız izmir'in en büyük yaya üst geçidine gecekondu büfe kondurabilirsiniz. yeter ki siz paylaşmayı bilin.
bunların yan tarafında yine at hırsızlık kılıklı sma dilencileri var. geçidin sağında solunda sürekli 10-15 tane köpek dolaşıyor ve necip belediyemiz de hiçbir şey yapmadan öyle duruyor. hatta halkapınar üst geçitten aşağıya indikten sonra orada da zabıta bürosu var. onlar da bütün gün oturup çay kahve içiyor.
sen sağ ben selamet
Sık geçen başlıklar
genelpano 15
ekşi profiliyalan söylemdir. devletin resmi rakamlarına göre bile 6.5 milyon türk yurt dışında yaşamaktadır. kaçakları falan sayarsak ülkenin onda biri dışarı kaçmıştır.
geri kalanın da gitmemesinin tek sebebi vize, çalışma izni gibi şeylerdir.
geri kalanın da gitmemesinin tek sebebi vize, çalışma izni gibi şeylerdir.
köylerde eski tip anten kullanıldığını zanneden garip tipler gelmiş. gerçekten salak mı bunlar yoksa taklit mi yapıyorlar anlamıyorum.
bütün ülkede uydu antenleri ilkönce köylerde yaygınlaştı. ülkenin köylerinde uydu anteni olmayan ev bulamazsınız.
işin özü köylerde herkes canı ne istiyorsa onu izliyor. çoğu evde de çift çanak vardır.
bütün ülkede uydu antenleri ilkönce köylerde yaygınlaştı. ülkenin köylerinde uydu anteni olmayan ev bulamazsınız.
işin özü köylerde herkes canı ne istiyorsa onu izliyor. çoğu evde de çift çanak vardır.
bu tavsiye motorların yeni icat edildiği ilkel olduğu dönemlerden kalmadır. ciddiye almaya gerek yok.
not: piston segmanlarının piston ve gömlekden daha hızlı ısındığı bunun da genleşme sonucu gömleğe hasar verebileceği düşünülmüş. hepsinin aynı sıcaklığa erişmesi için beklemek tavsiye edilmiş zamanında
not: piston segmanlarının piston ve gömlekden daha hızlı ısındığı bunun da genleşme sonucu gömleğe hasar verebileceği düşünülmüş. hepsinin aynı sıcaklığa erişmesi için beklemek tavsiye edilmiş zamanında
koca ülke kendisine hayvansever diyen bir avuç şizofren deliye teslim oldu. sokak köpekleri dün 2 yaşında bir çocuğu öldürdüler bugün yaşlı bir adamı.
sokaklara yem atarak köpek nüfusunun patlamasına yol açan herkesin elinde kan vardır. bu ölümlerden sorumludur.
not: eğer bu girdi üzerine hakaret mesajı atarsanız hiç üşenmeden dava ederim. sonuna kadar kovalarım.
sokaklara yem atarak köpek nüfusunun patlamasına yol açan herkesin elinde kan vardır. bu ölümlerden sorumludur.
not: eğer bu girdi üzerine hakaret mesajı atarsanız hiç üşenmeden dava ederim. sonuna kadar kovalarım.
bu her türlü saygısızlığı yapmayı sırf kadın olduğu için kendine hak gören tiplerden bezginlik geldi.
tamer karadağlı haklıdır.
tamer karadağlı haklıdır.
anlattığı konuda veya sorulan soruya verdiği cevapta bir sürü ayrıntıya girerek muhatabına eziyet eden kişidir.
örnek
kasiyer kişisi sorar: x kartınız var mı beyefendi?
cevap: var ama evde kaldı. aslında dün cüzdana koyayım demiştim ama unuttum. bak şimdi lazım oldu. dur eve gidince hemen koyayım.
diğer mağazaların kartları var yanımda, bir tek o yok. ise bak şimdi vs vs
öl be adam, öff
edit: diğer yazarları tenzih ederim ama hakikaten çok mendebur insan var bu ortamda
örnek
kasiyer kişisi sorar: x kartınız var mı beyefendi?
cevap: var ama evde kaldı. aslında dün cüzdana koyayım demiştim ama unuttum. bak şimdi lazım oldu. dur eve gidince hemen koyayım.
diğer mağazaların kartları var yanımda, bir tek o yok. ise bak şimdi vs vs
öl be adam, öff
edit: diğer yazarları tenzih ederim ama hakikaten çok mendebur insan var bu ortamda
isyerine ucuz olsun diye altus'un en düşük modelini aldık.
kusursuz
kusursuz
asla derdinizi anlatamayacaksınız.
bugüne kadar kronik suçlular dahil her kesimden arkadaşım oldu ama kendine hayvansever diyen aslında köpek fetişisti olan bu ruh hastaları kadar radikal ve deli bir topluluk görmedim.
bunlar erzurumda köpeklerin öldürdüğü çocukların ardından çocukları suçlayacak kadar vicdansız akıl hastalarıdır.
bugüne kadar kronik suçlular dahil her kesimden arkadaşım oldu ama kendine hayvansever diyen aslında köpek fetişisti olan bu ruh hastaları kadar radikal ve deli bir topluluk görmedim.
bunlar erzurumda köpeklerin öldürdüğü çocukların ardından çocukları suçlayacak kadar vicdansız akıl hastalarıdır.
sevmek zamanı _ metin erksan
bu düzey yakalanamaz.
bu düzey yakalanamaz.
başlığı okuyuncaya kadar kendimi özel zannediyordum. meğer bu horoz denilen mahlukat nasıl da saldirganmış. kovalamadığı yazar kalmamış. boşuna demiyorlar bu şerefsizlerin ataları dinozor diye
evet yazarlar ben de horoz saldırısına uğradım. koca kırmızı ibiğiyle, kanatlarını hafif açmış şekilde uçarak bana kafa atışı hala gözümün önündedir. bildiğin kafa attı şerefsiz. bununla da yetinmedi allah yarattı demeyip bacaklarımın her yerini gagaladı.
yardım gelinceye kadar epey pataklamıştı beni pislik hayvan.
sonuç: bulucam olum seni...
ve akşam yemek masasında mutlu son.
evet yazarlar ben de horoz saldırısına uğradım. koca kırmızı ibiğiyle, kanatlarını hafif açmış şekilde uçarak bana kafa atışı hala gözümün önündedir. bildiğin kafa attı şerefsiz. bununla da yetinmedi allah yarattı demeyip bacaklarımın her yerini gagaladı.
yardım gelinceye kadar epey pataklamıştı beni pislik hayvan.
sonuç: bulucam olum seni...
ve akşam yemek masasında mutlu son.
insanımız genel olarak zeki değildir. vücut yapanlarda ozguven geliştiği için bu özellik daha da göze batar.
iyilik ve din alakasızdir. bugüne kadar dindar olduğu için iyi olan kimse görmedim.
tersine dindar ve tam teşekküllü o. c. sayısız insan gördüm
tersine dindar ve tam teşekküllü o. c. sayısız insan gördüm
gevezeliğinizi değil derdinizi dinlerim.
abuksabuk biriyle seks yaptıktan sonra gelip duygusal destek beklemeyin, feci küfrederim.
sümüğümü top yapar size fırlatırım.
abuksabuk biriyle seks yaptıktan sonra gelip duygusal destek beklemeyin, feci küfrederim.
sümüğümü top yapar size fırlatırım.
biz toplum olarak neden bu kadar cıvığız?
yazar bir fikir edinmek istemiş, soru sormuş.
bir sürü mal, mallığını ispatlamak istercesine coşmuş
yok kaporaya yetmez diyenler, lüks araba linki verenler, envayi çeşit boş karakter
bir insanın ederini öğrenmek isterseniz ne zaman ciddi ne zaman cıvık olduğuna bakın. ciddi soruya cıvık cevap veren insandan hayır gelmez.
yazar bir fikir edinmek istemiş, soru sormuş.
bir sürü mal, mallığını ispatlamak istercesine coşmuş
yok kaporaya yetmez diyenler, lüks araba linki verenler, envayi çeşit boş karakter
bir insanın ederini öğrenmek isterseniz ne zaman ciddi ne zaman cıvık olduğuna bakın. ciddi soruya cıvık cevap veren insandan hayır gelmez.