çevremdeki güzel çok güzel kizlara bakınca belli başlı fikirler edinebiliyorum.
guzellik de bir nevi lanet kendileri için.
-heyecandan sertlesemeyen erkege denk geleni de duydum
- çok güzel oldukları için sevgili olmak istemeyen erkeklere denk gelme hikayelerini de duydum.
degisik pek çok sebep olabilir elbette. ancak güzel kadının yanında normal tipte olup da ezilen çok fazla erkek gördüm.
çok güzel kadınları taşımak zordur. ciddi anlamda öz güven gerektirir.
edit: oğlum ne küfür ediyorsunuz. ben tanidiklarimdan duyduklarımı söyledim. hicbirinize "iktidarsizsiniz" demedim. neyse yarası olan gocunur diyelim...
Sık geçen başlıklar
songoku89 17
ekşi profilikendini pazarlayalarda bugün.
ya size de laf edemiyorum. pandemi yüzünden hepimiz yükseldik de şu başlığa penis veya penis imasında bulunanlar da ne bileyim...
oğlum 5 sene oldu mu sevismeyeli bu nasıl bir yokluktur.
edit: valla biraz okudum da;
penisten ziyade bel gamzesine hatta vücudunda bir bölge olmamasına rağmen "mizahim" yazan bile var...
pandemi bitirdi bizi bitirdi. sanki pandemi öncesinde hiç abaza yokmuş gibi :)
ya size de laf edemiyorum. pandemi yüzünden hepimiz yükseldik de şu başlığa penis veya penis imasında bulunanlar da ne bileyim...
oğlum 5 sene oldu mu sevismeyeli bu nasıl bir yokluktur.
edit: valla biraz okudum da;
penisten ziyade bel gamzesine hatta vücudunda bir bölge olmamasına rağmen "mizahim" yazan bile var...
pandemi bitirdi bizi bitirdi. sanki pandemi öncesinde hiç abaza yokmuş gibi :)
mevzu 3 tl değil prensip meselesidir. en azından benim için böyle olurdu.
durup dururken birine " kendin hatan olmayan bir sebepten oturu 3 tl vermek zorundasın sen" diyorsanız sadece orta dogu'da yaşamıyorsunuz bu coğrafyayı yaşam biçimi haline getirmişsiniz demektir.
durup dururken birine " kendin hatan olmayan bir sebepten oturu 3 tl vermek zorundasın sen" diyorsanız sadece orta dogu'da yaşamıyorsunuz bu coğrafyayı yaşam biçimi haline getirmişsiniz demektir.
şu saatten sonra iki adet yiyip macı da verse kimsenin bir şey diyemeyecegi kaleci.
adam g.tunden 3. kolu çıkartıp mac sırasında pokemon gibi evrim geçirecek.
adam g.tunden 3. kolu çıkartıp mac sırasında pokemon gibi evrim geçirecek.
aynı bokun laciverti olurdu.
18 sene kadar uzun süre güç sahibi olan her zihniyet yozlaşır.
siyasal istikrar diye dayattırılan "hükümdarlık" sistemi aslında sanılan kadar iyi bir şey değildir. gitmeyeceğini bilen zihniyetler talan etmeye ve kendilerinden olmayanı tasfiye etmeye başlar.
faşizmin bir adı da zaten yukarıda yazdığım olaylar silsilesidir. iktidarlar mütemadiyen değişmeli ve hesap verebilecek şeffaflığa erişmelidir.
sorun 18 senedir ülkeyi erdoğan'ın yönetmesinden ziyade 18 senedir ülkeyi tek bir kişinin yönetmesidir
18 sene kadar uzun süre güç sahibi olan her zihniyet yozlaşır.
siyasal istikrar diye dayattırılan "hükümdarlık" sistemi aslında sanılan kadar iyi bir şey değildir. gitmeyeceğini bilen zihniyetler talan etmeye ve kendilerinden olmayanı tasfiye etmeye başlar.
faşizmin bir adı da zaten yukarıda yazdığım olaylar silsilesidir. iktidarlar mütemadiyen değişmeli ve hesap verebilecek şeffaflığa erişmelidir.
sorun 18 senedir ülkeyi erdoğan'ın yönetmesinden ziyade 18 senedir ülkeyi tek bir kişinin yönetmesidir
daha fazla sarhoş gezmemiş olmak. evet bu dünyaya sadece alkollüyken katlanabiliyorum.
turkiye artik secimlerle iktidarin degisebilecegi bir ulke olmadigindan katilmadigim onerme.
akp secim kaybetmez haydi kaybetti diyelim, yine de erdogan'dan "milletimiz bana muhalefet gorevi verdi carsamba sarayi bosaltiyorum" cumlesini duyabilecegimize inanmiyorum.
ulke bilfiil 18 senedir tek bir ailenin kurdugu bir suc orgutu tarafindan yonetiliyor. burada kalkip "gidecekler" demek buyuk saflik.
edit: bir araba mesaj aldim. cimere sikayet edecegini yazan bir adet celladina asik bile yazdi. istediginiz yere sikayet edin ben dogru bildigimi yazmaktan asla vazgecmem. ister polisler evime gelip alsin, ister kaza kursununa gideyim. sizden hicbir zaman korkmadim ve korkmayacagim.
edit 2: dusunce suclusuyum sanirim... istediginiz kadar kudurun, kufur veya tehdit edin, gercekleri gormezden gelemezsiniz...
bana fetocu diyen de oldu pkk'li diyen de. ben ataturk ilke ve inkilaplarina gore yasayan, aksam birasini icen sade bir adamim. cumhuriyet dusmanlari istediklerini yazabilir, buradaki pek cok kisi kimin ne oldugunu cok iyi biliyor.
akp secim kaybetmez haydi kaybetti diyelim, yine de erdogan'dan "milletimiz bana muhalefet gorevi verdi carsamba sarayi bosaltiyorum" cumlesini duyabilecegimize inanmiyorum.
ulke bilfiil 18 senedir tek bir ailenin kurdugu bir suc orgutu tarafindan yonetiliyor. burada kalkip "gidecekler" demek buyuk saflik.
edit: bir araba mesaj aldim. cimere sikayet edecegini yazan bir adet celladina asik bile yazdi. istediginiz yere sikayet edin ben dogru bildigimi yazmaktan asla vazgecmem. ister polisler evime gelip alsin, ister kaza kursununa gideyim. sizden hicbir zaman korkmadim ve korkmayacagim.
edit 2: dusunce suclusuyum sanirim... istediginiz kadar kudurun, kufur veya tehdit edin, gercekleri gormezden gelemezsiniz...
bana fetocu diyen de oldu pkk'li diyen de. ben ataturk ilke ve inkilaplarina gore yasayan, aksam birasini icen sade bir adamim. cumhuriyet dusmanlari istediklerini yazabilir, buradaki pek cok kisi kimin ne oldugunu cok iyi biliyor.
gel reis evimize, barkimiza, bankadaki paramiza da el koy! koy ki anlasin bu millet nasil celladina asik oldugunu! bu millet beton yer ama seni o sarayda yasatir.
t: ataturk'un vasiyetine saygisizlik ve zorbalik barindiran soylem.
t: ataturk'un vasiyetine saygisizlik ve zorbalik barindiran soylem.
(bkz: kurban)
o kadar geyik adamlar ki, 2010'ların başında üniversitelerde içki satışıni yasaklayan yasaya isyan için yıldız teknik üniversitesi festivalinde sahneden kasa kasa biraları öğrencilere dağıttılar.
anarşist ve kaliteli insanlar.
o kadar geyik adamlar ki, 2010'ların başında üniversitelerde içki satışıni yasaklayan yasaya isyan için yıldız teknik üniversitesi festivalinde sahneden kasa kasa biraları öğrencilere dağıttılar.
anarşist ve kaliteli insanlar.
eğer doğruysa skandaldır. daha da vahimini söyleyeyim, kendisine herhangi bir yaptırım uygulanmayacaktır.
bu topraklarda maalesef 38 kişinin hayatı, bir akp'li siyasinin kariyerinden değersizdir.
bu topraklarda maalesef 38 kişinin hayatı, bir akp'li siyasinin kariyerinden değersizdir.
coupling dizisinde patrick karakterinin bir vecizesiyle cevap verilesi gercek.
sally: otoshow'a arkadas olarak gidecegiz.
patrick: anlamadim
sally: arkadasca bir bulusma olacak.
patrick: hala anlamiyorum.
sally: disari cikip sevismeye calismadigin insanlara ne dersin patrick?
patrick: erkek
sally: otoshow'a arkadas olarak gidecegiz.
patrick: anlamadim
sally: arkadasca bir bulusma olacak.
patrick: hala anlamiyorum.
sally: disari cikip sevismeye calismadigin insanlara ne dersin patrick?
patrick: erkek
sadece ama sadece "bilmiyorum" diyebilmesi ve elestiri kaldirabilmesi. ozguvendir bunun adi.
paylasimi tiklamadan, direkt baslik uzerinden yorum yapanlari gostermis paylasim.
acin bir okuyun, gayet halkci bir tavirla yapilmis bir paylasim.
halkcilik neydi? bir ataturk ilkesiydi.
acin bir okuyun, gayet halkci bir tavirla yapilmis bir paylasim.
halkcilik neydi? bir ataturk ilkesiydi.
yakışıklılığım tartışılabilir bir durum olsa da katıldığım tespittir. benimle evlenecek kadar vizyonsuz kadınla ben evlenmem zaten.
dolar:5
euro:6
kaybederse ekonomik kriz olur...
(bkz: yiğit bulut sen misin)
t: daha basi giren krizin akp kazansa da kazanmasa da dibine kadar girecegi gercegini bilen trollun oy toplama cabasi.
euro:6
kaybederse ekonomik kriz olur...
(bkz: yiğit bulut sen misin)
t: daha basi giren krizin akp kazansa da kazanmasa da dibine kadar girecegi gercegini bilen trollun oy toplama cabasi.
bu durumda seracilik sirke girmek olmuyor mu?
(bkz: beyin yandi)
(bkz: kafamda deli sorular)
t: bitkilerin de evrim geciren, canli varliklar oldugunu izah edememis bir aptal barindiran baslik.
(bkz: beyin yandi)
(bkz: kafamda deli sorular)
t: bitkilerin de evrim geciren, canli varliklar oldugunu izah edememis bir aptal barindiran baslik.
benim de oldugum muhaliftir. reis biz seni yanlis anlamisiz, sen bu mallara vurdugun surece oyum sana!
adam gibi adam recep tayyip erdogan!
adam gibi adam recep tayyip erdogan!