Sık geçen başlıklar

songoku89 17

ekşi profili
çevremdeki güzel çok güzel kizlara bakınca belli başlı fikirler edinebiliyorum.

guzellik de bir nevi lanet kendileri için.

-heyecandan sertlesemeyen erkege denk geleni de duydum
- çok güzel oldukları için sevgili olmak istemeyen erkeklere denk gelme hikayelerini de duydum.

degisik pek çok sebep olabilir elbette. ancak güzel kadının yanında normal tipte olup da ezilen çok fazla erkek gördüm.

çok güzel kadınları taşımak zordur. ciddi anlamda öz güven gerektirir.

edit: oğlum ne küfür ediyorsunuz. ben tanidiklarimdan duyduklarımı söyledim. hicbirinize "iktidarsizsiniz" demedim. neyse yarası olan gocunur diyelim...
kendini pazarlayalarda bugün.

ya size de laf edemiyorum. pandemi yüzünden hepimiz yükseldik de şu başlığa penis veya penis imasında bulunanlar da ne bileyim...

oğlum 5 sene oldu mu sevismeyeli bu nasıl bir yokluktur.

edit: valla biraz okudum da;

penisten ziyade bel gamzesine hatta vücudunda bir bölge olmamasına rağmen "mizahim" yazan bile var...

pandemi bitirdi bizi bitirdi. sanki pandemi öncesinde hiç abaza yokmuş gibi :)
mevzu 3 tl değil prensip meselesidir. en azından benim için böyle olurdu.

durup dururken birine " kendin hatan olmayan bir sebepten oturu 3 tl vermek zorundasın sen" diyorsanız sadece orta dogu'da yaşamıyorsunuz bu coğrafyayı yaşam biçimi haline getirmişsiniz demektir.
şu saatten sonra iki adet yiyip macı da verse kimsenin bir şey diyemeyecegi kaleci.

adam g.tunden 3. kolu çıkartıp mac sırasında pokemon gibi evrim geçirecek.
aynı bokun laciverti olurdu.

18 sene kadar uzun süre güç sahibi olan her zihniyet yozlaşır.

siyasal istikrar diye dayattırılan "hükümdarlık" sistemi aslında sanılan kadar iyi bir şey değildir. gitmeyeceğini bilen zihniyetler talan etmeye ve kendilerinden olmayanı tasfiye etmeye başlar.

faşizmin bir adı da zaten yukarıda yazdığım olaylar silsilesidir. iktidarlar mütemadiyen değişmeli ve hesap verebilecek şeffaflığa erişmelidir.

sorun 18 senedir ülkeyi erdoğan'ın yönetmesinden ziyade 18 senedir ülkeyi tek bir kişinin yönetmesidir
turkiye artik secimlerle iktidarin degisebilecegi bir ulke olmadigindan katilmadigim onerme.

akp secim kaybetmez haydi kaybetti diyelim, yine de erdogan'dan "milletimiz bana muhalefet gorevi verdi carsamba sarayi bosaltiyorum" cumlesini duyabilecegimize inanmiyorum.

ulke bilfiil 18 senedir tek bir ailenin kurdugu bir suc orgutu tarafindan yonetiliyor. burada kalkip "gidecekler" demek buyuk saflik.

edit: bir araba mesaj aldim. cimere sikayet edecegini yazan bir adet celladina asik bile yazdi. istediginiz yere sikayet edin ben dogru bildigimi yazmaktan asla vazgecmem. ister polisler evime gelip alsin, ister kaza kursununa gideyim. sizden hicbir zaman korkmadim ve korkmayacagim.

edit 2: dusunce suclusuyum sanirim... istediginiz kadar kudurun, kufur veya tehdit edin, gercekleri gormezden gelemezsiniz...

bana fetocu diyen de oldu pkk'li diyen de. ben ataturk ilke ve inkilaplarina gore yasayan, aksam birasini icen sade bir adamim. cumhuriyet dusmanlari istediklerini yazabilir, buradaki pek cok kisi kimin ne oldugunu cok iyi biliyor.
gel reis evimize, barkimiza, bankadaki paramiza da el koy! koy ki anlasin bu millet nasil celladina asik oldugunu! bu millet beton yer ama seni o sarayda yasatir.

t: ataturk'un vasiyetine saygisizlik ve zorbalik barindiran soylem.
coupling dizisinde patrick karakterinin bir vecizesiyle cevap verilesi gercek.

sally: otoshow'a arkadas olarak gidecegiz.
patrick: anlamadim
sally: arkadasca bir bulusma olacak.
patrick: hala anlamiyorum.
sally: disari cikip sevismeye calismadigin insanlara ne dersin patrick?
patrick: erkek
paylasimi tiklamadan, direkt baslik uzerinden yorum yapanlari gostermis paylasim.

acin bir okuyun, gayet halkci bir tavirla yapilmis bir paylasim.

halkcilik neydi? bir ataturk ilkesiydi.