Sık geçen başlıklar

ankaratekyurek.com 2

ekşi'de gör
hadi beyler, bayanlar!

3-5 fatura ödemekle fakirleşmezsiniz.

3-5 binişlik ankarakart yüklemesini otobüste "fazla bileti olan var mı?" diye soranlara verdiniz sayın.

bir çok kişi haklı olarak "bize zillet diyenlere gidecek" kaygısı taşıyor. güzel olan onlara yardım yaparak ön yargılarını kırmak değil mi? kaldı ki yardıma ihtiyacı olanları, işkur önüne çadır kurarak kayıt altına alan belediyeden bahsediyoruz.

işin tüm maddi kısmını bir tarafa bırakın, günlerdir abb ve ibb meclisinde tüm engellemelere rağmen "safımız belli olsun, biz buradayız" mesajı vermek için bile 3-5 tl ateşlemeye değmez mi?

sagda solda aktrollerin ağlamasını görmek, o hazza erişmek için bile 3-5 tl destek olmaya değmez mi?

ankara dışında, bayburtta, çankırıda, yozgatta olup, ankara, istanbul ile gurur duymak isteyen arkadaşlar sizler içinde bir fırsat değilmi bu?

hadi bakalım, sanal kartlarınızdaki küsüratları, bankalardan çekemediğiniz bozuklukları ateşleseniz bile yeter...

t: okçu derneğiymiş, ilim yayma cemiyetiymiş falan filan değil bizzat halka yapılacak yardımları içerisinde bulunduran site...
mansur yavaş başkanın duyurduğu yeni yardım kampanyasının site adresi.

kampanya kapsamında;

ihtiyaç sahibi ailelerin su faturalarının ödenmesi,
ihtiyaç sahibi ailelerin ankarakartlarına bakiye yüklemesi yapılabilmesi,
işsiz kalmış ihtiyaç sahibi aileler için nakit yardım yapılmasına aracılık ediliyor.

https://ankaratekyurek.com/
https://twitter.com/…s06/status/1260558938703040513

not: 6 saatte yardım tutarı 2 milyon lirayı aştı.