frkn89: 30
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
benimdir bu arkadaş. ilkez oy kullanmaya gitmeyeceğim. ulan ben mecbur muyum 3-5 tane itin ısıtıp ısıtıp önümüze sürdüğü aynı bir bok yapmayan adamlara oy vermeye. mecbur muyum lan ben bunların koltuklarını korumaya ceplerini doldurmaya. vermiyorum oy moy gerizekalı sürüsü sizi.
motosiklet sürücü tamamen geri zekalı. en sağ şeritten tam gaz gidip de niye önüme kırdın diye mal mal hareketler sergiliyor.
ben de aktif motosiklet kullanıcısiyim ve çok şükür çevremde böyle mal apaçiler yok.
arkadsslarina güvenip de arabanın önünu kesip kavga etmek falan. katıksız mal.
ben de aktif motosiklet kullanıcısiyim ve çok şükür çevremde böyle mal apaçiler yok.
arkadsslarina güvenip de arabanın önünu kesip kavga etmek falan. katıksız mal.
insanı karşılıksız seven tek kişilerin anne ve baba olduğunu anlamaktır. hem de en çok onları kırmamıza rağmen. ne var ki bunu kaybettikten sonra anlıyor insan.
semantic saturation : yani anlamsal doyum. bir kelimeyi sesli biçimde art arda bir çok kez tekrar edince, kelimenin anlamını kaybedip sadece sesler bütünü olarak algılanması durumu.
şaka gibi olay.
koşmayı, dağda askerden kaçarken öğrenmiş ortadoğulu maymunları yeşil sahaya çıkarırsan tutup teröristlik yapar işte.
koşmayı, dağda askerden kaçarken öğrenmiş ortadoğulu maymunları yeşil sahaya çıkarırsan tutup teröristlik yapar işte.
(bkz: ike shorunmu)
kasanın kapağını kapatamayan malların trafikte koca koca kamyonetlerle serbestçe dolaşıyor olması kadar ilginç olmayan videodur. daha 2 ay önce odtü'de bir öğrenci bu yüzden hayatını kaybetmedi mi? hiç mi ders alınmaz hiç mi sorgulamaz insan kendi yaptığı işi?
renault toros ile gitmiş bir adam olarak üstelik bagaj da tıka basa alet edevat doluydu, kendi cephemden bir mahzur görmediğim ama kadın tarafından eleştirildiğim durum.
in taksiyle git amk dediğimde inip taksiyle gitmiştir.
bu da böyle bir anımdır.
in taksiyle git amk dediğimde inip taksiyle gitmiştir.
bu da böyle bir anımdır.
kimse demesin bu doktorlar neden bu kadar fazla kazanıyor. al sana niye olduğunun bir örneği.
gezici anket şirketinin beş para etmeyen, algıcı bir şirket olduğunu görmek isteyenler bakabilir. chp, iyip ve hdp'yi ittifak halinde göstererek amacının ne olduğunu göstermiş olmuş.
yandaş medya ağzıyla ve görselliğiyle anket yapmaya çalışan bir anket şirketinin hiçbir gerçekliği olmayan sonuçlarını paylaştığı haber içeriği.
yandaş medya ağzıyla ve görselliğiyle anket yapmaya çalışan bir anket şirketinin hiçbir gerçekliği olmayan sonuçlarını paylaştığı haber içeriği.
spordan sonra çok mutlu oluyorum, bir de oradan çıktıktan sonra açık havada oturup kahve içince iyice kafayı sıyırıyorum, herkesi öpmek istiyorum.
çok acil gündeme taşınması gereken başlık. sözlük göreve.
45 yaşındaki adem ekmekçi tarafından önce taciz edilip sonrasında ölüm tehditleri alan bir hanımefendi.
17 yaşındaki dostumuzun yardım çığlığı.
tweetler
45 yaşındaki adem ekmekçi tarafından önce taciz edilip sonrasında ölüm tehditleri alan bir hanımefendi.
17 yaşındaki dostumuzun yardım çığlığı.
tweetler
2004 parkorman konserinde el hareketi çekmek suretiyle kızdırdığım, saldıracak falan diye korkarken aramıza atlayıp bizimle dans etmiş nadide insan.
allah taksiratını affetsin, geride bıraktıklarına sabr-ı cemil niyaz eylesin.
allah taksiratını affetsin, geride bıraktıklarına sabr-ı cemil niyaz eylesin.
üstteki arkadaş gibi aşık olunca anksiyeteye kapılan ılıklara dert olan hede.
(bkz: #87219136)
trafikte büyük rahatlıktır. ekonomini düşünüyorsan bilhassa daha ekonomiktir. neden utanması gerektiğini anlamadığım kişidir. insanları yaftalamak daha utanç verici mesela. ilk paragraf için şimdiden utandım. ne kadar ayıp.
(bkz: #87219136)
trafikte büyük rahatlıktır. ekonomini düşünüyorsan bilhassa daha ekonomiktir. neden utanması gerektiğini anlamadığım kişidir. insanları yaftalamak daha utanç verici mesela. ilk paragraf için şimdiden utandım. ne kadar ayıp.
gayet doğaldır, ortada bir hedef var ve buna ulaşmak için her yol mübah. siz hiç cennet kuşunun dişisine yaranmak için ne hallere girdiğini izlemediniz mi? hayvan bir kez milli olabilmek için sirk palyaçosuna dönüşüyor. vahşi doğada herkes ekmeğinin rızkının peşinde.
affedersiniz ama s*kerim sistemini de matiğini de.
bu futbol kulübü, adını değiştirip amed yapınca kapatılmalıydı.
ulan her maç istiklal marşı yuhlanıyor. futbolcular zaten örgüt sempatizanı.
bunlar yetmiyormuş gibi eline jilet alıp futbolcu doğramaya başladılar. görüntüler ortaya çıktı, o piçi kulüpten kovucaklarına, bizim gururumuzdur diyor kulüp yönetimi.
sizin içinizde nasıl bir kin nasıl bir hınç varsa, sportif faaliyette bile bulduğunuz ilk fırsatta kesmeye, biçmeye çalışıyorsunuz. ulan bu yaptığınızı ışid yapmaz be.
ayrıca, istiklal marşını yuhlayan herhangi bir kişinin, bu ülkenin 81 vilayetinde fiziki şiddetle karşı tepki görmesi müstehaktır.
edit: bazı arsızlar "jilet nerede, yaralar nerede, bunlar yalan dolan" diye mesaj atmış.
jiletle saldırının videosu: https://twitter.com/…glu/status/1102250275845361664
bu da eseriniz: https://twitter.com/…glu/status/1102257105954836480
bu futbol kulübü, adını değiştirip amed yapınca kapatılmalıydı.
ulan her maç istiklal marşı yuhlanıyor. futbolcular zaten örgüt sempatizanı.
bunlar yetmiyormuş gibi eline jilet alıp futbolcu doğramaya başladılar. görüntüler ortaya çıktı, o piçi kulüpten kovucaklarına, bizim gururumuzdur diyor kulüp yönetimi.
sizin içinizde nasıl bir kin nasıl bir hınç varsa, sportif faaliyette bile bulduğunuz ilk fırsatta kesmeye, biçmeye çalışıyorsunuz. ulan bu yaptığınızı ışid yapmaz be.
ayrıca, istiklal marşını yuhlayan herhangi bir kişinin, bu ülkenin 81 vilayetinde fiziki şiddetle karşı tepki görmesi müstehaktır.
edit: bazı arsızlar "jilet nerede, yaralar nerede, bunlar yalan dolan" diye mesaj atmış.
jiletle saldırının videosu: https://twitter.com/…glu/status/1102250275845361664
bu da eseriniz: https://twitter.com/…glu/status/1102257105954836480
herşey başladığı yerde biter. reisin başlangıç noktası istanbul büyükşehir belediye başkanlığıydı. istanbul kaybedilirse iktidarın çöküşünün başlangıcı olur.
ne istanbul’da binali yıldırım ne de ankara’da özhaseki yarışıyor. tüm illerde tek yarışan var o da reis. dolayısıyla tek kaybeden olacak.
ne istanbul’da binali yıldırım ne de ankara’da özhaseki yarışıyor. tüm illerde tek yarışan var o da reis. dolayısıyla tek kaybeden olacak.
azıcık kafasını kullanan biliyor neyin ne olduğunu zaten.
kimse dinlerin yalan veya gerçek olduğunu ispatlayamaz ama, "dünyada 3000 kadar tanrı vardır, bazıları 2999 tanesine inanmaz, kimileri de 3000 tanesine inanmaz." gibi bir söz var.
herkes kime veya neye inanmak istiyorsa inansın kimseyi de dinden döndürmeye çalışacak değiliz, bir insan benim sayemde veya yüzümden 50 senedir taptığı şeyin sahte olduğunu düşünmeye başlarsa kendimi kötü hissederim doğrusu.
kimse dinlerin yalan veya gerçek olduğunu ispatlayamaz ama, "dünyada 3000 kadar tanrı vardır, bazıları 2999 tanesine inanmaz, kimileri de 3000 tanesine inanmaz." gibi bir söz var.
herkes kime veya neye inanmak istiyorsa inansın kimseyi de dinden döndürmeye çalışacak değiliz, bir insan benim sayemde veya yüzümden 50 senedir taptığı şeyin sahte olduğunu düşünmeye başlarsa kendimi kötü hissederim doğrusu.
riskli fikirdir.
bir 'oy kullanma hakkı yasası'na bakar.
siker atarlar medeniyeti.
bir 'oy kullanma hakkı yasası'na bakar.
siker atarlar medeniyeti.
rakamları ters çevir, devam et usta...
t: 13 yıllık nişanın sona ermesi durumu.
t: 13 yıllık nişanın sona ermesi durumu.
öncelikle, herkesi otomotiv sektörü için 1 dakikalık saygı duruşuna davet ediyorum..
geçen yılın şubat ayında 47.009 adet olarak gerçekleşen otomobil ve hafif ticari araç satışlarının 24.875 'e düşmesi durumudur
(bkz: istikrar sürsün türkiye büyüsün)
pazardaki son 8 aylık daralma ise;
temmuz 2018 : -36.0%
ağustos 2018 : -52.7%
eylül 2018 : -67.7%
ekim 2018 : -76.5% *
kasım 2018 : -42.3% *
aralık 2018: -43.0%
ocak 2019: - 59.0%
ve şubat 2019 itibariyle: -47.1%
2019'un ilk 2 aylık döneminde ise satışlar geçen yıla göre %52 azaldı.
ne diyorduk?
ver mehteri ver...
geçen yılın şubat ayında 47.009 adet olarak gerçekleşen otomobil ve hafif ticari araç satışlarının 24.875 'e düşmesi durumudur
(bkz: istikrar sürsün türkiye büyüsün)
pazardaki son 8 aylık daralma ise;
temmuz 2018 : -36.0%
ağustos 2018 : -52.7%
eylül 2018 : -67.7%
ekim 2018 : -76.5% *
kasım 2018 : -42.3% *
aralık 2018: -43.0%
ocak 2019: - 59.0%
ve şubat 2019 itibariyle: -47.1%
2019'un ilk 2 aylık döneminde ise satışlar geçen yıla göre %52 azaldı.
ne diyorduk?
ver mehteri ver...
zamanında hat üzerine telefon almıştım, ancak malum muazzam bir ülkede yaşadığımız için ertesi ay işsiz kaldım. bir süre eldekilerle yetinmeme rağmen telefon borcunu ödeyemedim. borç 3 ayı geçince turkcell aileme oğlunuzun borcundan dolayı icralık oldunuz diye mesaj atmış. annem ve babam 70 lerinde insanlar ve emekli maaşıyla geçiniyorlar.
tabi babam mesajı görünce korkudan ödemeyi yapmış.
şimdi , borç benim sorunum doğru ama sen benim şahsi durumumu başkalarına bildiremezsin, her şeyi geçtim 70 lerinde insanlar bunlar ve babamın kalp sorunu var.
bunun vebalini nasıl alacaksın.
15 seneyi aşkın bir turkcelliyim ve bu çok güzel bir ceza oldu bana.
hukukçu arkadaşlar, turkcell'in böyle bir şeye yetkisi varmı bu konuda beni yeşillendirebilirlerse sevinirim.
not: normalde başlık açan biri değilim ama bu durum kanıma dokundu. gereksiz olduysa affola...
zorunlu edit: arkadaşlar hat benim üzerime.
zorunlu edit 2 : mesaj turkcell den geldi herhangi bir bürodan değil
kişisel edit: borcu geciktirdiğimden dolayı, bir iki yazar tarafından "sorumsuz vatandaş" olmuşum, arkadaşlar umarım hiçbiriniz işsiz kalmazsınız.
tabi babam mesajı görünce korkudan ödemeyi yapmış.
şimdi , borç benim sorunum doğru ama sen benim şahsi durumumu başkalarına bildiremezsin, her şeyi geçtim 70 lerinde insanlar bunlar ve babamın kalp sorunu var.
bunun vebalini nasıl alacaksın.
15 seneyi aşkın bir turkcelliyim ve bu çok güzel bir ceza oldu bana.
hukukçu arkadaşlar, turkcell'in böyle bir şeye yetkisi varmı bu konuda beni yeşillendirebilirlerse sevinirim.
not: normalde başlık açan biri değilim ama bu durum kanıma dokundu. gereksiz olduysa affola...
zorunlu edit: arkadaşlar hat benim üzerime.
zorunlu edit 2 : mesaj turkcell den geldi herhangi bir bürodan değil
kişisel edit: borcu geciktirdiğimden dolayı, bir iki yazar tarafından "sorumsuz vatandaş" olmuşum, arkadaşlar umarım hiçbiriniz işsiz kalmazsınız.
kar taneleridaha gerilerde de bu şarkı olmalıdır
ya saçma sapan konuşmayın nasıl yerlerde yaşıyorsunuz da etrafınız bu kadar kezban dolu anlamıyorum. beyler siz siz olun kibarlığınızdan ödün vermeyin. sokaklar zaten arizona kertenkelesi dolu bari siz bırakmayın kibarlığı ekşi sözlük beyefendileri.
edit: kertenkele sözünü üzerine alanlar kuduruyor. havlayan köpek ısırmaz çok gülüyorum mesajlarınıza.
edit: kertenkele sözünü üzerine alanlar kuduruyor. havlayan köpek ısırmaz çok gülüyorum mesajlarınıza.
fanboylar gelmeden yazayım;
en baba işlerden biridir.
akıllı ve kıymet bilen adamın yapacağı iştir. aradaki farkla bir öğrencinin 1 senelik burs ihtiyacını karşılayabilir. tabi herkes özgür o ayrı mesele.
edit: 'ama apple ar-ge yapıyor'cular hemen yeşillendirdi bile. sanki xiaomi'yi mardinli midyeciler üretiyor aq.
edit: i-phone ömürlükmüş. allah aşkına bi siktirin gidin. her sene iphone alırsan tabi ömürlük olur ahahahaha.
xiaomi redmi 5 plus bile bugün akıllı telefona ihtiyacı olan bir kişinin %90 ihtiyacını fazlasıyla karşılar.
en baba işlerden biridir.
akıllı ve kıymet bilen adamın yapacağı iştir. aradaki farkla bir öğrencinin 1 senelik burs ihtiyacını karşılayabilir. tabi herkes özgür o ayrı mesele.
edit: 'ama apple ar-ge yapıyor'cular hemen yeşillendirdi bile. sanki xiaomi'yi mardinli midyeciler üretiyor aq.
edit: i-phone ömürlükmüş. allah aşkına bi siktirin gidin. her sene iphone alırsan tabi ömürlük olur ahahahaha.
xiaomi redmi 5 plus bile bugün akıllı telefona ihtiyacı olan bir kişinin %90 ihtiyacını fazlasıyla karşılar.
lanet olsun ki uykum geldiği her yerde, her koşulda uyuyabilen biriyim, hatta öyle ki normalde dört beş saat uyuyorsam, ilk defa uyuduğum yerde sekiz dokuz saat deliksiz uyuyabiliyorum. bir gün başıma bir şey gelecek bu yüzden, du bakalım. aklıma şu an gelen en değişik yerleri sayayım bari:
-metrobüs, ayakta seyahat esnasında.
-kütüphane.
-üniversiteye giriş sınavı. lys idi o zamanlar adı. gözetmen iyi misin demişti, iyiyim on dakikaya dönecem demiştim ajsjdn.
-kamyon kasası.
-ahır. bunu çok yaptım, nenemgil ahırın bir kısmını kullanmıyordu, ben de oraya minder, ışıldak falan götürüp kendime yaşam alanı oluşturmuştum, çogzeldi.
-havuz. bunu da çok yaptım ama gölgede uyumaya çalışın, sonra cildin görüntüsü pek hoş olmayabiliyor.
-deniz.
-tarla.
-duruşma salonu.
-arka koltuğuna oturduğum bütün arabalar. koşullandım herhalde artık, kendime engel olamıyorum.
-mobilyacıdaki teşhir ürünlerinden birinin üstü. ( bu sayılmaz gerçi, çok küçüktüm, evden kaçıp oyuncaklarımla apartmanın altındaki mobilyacıya girmişim, kimse orada olduğumu fark etmemiş, saatlerce aramışlar beni zaa xd)
-cenaze evi.
-metrobüs, ayakta seyahat esnasında.
-kütüphane.
-üniversiteye giriş sınavı. lys idi o zamanlar adı. gözetmen iyi misin demişti, iyiyim on dakikaya dönecem demiştim ajsjdn.
-kamyon kasası.
-ahır. bunu çok yaptım, nenemgil ahırın bir kısmını kullanmıyordu, ben de oraya minder, ışıldak falan götürüp kendime yaşam alanı oluşturmuştum, çogzeldi.
-havuz. bunu da çok yaptım ama gölgede uyumaya çalışın, sonra cildin görüntüsü pek hoş olmayabiliyor.
-deniz.
-tarla.
-duruşma salonu.
-arka koltuğuna oturduğum bütün arabalar. koşullandım herhalde artık, kendime engel olamıyorum.
-mobilyacıdaki teşhir ürünlerinden birinin üstü. ( bu sayılmaz gerçi, çok küçüktüm, evden kaçıp oyuncaklarımla apartmanın altındaki mobilyacıya girmişim, kimse orada olduğumu fark etmemiş, saatlerce aramışlar beni zaa xd)
-cenaze evi.
peder hipofiz bezi tümörü ameliyatına girdi. hastane odasında dakikaları saymak gerçekten boktan bir şey.
34 yaşında adam olmama rağmen babanın varlığının ne demek olduğunu anlatan bir sessizlikle bekliyorum. bir çok şeyi sorgulatıyor insana.
edit: güzel mesajlar için teşekkür ederim. çıktı ameliyattan, şu an için her şey yolunda.
34 yaşında adam olmama rağmen babanın varlığının ne demek olduğunu anlatan bir sessizlikle bekliyorum. bir çok şeyi sorgulatıyor insana.
edit: güzel mesajlar için teşekkür ederim. çıktı ameliyattan, şu an için her şey yolunda.
(bkz: evlenmeye laik kadın kalmaması) şeklinde olması gerekendir. bir atatürkçü olarak çok üzülüyorum.
normal bir telefondan başka bir normal telefona geçmektir. bunun dışında yüklediğiniz anlamların, yaptığınız anlamsız ve içi boş karşılaştırmaların amına koyayım. iyi günler.
gerçekten fotoğraf çekmek isteyen biri için olağan durum. fotoğraf çekmenin sadece deklanşöre basmak olduğunu sanan bazı cahiller böyle şeyler söylüyor işte. telefon kamerası güzel fotoğraf çekiyormuş. cahilliğe bak. hayatını instagram'da geçiriyor bu insanlar. instagram’da yaşaya yaşaya zaten minicik olan beyinleri yavaş yavaş yok oluyor. çük kadar telefon ekranında arkadaşının paylaştığı kedi fotoğrafını güzel buluyor bunlar. iyi fotoğrafın, iyi fotoğraf kalitesinin ne olduğunu bilmiyorlar.
rezalettir.
hangi parti olursa olsun terörle ilişkisi olanın cezası kesilmelidir.
tabi bu kulaklar sayın öcalanları da unutmadı.
hangi parti olursa olsun terörle ilişkisi olanın cezası kesilmelidir.
tabi bu kulaklar sayın öcalanları da unutmadı.
her ikisi de bir yaşam biçimidir.
kamp yapanları fakir olarak nitelemişler.
bu gözler kimlerin kamp yaptığını gördü be.
sakın ola eniştesinin doblosu ile pikniğe gidenleri kamp yapıyor sanıyor olmayasınız?
kamp yapanları fakir olarak nitelemişler.
bu gözler kimlerin kamp yaptığını gördü be.
sakın ola eniştesinin doblosu ile pikniğe gidenleri kamp yapıyor sanıyor olmayasınız?
fenerbahçe'nin kazandığı her maçtan sonra şike imasında bulunanların bu sefer fenerbahçe yenilirse aynı yorumu yapacakları maç. çünkü işlerine öyle geliyor. fener yenerse şike demeyecekler çünkü kendileri de kazanırsa fark 5'e düşecek. yok fenerbahçe yenilirse yattılar diyecekler. bu anlamda tarih tersine dönecek. görelim bakalım.
sayılır mı bilmiyorum ama ;
no land - istanbul
1:45 - 5:18 arası ( 3:36 - 4:36 daki ney de can yakar )
hizmet :
(bkz: https://www.youtube.com/watch?v=lvyfaxv57_u)
no land - istanbul
1:45 - 5:18 arası ( 3:36 - 4:36 daki ney de can yakar )
hizmet :
(bkz: https://www.youtube.com/watch?v=lvyfaxv57_u)
(bkz: arkadaşın kredi çekip arkadaşını türkçe dil kursuna göndermesi)
"televizyonda reis varken çekeyim" gözlerden kaçmamıştır.
kriz ortamlarında ne yazık ki volatilite çok yükseldiği ve ayrıca kadın piyasasının da tıpkı tahvil piyasası gibi sığ olmasının bir sonucu olarak araba/kadın kurundaki volatilite reel sektörü çok olumsuz etkiliyor.
buna düşük olan finansal okuryazarlığı da ekleyecek olursak bu koşullar altında maalesef bu iddia çürütülebilir.
mesela ekim ayında aldığım sıfır bmw 320d aracımda aracın sağ koltuğunda sarışın abla çıkartan düğmeyi bir türlü bulamadım. bu konuda borusan’ı aradığımda ise bana önerdikleri çözüm ne yazık ki anatomik olarak mümkün değildi, zaten mümkün olsa da tercih etmezdim.
özünde değer olarak aynı olmasına rağmen sıfır 320d yerine ikinci el bir porsche panamera ise piyasada çok daha yüksek kadın kuruna sahip bir modeldi. ben bu durumu panamera piyasasının 320d piyasasına nazaran sığ olmasına ve ayrıca kadın piyasasında finansal okur yazarlığın çok düşük olmasına bağlıyorum.
bu nedenle, gold digger meslek yüksek okullarında eğitim kalitesini arttıracak reformların derhal hayata geçirilerek finansal okuryazarlığın ivedilikle yükseltilmesini ve piyasadaki dengesizliği ortadan kaldırmak için araçların irsaliyelerinin kaput üzerine yerleştirilmesi yönünde arge çalışmaları yapılmasını destekliyorum. ayrıca mağdur olan bir yatırımcı olarak da düşmeyen ablalara teessüflerimi sunuyorum.
evet, kabul edin güzel saçmaladım.
buna düşük olan finansal okuryazarlığı da ekleyecek olursak bu koşullar altında maalesef bu iddia çürütülebilir.
mesela ekim ayında aldığım sıfır bmw 320d aracımda aracın sağ koltuğunda sarışın abla çıkartan düğmeyi bir türlü bulamadım. bu konuda borusan’ı aradığımda ise bana önerdikleri çözüm ne yazık ki anatomik olarak mümkün değildi, zaten mümkün olsa da tercih etmezdim.
özünde değer olarak aynı olmasına rağmen sıfır 320d yerine ikinci el bir porsche panamera ise piyasada çok daha yüksek kadın kuruna sahip bir modeldi. ben bu durumu panamera piyasasının 320d piyasasına nazaran sığ olmasına ve ayrıca kadın piyasasında finansal okur yazarlığın çok düşük olmasına bağlıyorum.
bu nedenle, gold digger meslek yüksek okullarında eğitim kalitesini arttıracak reformların derhal hayata geçirilerek finansal okuryazarlığın ivedilikle yükseltilmesini ve piyasadaki dengesizliği ortadan kaldırmak için araçların irsaliyelerinin kaput üzerine yerleştirilmesi yönünde arge çalışmaları yapılmasını destekliyorum. ayrıca mağdur olan bir yatırımcı olarak da düşmeyen ablalara teessüflerimi sunuyorum.
evet, kabul edin güzel saçmaladım.
kamera kayıtlarıyla sabit olan deri pantolonlu kabataş tacizcilerini ortaya çıkarın önce.
bir de camide bira içilmişti, geçen cuma açıklanacaktı, değil mi?
ayrıca, troll beslemeden önce nick altını okuma alışkanlığı edinelim lütfen. (bkz: cengizem)
edit: özel mesajla hakaret ettiğiniz için fikrim komple değişti evet, artık ben de bir yandaşım. kahrolsun geziciler. hüloğğğğ.
bir de camide bira içilmişti, geçen cuma açıklanacaktı, değil mi?
ayrıca, troll beslemeden önce nick altını okuma alışkanlığı edinelim lütfen. (bkz: cengizem)
edit: özel mesajla hakaret ettiğiniz için fikrim komple değişti evet, artık ben de bir yandaşım. kahrolsun geziciler. hüloğğğğ.
"ingiltere kralı, rahmetli başkan kennedy, taçsız kral pele, beckenbauer, kaleci maier, nadia comaneci, brigitte bardot ve fenerbahçeli cemil..." şeklinde devam edebilecek seviyede bir siyasi analiz.
lisede veya üniversitede sevgiliyle yüzük takmak
var'ın geldiği ilk sezon göt başı dağıtanlar tarafından şampiyon olamamakla suçlanan takım. ki kendisi lig liderinden başka hala şampiyonluk ihtimali bulunan tek takımdır. ne gibi insanlarla uğraşmak zorunda kalıyoruz yarebbim
hastayım lan ben şu lafa. başakşehir şampiyon olacağına gs olsunmuş. şimdi bunu diyenlere soruyorum gs camiası senin hangi kötü durumunda yanında oldu. şampiyonluk için bursasporla çekişirken adamlar ölümüne bursaspor'u destekledi. trabzonla çekişirken de trabzonu destekledi. tarihinin en kötü döneminde şike kumpası düzenlenmişken, takımının en önemli oyuncuları bir bir giderken, hisselerin borsada tepe taklak olurken, onlar "bu ateş üfleyerek sönmez" diyordu. senin küme düşürülmeni istiyordu. şampiyonlar liginden men edilmen için uefayı mail bombardımanına tutup, federasyondaki adamlarıyla seni uefa nezdinde küçük düşürmeye çalışıyordu. ne çabuk unuttun lütfi arıboğan'ı, ebru köksal'ı, ilhan helvacı'yı,ünal aysal'ı...
geçin abi şu ezeli rakip ebedi dost ayaklarını. fenerbahçe şu an küme düşse komvoya çıkacak adamları desteklemeyi. bu adamlar senin taraftarın öldüğü zaman "seni sevmeyen ölsün" diye şarkı söylüyordu. takım otobüsün kurşunlandığında kurşun değil o taş deyip seninle dalga geçiyordu ne çabuk unutuyorsun bunları. takım 14. iken belki de tarihinde ilk kez federasyon içerisinde bu kadar güçsüzken seni şike yapmakla itham ediyorlar hala aç bak en son oynanan maçın başlığını. hadi abicim yukarıda fenerbahçeli bir arkadaş yazmış eğer gs şampiyonluğunu başakşehir şampiyonluğuna değiştiriyorsan hiç kusura bakma fenerbahçeli değilsin. sadece kendini öyle sanıyorsun.
geçin abi şu ezeli rakip ebedi dost ayaklarını. fenerbahçe şu an küme düşse komvoya çıkacak adamları desteklemeyi. bu adamlar senin taraftarın öldüğü zaman "seni sevmeyen ölsün" diye şarkı söylüyordu. takım otobüsün kurşunlandığında kurşun değil o taş deyip seninle dalga geçiyordu ne çabuk unutuyorsun bunları. takım 14. iken belki de tarihinde ilk kez federasyon içerisinde bu kadar güçsüzken seni şike yapmakla itham ediyorlar hala aç bak en son oynanan maçın başlığını. hadi abicim yukarıda fenerbahçeli bir arkadaş yazmış eğer gs şampiyonluğunu başakşehir şampiyonluğuna değiştiriyorsan hiç kusura bakma fenerbahçeli değilsin. sadece kendini öyle sanıyorsun.
ito geçen gün kendi araştırmalarına göre şubat enflasyonunu açıklamıştı.
ito'ya göre enflasyon şubat ayında, ocak ayına göre %0.95 arttı.
normalde ito, tüik'ten hep biraz daha düşük gelirdi. yani ito 0.95 diyorsa, tüik 1.10-1.20 arası gelmelidir. ancak tüik bugün %0.16 olarak açıklamış aylık enflasyonu.
bu rakamın tabi ki inandırıcılığı yok. ve krizde yeni bir evreye geçiyoruz.
artık verilere de güvenilmeyen, tamamen bir karaborsa ekonomisi olacağız. bir müşteri, satıcıdan fiyatlama isterken enflasyona göre hesaplama istese, satıcı "gerçek dışı enflasyon rakamına göre fiyatlama yapmam" diyecek. peki neye göre hesaplayacak? allah ne verdiyse artık. dolara mı endeksler, kendi arabasının artan bakım giderine mi endeksler, seçim sonrası dolar 8 tl olacak beklentisine mi endeksler bilemezsin.
insanların güveneceği kurallar ve kurumlar kalmadığı gibi, güveneceği rakam da kalmayacak artık. tam bir karaborsa cenneti olacağız bu rakam hileleri yüzünden.
bugün enflasyon düşük çıkacak, yarın kimse enflasyon rakamına güvenmeyeceği için gerçek enflasyon bile hesaplanamaz hale gelecek.
çok kötülük yapıyorlar bu ülkeye, çok.
ito'ya göre enflasyon şubat ayında, ocak ayına göre %0.95 arttı.
normalde ito, tüik'ten hep biraz daha düşük gelirdi. yani ito 0.95 diyorsa, tüik 1.10-1.20 arası gelmelidir. ancak tüik bugün %0.16 olarak açıklamış aylık enflasyonu.
bu rakamın tabi ki inandırıcılığı yok. ve krizde yeni bir evreye geçiyoruz.
artık verilere de güvenilmeyen, tamamen bir karaborsa ekonomisi olacağız. bir müşteri, satıcıdan fiyatlama isterken enflasyona göre hesaplama istese, satıcı "gerçek dışı enflasyon rakamına göre fiyatlama yapmam" diyecek. peki neye göre hesaplayacak? allah ne verdiyse artık. dolara mı endeksler, kendi arabasının artan bakım giderine mi endeksler, seçim sonrası dolar 8 tl olacak beklentisine mi endeksler bilemezsin.
insanların güveneceği kurallar ve kurumlar kalmadığı gibi, güveneceği rakam da kalmayacak artık. tam bir karaborsa cenneti olacağız bu rakam hileleri yüzünden.
bugün enflasyon düşük çıkacak, yarın kimse enflasyon rakamına güvenmeyeceği için gerçek enflasyon bile hesaplanamaz hale gelecek.
çok kötülük yapıyorlar bu ülkeye, çok.
büyük resmi görmüş ve üzerimize oynayan oyunlardan bahseden* tipler.
e-devlet'te "hakkınızda dava dosyası var mı?" kısmının tıklandığı an.
league of legends hesaplarınız boostlanır.
''cahil bir toplum, özgür bırakılıp kendine seçim hakkı verilse dahi, hiçbir zaman özgür bir seçim yapamaz. sadece seçim yaptığını zanneder. cahil toplumla seçim yapmak, okuma yazma bilmeyen adama hangi kitabı okuyacağını sormak kadar ahmaklıktır! böyle bir seçimle iktidara gelenler, düzenledikleri tiyatro ile halkın egemenliğini çalan zalim ve madrabaz hainlerdir."
yahu şu ''size ne? istediğine vurdurabilir...'' tayfası da iyice sıktı artık. ulan bu kapalı kapılar ardında cereyan eden bi hadise değil ki hakkında atıp tutmuş olalım. karı bildiğin ayan beyan ne bok yediğini paylaşıyor, ediyor. bunun da toplum nezdinde illa ki bi reaksiyonu/karşılığı olacak. asıl bundan size ne? sanki birinin evini gizlice gözetliyormuşuz ve üstüne içeride olan biten hakkında yorumda bulunuluyormuş gibi saçma salak çıkarımlarda bulunmayın lütfen.
paylaşıyosan, eleştiriyi ve övgüyü aynı anda göğüslemeyi kabul edeceksin. etmiyorsan eğer, bundan kelli yiyemeyeceğin yarrağın altına yatmayacaksın. çünkü sen bunu en yakın arkadaşına gizlice telefondan göstermiyosun, milyonlara açıyosun.
benim video'dan ziyade şeyma'yı alenen takip edenlere naçizane tavsiyem, şeyma sağlıklı bi çıta değil. onu hedef belirlemeyin. zararlı çıkarsınız...
paylaşıyosan, eleştiriyi ve övgüyü aynı anda göğüslemeyi kabul edeceksin. etmiyorsan eğer, bundan kelli yiyemeyeceğin yarrağın altına yatmayacaksın. çünkü sen bunu en yakın arkadaşına gizlice telefondan göstermiyosun, milyonlara açıyosun.
benim video'dan ziyade şeyma'yı alenen takip edenlere naçizane tavsiyem, şeyma sağlıklı bi çıta değil. onu hedef belirlemeyin. zararlı çıkarsınız...