herşey başladığı yerde biter. reisin başlangıç noktası istanbul büyükşehir belediye başkanlığıydı. istanbul kaybedilirse iktidarın çöküşünün başlangıcı olur.
ne istanbul’da binali yıldırım ne de ankara’da özhaseki yarışıyor. tüm illerde tek yarışan var o da reis. dolayısıyla tek kaybeden olacak.
05.03.2019 · 18. sıra
oymit
04.03.2019 00:10