şampiyonluk kadar keyifli ya , kuduran yobaz entryleri okumak muahhahahha
Sık geçen başlıklar
kutsalvodka 3
ekşi profilizamanında hat üzerine telefon almıştım, ancak malum muazzam bir ülkede yaşadığımız için ertesi ay işsiz kaldım. bir süre eldekilerle yetinmeme rağmen telefon borcunu ödeyemedim. borç 3 ayı geçince turkcell aileme oğlunuzun borcundan dolayı icralık oldunuz diye mesaj atmış. annem ve babam 70 lerinde insanlar ve emekli maaşıyla geçiniyorlar.
tabi babam mesajı görünce korkudan ödemeyi yapmış.
şimdi , borç benim sorunum doğru ama sen benim şahsi durumumu başkalarına bildiremezsin, her şeyi geçtim 70 lerinde insanlar bunlar ve babamın kalp sorunu var.
bunun vebalini nasıl alacaksın.
15 seneyi aşkın bir turkcelliyim ve bu çok güzel bir ceza oldu bana.
hukukçu arkadaşlar, turkcell'in böyle bir şeye yetkisi varmı bu konuda beni yeşillendirebilirlerse sevinirim.
not: normalde başlık açan biri değilim ama bu durum kanıma dokundu. gereksiz olduysa affola...
zorunlu edit: arkadaşlar hat benim üzerime.
zorunlu edit 2 : mesaj turkcell den geldi herhangi bir bürodan değil
kişisel edit: borcu geciktirdiğimden dolayı, bir iki yazar tarafından "sorumsuz vatandaş" olmuşum, arkadaşlar umarım hiçbiriniz işsiz kalmazsınız.
tabi babam mesajı görünce korkudan ödemeyi yapmış.
şimdi , borç benim sorunum doğru ama sen benim şahsi durumumu başkalarına bildiremezsin, her şeyi geçtim 70 lerinde insanlar bunlar ve babamın kalp sorunu var.
bunun vebalini nasıl alacaksın.
15 seneyi aşkın bir turkcelliyim ve bu çok güzel bir ceza oldu bana.
hukukçu arkadaşlar, turkcell'in böyle bir şeye yetkisi varmı bu konuda beni yeşillendirebilirlerse sevinirim.
not: normalde başlık açan biri değilim ama bu durum kanıma dokundu. gereksiz olduysa affola...
zorunlu edit: arkadaşlar hat benim üzerime.
zorunlu edit 2 : mesaj turkcell den geldi herhangi bir bürodan değil
kişisel edit: borcu geciktirdiğimden dolayı, bir iki yazar tarafından "sorumsuz vatandaş" olmuşum, arkadaşlar umarım hiçbiriniz işsiz kalmazsınız.
1 dakika dik durmak,
sürekli eğilmeye alışanlar için
çok zordur !
sürekli eğilmeye alışanlar için
çok zordur !