Sık geçen başlıklar

iphone'dan huawei'ye geçmek 2

ekşi'de gör
normal bir telefondan başka bir normal telefona geçmektir. bunun dışında yüklediğiniz anlamların, yaptığınız anlamsız ve içi boş karşılaştırmaların amına koyayım. iyi günler.
mesele iphone’dan huawei’ye, samsung’a ya da xiaomi’ye geçmek değil ios’tan android’e geçmek. beni bu düşündürüyor. yoksa yeni model android cihazların iphone’dan daha iyi olduğuna şüphem yok.