hastayım lan ben şu lafa. başakşehir şampiyon olacağına gs olsunmuş. şimdi bunu diyenlere soruyorum gs camiası senin hangi kötü durumunda yanında oldu. şampiyonluk için bursasporla çekişirken adamlar ölümüne bursaspor'u destekledi. trabzonla çekişirken de trabzonu destekledi. tarihinin en kötü döneminde şike kumpası düzenlenmişken, takımının en önemli oyuncuları bir bir giderken, hisselerin borsada tepe taklak olurken, onlar "bu ateş üfleyerek sönmez" diyordu. senin küme düşürülmeni istiyordu. şampiyonlar liginden men edilmen için uefayı mail bombardımanına tutup, federasyondaki adamlarıyla seni uefa nezdinde küçük düşürmeye çalışıyordu. ne çabuk unuttun lütfi arıboğan'ı, ebru köksal'ı, ilhan helvacı'yı,ünal aysal'ı...
geçin abi şu ezeli rakip ebedi dost ayaklarını. fenerbahçe şu an küme düşse komvoya çıkacak adamları desteklemeyi. bu adamlar senin taraftarın öldüğü zaman "seni sevmeyen ölsün" diye şarkı söylüyordu. takım otobüsün kurşunlandığında kurşun değil o taş deyip seninle dalga geçiyordu ne çabuk unutuyorsun bunları. takım 14. iken belki de tarihinde ilk kez federasyon içerisinde bu kadar güçsüzken seni şike yapmakla itham ediyorlar hala aç bak en son oynanan maçın başlığını. hadi abicim yukarıda fenerbahçeli bir arkadaş yazmış eğer gs şampiyonluğunu başakşehir şampiyonluğuna değiştiriyorsan hiç kusura bakma fenerbahçeli değilsin. sadece kendini öyle sanıyorsun.
05.03.2019 · 44. sıra
caming back
04.03.2019 09:23