Sık geçen başlıklar

31 mart 2019 sandığa gitmeyecek yazarlar 3

ekşi'de gör
bu insanlardan biri bendim. bir metrobüs yolculuğu sırasında ekrem imamoğlu'nun yol arkadaşlarından biriyle tanışmış, boykot kararımı yarım saat tartışmıştık fakat beni vazgeçiremedi. annem -ki kendisi eski refah parti/ak partili- dil döktü ankara'ya gel, mansur'a at oyunu diye hayır dedim, yemin ettim oy yok diye. şu an iki elim kanda olsa yine gider atarım oyumu.

turgay güler - imamoğlu yayınını izledikten ve cumhurbaşkanının mansur yavaş için söylediklerini okuduktan sonra sonra gördüm ki böyle bir ülke için boykot fazla pembe götlülük. isveç'te falan yaşamıyoruz lan biz kendinize gelin . siz oy kullanmaya gitmeyince bunun toplumsal nedenlerini irdeleyecek bir kesim yok karşıda. sana söz hakkı tanımak istemeyen bir iktidar var. var olduğunu ifade edebildiğin tek yer - hilesi de hırsızlığı da olsa - sandık. sandığı hafife alırsan bizim diye sevindiğin kadıköy, çankaya, izmir ne varsa 5-10 yıl sonra kayıp gidecek ellerinden.
kullanın arkadaşlar gerekirse oy pusulasının üstüne yazı yazın ama yeter ki gidin oy kullandığınıza dair imza atın boş kalmasın... sonra belki şeytan doldurur oraları...
benimdir bu arkadaş. ilkez oy kullanmaya gitmeyeceğim. ulan ben mecbur muyum 3-5 tane itin ısıtıp ısıtıp önümüze sürdüğü aynı bir bok yapmayan adamlara oy vermeye. mecbur muyum lan ben bunların koltuklarını korumaya ceplerini doldurmaya. vermiyorum oy moy gerizekalı sürüsü sizi.