doğrusu için:
(bkz: doğu kökenli birey böreği)
Sık geçen başlıklar
kalyanschik 37
ekşi profiliben baba oldum. hastanedeyim. ondan uykusuzum mesela :)))))
fanboylar gelmeden yazayım;
en baba işlerden biridir.
akıllı ve kıymet bilen adamın yapacağı iştir. aradaki farkla bir öğrencinin 1 senelik burs ihtiyacını karşılayabilir. tabi herkes özgür o ayrı mesele.
edit: 'ama apple ar-ge yapıyor'cular hemen yeşillendirdi bile. sanki xiaomi'yi mardinli midyeciler üretiyor aq.
edit: i-phone ömürlükmüş. allah aşkına bi siktirin gidin. her sene iphone alırsan tabi ömürlük olur ahahahaha.
xiaomi redmi 5 plus bile bugün akıllı telefona ihtiyacı olan bir kişinin %90 ihtiyacını fazlasıyla karşılar.
en baba işlerden biridir.
akıllı ve kıymet bilen adamın yapacağı iştir. aradaki farkla bir öğrencinin 1 senelik burs ihtiyacını karşılayabilir. tabi herkes özgür o ayrı mesele.
edit: 'ama apple ar-ge yapıyor'cular hemen yeşillendirdi bile. sanki xiaomi'yi mardinli midyeciler üretiyor aq.
edit: i-phone ömürlükmüş. allah aşkına bi siktirin gidin. her sene iphone alırsan tabi ömürlük olur ahahahaha.
xiaomi redmi 5 plus bile bugün akıllı telefona ihtiyacı olan bir kişinin %90 ihtiyacını fazlasıyla karşılar.
olayın çözümsüz oluşunu özetleyelim;
-akp'yi destekleriz dese 'reis kürtleri bile yola getirdi' denecek. ve pusulaya daha güçlü vuracaklar.
-chp/iyip'i destekleriz dese 'işte bunların kimi neden desteklediği belli' denecek. yine gidip reise atacaklar.
ne bok yerseniz yiyin bu insan topluluğu tv'de neyi görüyorsa ona inanacak. o yüzden aklınızı bunlarla meşgul etmeyin.
yapacak bir şey yok!
-akp'yi destekleriz dese 'reis kürtleri bile yola getirdi' denecek. ve pusulaya daha güçlü vuracaklar.
-chp/iyip'i destekleriz dese 'işte bunların kimi neden desteklediği belli' denecek. yine gidip reise atacaklar.
ne bok yerseniz yiyin bu insan topluluğu tv'de neyi görüyorsa ona inanacak. o yüzden aklınızı bunlarla meşgul etmeyin.
yapacak bir şey yok!
(bkz: derdini sikeyim)
bak bu sefer oturdu lan.
edit: ayrıca sabahtan akşama kadar 'haçan haçan' diye konuşan bir topluluk için fazla gereksiz bir isyan.
bak bu sefer oturdu lan.
edit: ayrıca sabahtan akşama kadar 'haçan haçan' diye konuşan bir topluluk için fazla gereksiz bir isyan.
(bkz: zararlı cemiyetler)
texas - adana
edit: albuquerque - diyarbakir
mr.white'a selam olsun biaaatch!!
edit: albuquerque - diyarbakir
mr.white'a selam olsun biaaatch!!
klişe ve alıntı olacak ama;
sizi siz yapan özelliklere aşık olup, sonra bunları elinizden almaya çalışması.
defalarca yaşanmıştır.
sizi siz yapan özelliklere aşık olup, sonra bunları elinizden almaya çalışması.
defalarca yaşanmıştır.
'ikinci el araba mesela: ispanya'da 25 bin euroya ikinci el bir araba alabiliyorsunuz'
bak bu araba 6000 euro mesela.
türkiye'de bu araba zaten 30.000 lira değil onu geçtim de;
sorun şu: ispanyadakiler normal bir işte 6000 euroyu kaç ayda kazanıyor? türkiye'de normal bir işte ne kadar çalışmak gerekiyor??
o kadar saçmalanmış ki; hangisini anlatayım amk?!
bak bu araba 6000 euro mesela.
türkiye'de bu araba zaten 30.000 lira değil onu geçtim de;
sorun şu: ispanyadakiler normal bir işte 6000 euroyu kaç ayda kazanıyor? türkiye'de normal bir işte ne kadar çalışmak gerekiyor??
o kadar saçmalanmış ki; hangisini anlatayım amk?!
ha 3 haftadır yapıyorsa doğrudur o zaman.
düşüncesini ifade eden tutuklu gazetecileri serbest bıracaksınız.
toplumda ayrışmayı körükleyici şeyler yapmayacaksınız.
hep kendiniz yemeyeceksiniz.
yakınlarınızı işe almayacaksınız.
bütün ihaleleri yandaşlarınıza vermeyeceksiniz.
insanların giyimleri hakkında infial yaratacak yaralayıcı açıklama yapmayacaksınız.
başı açık insanları tecavüz edilebilir şeklinde yaftalamayacaksınız.
halkı kin ve nefrete sürüklemeyeceksiniz.
devletin içine sızıp bütünlüğüne kasteden ve onu yıkmak isteyen terör örgütlerine yardım etmeyeceksiniz.
forloop der ki; memlekette imam hatip merkezli değil akıl tabanlı eğitim vereceksiniz.
carlosspicywiener der ki; görüşlerini begenmediginiz memurlara mobbing uygulamayacaksiniz.
camiden adidas caldim bol geldi der ki; sayistay raporlarinin akibetini, örtülü odenekleri, deprem vergilerinin nereye gittigini ve mit tırlarını aciklayacaksiniz.
bütün bu yaptıklarınız için 'bağımsız yargı' önüne çıkacaksınız.
kalanlarınız olursa oturup konuşuruz.
toplumda ayrışmayı körükleyici şeyler yapmayacaksınız.
hep kendiniz yemeyeceksiniz.
yakınlarınızı işe almayacaksınız.
bütün ihaleleri yandaşlarınıza vermeyeceksiniz.
insanların giyimleri hakkında infial yaratacak yaralayıcı açıklama yapmayacaksınız.
başı açık insanları tecavüz edilebilir şeklinde yaftalamayacaksınız.
halkı kin ve nefrete sürüklemeyeceksiniz.
devletin içine sızıp bütünlüğüne kasteden ve onu yıkmak isteyen terör örgütlerine yardım etmeyeceksiniz.
forloop der ki; memlekette imam hatip merkezli değil akıl tabanlı eğitim vereceksiniz.
carlosspicywiener der ki; görüşlerini begenmediginiz memurlara mobbing uygulamayacaksiniz.
camiden adidas caldim bol geldi der ki; sayistay raporlarinin akibetini, örtülü odenekleri, deprem vergilerinin nereye gittigini ve mit tırlarını aciklayacaksiniz.
bütün bu yaptıklarınız için 'bağımsız yargı' önüne çıkacaksınız.
kalanlarınız olursa oturup konuşuruz.
(bkz: havasız insan aracı)
izmir'de çiğdem deniyor diye biliyorum.
fau ve şeklindedir.