bir klasiktir, sözlük alemlerinin olmazsa olmazıdır...
(bkz: işten çıkarken adama ingilizce am günü yağ)
Sık geçen başlıklar
bu tabanca bu cakmak 15
ekşi profili(bkz: siktir git bi çay koy ya)
türkiye'de devlet bütçesinin %80'i gereksiz harcamalara gitmektedir. ankapark işte orada. bunun gibi yüzlerce örnek verebilirim.
durduk yere harcama kalemi oluşturmayın. adam primini ödemiş emekliliğini hak etmiş. size ne!
durduk yere harcama kalemi oluşturmayın. adam primini ödemiş emekliliğini hak etmiş. size ne!
(bkz: kapanak şövalyeleri)
"televizyonda reis varken çekeyim" gözlerden kaçmamıştır.
çıldıracağım ya, vallahi delireceğim!
kiminle konuşsam;
-hafız var ya ben bu arabayı çok ucuza aldım diyor ve ekliyor
-bak yeminle dört tane bayi gezdim, hepsi 78 bin dedi, beşinciye gittim 63'e kapattım.
herkes ballı bir tek ben mi cenabetim?
lan ben neden ucuza alamıyorum amk!
kiminle konuşsam;
-hafız var ya ben bu arabayı çok ucuza aldım diyor ve ekliyor
-bak yeminle dört tane bayi gezdim, hepsi 78 bin dedi, beşinciye gittim 63'e kapattım.
herkes ballı bir tek ben mi cenabetim?
lan ben neden ucuza alamıyorum amk!
demek ki adam olmaya başlamışsınız...
asgri ücretin 949 lira, ortalama bir ev kirasının 800 lira olduğu türkiye'de insanlar bir ay neyle geçinir?
gülüşüne kurban olduğum dededir. al bunu koy hükümetin başına ne dert kalır ne tasa...
işçiye yüzde elli zam...
zam zamanı
yüzde iki
aaaa hhhaa haaaa haaa haaaa haaaaaaa haaaa haaaaaa haaaaaaaaa
lan bizimkiler de aynısını yapıyor ama hep somurtuyorlar bu hiç değilse işin taşşağında...
haaaaaaa haaaaaa haahahhh haaaaaaaaaaa
işçiye yüzde elli zam...
zam zamanı
yüzde iki
aaaa hhhaa haaaa haaa haaaa haaaaaaa haaaa haaaaaa haaaaaaaaa
lan bizimkiler de aynısını yapıyor ama hep somurtuyorlar bu hiç değilse işin taşşağında...
haaaaaaa haaaaaa haahahhh haaaaaaaaaaa
(bkz: orucun kafaya vurması)
hem de çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
bir halk türküsü. sözlerini de yazayım tam olsun...
gün kavuştu ırakta
halkı joplattım sokakta
258 çıktı sandıkta
bana ne lan çıkmam saraydan
gün kavuştu ırakta
halkı joplattım sokakta
258 çıktı sandıkta
bana ne lan çıkmam saraydan