"bakın trt, seçim kampanyası esnasında;
tayyip erdoğan'ı 181 saat göstermiş...
kalabalık : yuuuuhhhhhh
beni 15 saat göstermiş...
kalabalık: yuuuuuuuhhhh
meral akşener'i 3 saat göstermiş...
kalabalık: yuuuuhhhhhh
selahattin demirtaş'ı 1 saat göstermiş...
kalabalık: yuuuuhhhh
temel karamollaoğlu'nu 32 dakika göstermiş...
kalabalık: yuuhhhh
doğu perinçek'i 38 dakika göstermiş...
kalabalık: southpark sessizliği (iç ses; çok lan aslında...)"
edit: temel karamollaoğlu ve perinçek'in sürelerini ters yazmışım. @bunalima gerek yok ve @tzoey'in uyarıları ile düzeltildi. teşekkürler.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
mikrofonun karşısına kendini atıp dakikalarca propoganda yapıyorsan sonuçlarına da katlanacaksın. dede mede fark etmez.
neden bizim dedemize ninemize böyle şeyler yapan olmuyor acaba bir düşünelim bakalım. belki parti örgütünden fırlamış gibi konuşmalar yaparak insanları dellendirmedikleri içindir.
ek: bu entry'i düşünce ve ifade özgürlüğü açısından eleştirenler olmuş. ben dede fikrini açıklayamaz demiyorum, açıklar. ama onun fikrine katılmayanlar da bunun karşılığında dedenin eline verm- protesto hakkını saklı tutar. sonuçta burada akp'lilerin diğer partililere yaptığı gibi sözlü ya da silahlı bir saldırı yok. basit bir tepki gösterme var. demokrasi böyle bir şeydir. öğreneceksiniz zamanla.
neden bizim dedemize ninemize böyle şeyler yapan olmuyor acaba bir düşünelim bakalım. belki parti örgütünden fırlamış gibi konuşmalar yaparak insanları dellendirmedikleri içindir.
ek: bu entry'i düşünce ve ifade özgürlüğü açısından eleştirenler olmuş. ben dede fikrini açıklayamaz demiyorum, açıklar. ama onun fikrine katılmayanlar da bunun karşılığında dedenin eline verm- protesto hakkını saklı tutar. sonuçta burada akp'lilerin diğer partililere yaptığı gibi sözlü ya da silahlı bir saldırı yok. basit bir tepki gösterme var. demokrasi böyle bir şeydir. öğreneceksiniz zamanla.
ya gençler kusura bakmayın da cumhurbaşkanınız olacak kişi "ananın amına kafamı sokarım" diye söven birine bile cevap vermesin, küfür etmesin istiyorsanız, dünyada öyle bir insan yok, kusura bakmayın.
karşısındaki hergelenin davarlığı.
kaç yıllık konuşmalar şimdi sürülüyor piyasaya, resmen yıllardır telefonları dinleniyormuş adamın.
16 yıllık siyasetçinin, her günü, her hareketi didik didik incelendikten sonra tek kusuru bu ortaya saçılanlarsa alnından öpmek lazım.
ayrıca ortada yasal olmayan dinlemeler ve bu dinlemelerle elde edilen bilgileri piyasaya süren orospu çocuğu bir grup var. bu mağduriyet bugün ve yarın yapılacak mitinglerde dile getirilmeli mutlaka.
karşısındaki hergelenin davarlığı.
kaç yıllık konuşmalar şimdi sürülüyor piyasaya, resmen yıllardır telefonları dinleniyormuş adamın.
16 yıllık siyasetçinin, her günü, her hareketi didik didik incelendikten sonra tek kusuru bu ortaya saçılanlarsa alnından öpmek lazım.
ayrıca ortada yasal olmayan dinlemeler ve bu dinlemelerle elde edilen bilgileri piyasaya süren orospu çocuğu bir grup var. bu mağduriyet bugün ve yarın yapılacak mitinglerde dile getirilmeli mutlaka.
bizim sanayide iki icra arabası kafa kafaya çarpıştı
yüz yıldır orada duran okul ülkenin başına bela olan, kibri dağları aşmış bir topluluk tarafından kapatılmak isteniyor. başbakanlığınızın da, ofisinizin de allah belasını versin. siz tarif edilemeyecek kadar kötüsünüz ve hiçbir güzelliğin yaşamasına izin vermiyorsunuz. umarım bu ülke bu günlerden iyi bir ders alır da bu kötülerden kurtulduktan sonra bir daha böyle bir topluluk ülkeyi yönetmez.
ince'nin olabildiğince palazlanması, cılız kalmaması, rte karşısında güçlü olması için demirtaş romantizmine bulaşmayacağım.
büyük düşünenlerin tercihi.
hem başkan adayımızı hem de sandalye şartlarını güçlendiriyoruz.
sen de büyük düşün.
1 oy ince'ye 1 oy hdp'ye.
büyük düşünenlerin tercihi.
hem başkan adayımızı hem de sandalye şartlarını güçlendiriyoruz.
sen de büyük düşün.
1 oy ince'ye 1 oy hdp'ye.
uc tane arkadasi olanlarin hava attigi konudur.
bizim yok diye bu kadar uzerimize de yuklenilmez ki.
bizim yok diye bu kadar uzerimize de yuklenilmez ki.
iktidara gelirseniz ateistlerin, lgbtq grubuna dahil insanlarımızın, ve benzeri, şimdiye dek seslerini çıkaramamış, baskı altında tutulmuş, hakları gasp edilmiş, canlarına kıyılmış grupların da haklarından siz sorumlu olacaksınız. o insanların da eşit, özgür ve onurlu bir şekilde yaşayabilmelerini sağlamak ve haklarını korumak için planlarınız nelerdir?
hani şu akp’nin 15 yıl boyunca askeriyeye ve devletin önemli kademelerine atadığı fetöcüler tarafından yapılan darbe girişimi gecesi mi?
edit: arkadaşlar özel mesajla gelip fotoğraf o güne ait değil bunu da vurgula demişler. ben fotoğrafta değilim arkdaşlar. o gün muharrem ince yazlıkta değil isterse pavyonda olsun bundan bize ne?
darbeyi yapan kim?
darbeyi yapanları o kadrolara yerleştiren kim?
iki kardeş kavga etti ülkeyi kaosa sürükledi. planlıydı veya değildi ama burada muharrem ince’yi ilgilendiren bir durum yok. akp kendi pisliğini temizleyecek tabi ki neden muharrem bey o pisliği temizlemek için kendini tankın önüne atsın? muharrem bey mi atadı o fetöcüleri?
ben şahsen o gece balayındaydım. darbe haberleri geldi mekandan rica ettik tv’yi kapattırdık ve şarabımızı rakımızı içmeye devam ettik. iki pislik kardeşin kavgasından banane?
edit2:
biz darbeden yıllar yıllar önce bu fetöcüleri devlette kadrolaştırmayın diye zaten uyarmışız. biz testi kırılmadan vazifemizi yapmışız. bakın devletin kozmik odasını açmayın bu örgüte dedik. bakın meclis kürsüsünden bu teröristi övmeyin dedik. bakın madeni paradan atatürk’ü kaldırıp bu terör örgütünün olimpiyatlarını basmayın dedik.
biz 15 temmuz’da değil çok öncesinden zaten bu örgüte karşı dik durduk. bizi dinleselerdi ülke kaosa sürüklenmeyecekti.
edit: arkadaşlar özel mesajla gelip fotoğraf o güne ait değil bunu da vurgula demişler. ben fotoğrafta değilim arkdaşlar. o gün muharrem ince yazlıkta değil isterse pavyonda olsun bundan bize ne?
darbeyi yapan kim?
darbeyi yapanları o kadrolara yerleştiren kim?
iki kardeş kavga etti ülkeyi kaosa sürükledi. planlıydı veya değildi ama burada muharrem ince’yi ilgilendiren bir durum yok. akp kendi pisliğini temizleyecek tabi ki neden muharrem bey o pisliği temizlemek için kendini tankın önüne atsın? muharrem bey mi atadı o fetöcüleri?
ben şahsen o gece balayındaydım. darbe haberleri geldi mekandan rica ettik tv’yi kapattırdık ve şarabımızı rakımızı içmeye devam ettik. iki pislik kardeşin kavgasından banane?
edit2:
biz darbeden yıllar yıllar önce bu fetöcüleri devlette kadrolaştırmayın diye zaten uyarmışız. biz testi kırılmadan vazifemizi yapmışız. bakın devletin kozmik odasını açmayın bu örgüte dedik. bakın meclis kürsüsünden bu teröristi övmeyin dedik. bakın madeni paradan atatürk’ü kaldırıp bu terör örgütünün olimpiyatlarını basmayın dedik.
biz 15 temmuz’da değil çok öncesinden zaten bu örgüte karşı dik durduk. bizi dinleselerdi ülke kaosa sürüklenmeyecekti.
geçmesek de para veriyoruz? neyin kafası?
5-2 bitmeyecektir.
liseliler anlamadı, bazılarının gözü yaşlı.
liseliler anlamadı, bazılarının gözü yaşlı.
hayatımda 2. kez mitinge katıldım dün.
ilk mitingim 1999 yılındaki ecevit'in izmir mitingiydi. 2.si ise bu miting oldu.
tesadüfe bak ki; ilk gittiğim mitingden sonra ecevit başbakan olmuştu. ikincisinde ise ince cumhurbaşkanı neden olmasın.
bence bu bir işaret olmalı*.
(bkz: zafer muhteşem olacak)
ilk mitingim 1999 yılındaki ecevit'in izmir mitingiydi. 2.si ise bu miting oldu.
tesadüfe bak ki; ilk gittiğim mitingden sonra ecevit başbakan olmuştu. ikincisinde ise ince cumhurbaşkanı neden olmasın.
bence bu bir işaret olmalı*.
(bkz: zafer muhteşem olacak)
ön edit: sağolsun yazar arkadaşlar hem net kanıt olmadığı için, hem başımıza iş açılmasın diye başlığın "22 haziran çankaya'da atılan broşürler" olarak düzenlemeyi önerdi. moderatör arkadaşlardan ricamdır bu düzeltme.
öncelikle merhaba arkadaşlar. kısa bir bilgilendirme ardından hemen konuya geçeyim istiyorum.
araç kiralama firmasında çalışıyorum ve gece ofisler arası araba getirip götürüyoruz. bugün saat 4.20 gibi ankara tunus caddesi civarında bulunan ofise araba götürdük ve o sırada yerde bulunan broşürlere gözüm çarptı. broşürler "birileri" tarafından hazırlanmış ve kara propaganda amacı taşıyan, oldukça çirkin içeriklere sahipti. olay yerinin fotoğraflarını çektim. ek olarak yanıma farklı üç broşürü aldım ve sizlerle paylaşacağım.
kimsenin günahını almak istemediğim için aklıma bu işi yapanlar gelse bile hedef göstermeyecektim. ancak işimiz bitip tunalı hilmi caddesi üzerinden dönüş yaptığımız sırada malum partiye ait hafif ticari (ford courier olabilir, hızlı geçtik ve maalesef plakasını alamadım), turkuaz renkli bir araçtan inmiş 3-4 kişinin bu bahsi geçen broşürleri direklere yapıştırdığını gördüm.
elimde bulunan broşürler yerlere atılmıştı toplu halde. tüm tunus caddesi ve tunalı hilmi caddesi öbek öbek bu broşürler ile dolu.
daha çok yorum yapmadan fotoğrafları paylaşıyorum. broşürlerin altında yer alan "ıyı gençlik ankara" veya "chp ankara gençlik örgütü" yazılarına özellikle dikkatinizi çekerim. ki iyi parti broşüründe "gülen yüzler için iyi parti" yazısı ayrı bir skandal. sonumuz hayırlı olsun.
şimdiden edit: fetö'ye benzetilmeye çalışmış ve kara propaganda olduğu belli olan broşür yapışkanlı değil, diğer ikisi (partilerin ağzından yazılmış gibi olanlar) yapışkanlı. daha farklı olanlar vardı ancak toplayamadım. gün içinde arkadaşlar elbet görecek, paylaşacaklardır.
http://i.hizliresim.com/2a5x6a.jpg
http://i.hizliresim.com/bz4pap.jpg
http://i.hizliresim.com/z3jbxg.jpg
http://i.hizliresim.com/ov9dxb.jpg
http://i.hizliresim.com/lz9aqj.jpg
http://i.hizliresim.com/vd6q9z.jpg
http://i.hizliresim.com/nl28bv.jpg
edit: yurtdışından göremeyenler arkadaşlarımız için tavsiye üzerine;
https://prnt.sc/jxv5x8
https://prnt.sc/jxv66j
https://prnt.sc/jxv6cj
https://prnt.sc/jxv6h2
https://prnt.sc/jxv6i1
https://prnt.sc/jxv6ov
https://prnt.sc/jxv6sf
edit 2: arkadaşlar ne olur ne olmaz mantığı ile parti isimleri ve uzatmaları yanlış yazılmış. misal "iyi" yerine "ıyı" yazılmış. ha keza "chp ankara gençlik örgütü" isminde bir örgüt uydurulmuş. yani bu ortaya çıksa bile bir şekilde yırtarlar. "biz iyi parti demedik, ıyı dedik..." diyeceklerdir. ciddi olarak üzerine düşülmüş bir hareket olarak görüyorum. demokratik bir ülkede böyle bir hareketin karşılığı elbette çok sert ve adil olurdu ama malum... bu arada özellikle bahsettiğim bölgede (tunus, tunalı hilmi civarı) her tarafta chp afişleri, bayrakları vs. dolu. yani bu bröşürler sırıtmayacaktır onların altında. sabah keçiören, pursaklar, yenimahalle civarında olacağım. oraları kontrol eder ve duruma göre editlerim. sizden ricam gördüğünüz bu tür kara propaganda broşürlerini başlık altından paylaşmanız olacaktır gün içinde.
edit 3: malum parti savunucuları maalesef saldırmaya başladı özelden. davalar, şikeyetler... doğru söyleyeni dokuz köyden kovmazlar umarım.
öncelikle merhaba arkadaşlar. kısa bir bilgilendirme ardından hemen konuya geçeyim istiyorum.
araç kiralama firmasında çalışıyorum ve gece ofisler arası araba getirip götürüyoruz. bugün saat 4.20 gibi ankara tunus caddesi civarında bulunan ofise araba götürdük ve o sırada yerde bulunan broşürlere gözüm çarptı. broşürler "birileri" tarafından hazırlanmış ve kara propaganda amacı taşıyan, oldukça çirkin içeriklere sahipti. olay yerinin fotoğraflarını çektim. ek olarak yanıma farklı üç broşürü aldım ve sizlerle paylaşacağım.
kimsenin günahını almak istemediğim için aklıma bu işi yapanlar gelse bile hedef göstermeyecektim. ancak işimiz bitip tunalı hilmi caddesi üzerinden dönüş yaptığımız sırada malum partiye ait hafif ticari (ford courier olabilir, hızlı geçtik ve maalesef plakasını alamadım), turkuaz renkli bir araçtan inmiş 3-4 kişinin bu bahsi geçen broşürleri direklere yapıştırdığını gördüm.
elimde bulunan broşürler yerlere atılmıştı toplu halde. tüm tunus caddesi ve tunalı hilmi caddesi öbek öbek bu broşürler ile dolu.
daha çok yorum yapmadan fotoğrafları paylaşıyorum. broşürlerin altında yer alan "ıyı gençlik ankara" veya "chp ankara gençlik örgütü" yazılarına özellikle dikkatinizi çekerim. ki iyi parti broşüründe "gülen yüzler için iyi parti" yazısı ayrı bir skandal. sonumuz hayırlı olsun.
şimdiden edit: fetö'ye benzetilmeye çalışmış ve kara propaganda olduğu belli olan broşür yapışkanlı değil, diğer ikisi (partilerin ağzından yazılmış gibi olanlar) yapışkanlı. daha farklı olanlar vardı ancak toplayamadım. gün içinde arkadaşlar elbet görecek, paylaşacaklardır.
http://i.hizliresim.com/2a5x6a.jpg
http://i.hizliresim.com/bz4pap.jpg
http://i.hizliresim.com/z3jbxg.jpg
http://i.hizliresim.com/ov9dxb.jpg
http://i.hizliresim.com/lz9aqj.jpg
http://i.hizliresim.com/vd6q9z.jpg
http://i.hizliresim.com/nl28bv.jpg
edit: yurtdışından göremeyenler arkadaşlarımız için tavsiye üzerine;
https://prnt.sc/jxv5x8
https://prnt.sc/jxv66j
https://prnt.sc/jxv6cj
https://prnt.sc/jxv6h2
https://prnt.sc/jxv6i1
https://prnt.sc/jxv6ov
https://prnt.sc/jxv6sf
edit 2: arkadaşlar ne olur ne olmaz mantığı ile parti isimleri ve uzatmaları yanlış yazılmış. misal "iyi" yerine "ıyı" yazılmış. ha keza "chp ankara gençlik örgütü" isminde bir örgüt uydurulmuş. yani bu ortaya çıksa bile bir şekilde yırtarlar. "biz iyi parti demedik, ıyı dedik..." diyeceklerdir. ciddi olarak üzerine düşülmüş bir hareket olarak görüyorum. demokratik bir ülkede böyle bir hareketin karşılığı elbette çok sert ve adil olurdu ama malum... bu arada özellikle bahsettiğim bölgede (tunus, tunalı hilmi civarı) her tarafta chp afişleri, bayrakları vs. dolu. yani bu bröşürler sırıtmayacaktır onların altında. sabah keçiören, pursaklar, yenimahalle civarında olacağım. oraları kontrol eder ve duruma göre editlerim. sizden ricam gördüğünüz bu tür kara propaganda broşürlerini başlık altından paylaşmanız olacaktır gün içinde.
edit 3: malum parti savunucuları maalesef saldırmaya başladı özelden. davalar, şikeyetler... doğru söyleyeni dokuz köyden kovmazlar umarım.
ronaldo son 3 yılda şampiyonlar ligini kazanır, her yıl bu ligde en az 15 gol atar, kadrosundan 4 tane isim sayamayacağın portekiz takımı ile başarılı olur = sonuç balon, beleşçi
messi son 3 yıldır şampiyonlar liginden çeyrek finalde elenir, dünya kupasında gruplardan çıkamaz, barcelona ve arjantinin oyuncu politikalarına burnunu sokar = sonuç ama takım kötü ya, tam formunda değil, hocası kötü vs milyonlarca bahane
maalesef ülkemiz insanının en büyük hatalarından biri bir şeye fanatikliğin b.kunu çıkarmak, karşıt olduğun taraf için de eleştirinin dozunu kaçırma. futbolcu, müzisyen, futbol takımı, siyasi parti hatta birinden hoşlanma durumunda bile ona takılıp kalıyorsun ve hatalarını görmezden geliyorsun.
messi'ye dönersek zamanında ortalığın altını üstüne getirdi ama psikolojisi bunu devam ettiremedi. tüm zamanlardan bahsetmiyorum ama gelin son zamanlarda messinin vasat olduğunu kabul edin
messi son 3 yıldır şampiyonlar liginden çeyrek finalde elenir, dünya kupasında gruplardan çıkamaz, barcelona ve arjantinin oyuncu politikalarına burnunu sokar = sonuç ama takım kötü ya, tam formunda değil, hocası kötü vs milyonlarca bahane
maalesef ülkemiz insanının en büyük hatalarından biri bir şeye fanatikliğin b.kunu çıkarmak, karşıt olduğun taraf için de eleştirinin dozunu kaçırma. futbolcu, müzisyen, futbol takımı, siyasi parti hatta birinden hoşlanma durumunda bile ona takılıp kalıyorsun ve hatalarını görmezden geliyorsun.
messi'ye dönersek zamanında ortalığın altını üstüne getirdi ama psikolojisi bunu devam ettiremedi. tüm zamanlardan bahsetmiyorum ama gelin son zamanlarda messinin vasat olduğunu kabul edin
bağdat caddesi boyunca sofra kuralım, herkes evinden bir şeyler getirsin, binlerce kişi birlikte yiyelim, içelim kutlayalım.
mimar sinan güzel sanatlar fakültesi için salı gününe kadar süre vermişler, o zaman hiçbir sıkıntı yok, pazartesi günü hallederim ben o işi
ahahahahahahah i n c e l e n d i n i z
ahahahahahahah i n c e l e n d i n i z
umarım söylediklerimi dikkate alırsınız. son bir haftadır inanılmaz hatalar yapıyorsunuz. seçime iki gün kalmış, odak noktanız oldukça kaymış durumda.
size durumun ciddiyetini anlatayım; işim gereği yabancı raporların hepsi önüme düşüyor. bu raporlar türkiye'dekiler gibi değil, sağlam çalışmalar var. bu raporların çoğunda rte ilk turda seçimi çok az bir farkla alıyor. hükümet ise hdp'nin barajı geçmesi durumunda muhalefetin, kesin gibi. başkanlığı alamayan meclis ne işe yarayacaksa. sanki hükmü var. her ne kadar akp'den ve mhp'den iyi partiye ve saadete geçecek oyları, dolayısıyla rte'nin tabanından azalacak oyları sürpriz görsem de, varsayımlarla hareket etmek istemiyorum. herkes aklını başına almak zorunda.
bugün izmir mitingini izledim. ben bu kadar insanın toplanıp da, bu kadar boş geçen miting hatırlamıyorum. 2 milyon insanı "başaracağız" diye bağırtmadınız ya, size inanamadım. mitinglerinize bebek bezleriyle başladınız, ekonomiden dem vurdunuz, işsizlikten, üretimden, köy okullarından, endüstri 4.0'dan bahsettiniz. ümit verdiniz. bunları baştan anlatmak istemiyorum, her şeyin farkındasınız. ama bugün geldiğiniz nokta "benim diplomam var, ama o kek diyor, şiir yazdım evet, ön sıradakiler susun, aman buraya minibüs koyun". ya siz iyi misiniz? bakın, bu seçimi devirmek için sadece iki gününüz var ve size tek bir önerim var. sadece tek bir şey konuşun: ekonomi, ekonomi, ekonomi, ekonomi!
her mitinge şöyle başlayın: hep beraber söylüyoruz: "başaracağız, başaracağız, başaracağız!" bu ülkeyi baştan yaratacağız! bu ülkeyi bu adamların elinden 81 milyon kurtaracağız.
elinizde zilyon şans var. akp size pas atıyor, gol atamıyorsunuz. nerede abicim patates, soğan. patates 6 lira oldu 6 liraaa diye bağıracaksınız. soğan 8 lira oldu diye bağıracaksınız. et yiyemiyoruz et diye bağıracaksınız. tarımı, hayvancılığı bitirdiler, ağaçlarımızı kestiler, arazilerimize bina diktiler diye bağıracaksınız.
başaracağız, başaracağız, tekrar edin, başaracağız! bu ülkeye tarımı, hayvancılığı yeniden kazandıracağız. mazotu -atıyorum- 2 lira vereceğiz. gübreyi biz vereceğiz, tohumu biz vereceğiz, hayvanlar için arsayı biz vereceğiz. yeter ki benim ayşe teyzem, ali torunum et yesin. başaracağız!
işsiziz işsiz! iş yok. öğretmenler işsiz, doktor işsiz, avukat işsiz, mühendis işsiz. asgari ücret bile vermiyorlar bu insanlara. iş yok iş! fabrikaları sattılar, devlete ait her şeyi sattılar. utanmadan, atama bekleyen öğretmen yok diyor. insanlar intihar ediyor işsizlikten. cebinde parası yok. anasının babasının yüzüne bakamıyor, evlenemiyor. bu ülkenin bacalarını tüttüreceğiz! fabrikalarla donatacağız. kimse çalışmak için istanbul'a gelmek zorunda kalmayacak! başaracağız. köy okullarını açacağız. atanamayan öğretmen kalmayacak! size söz veriyorum! başaracağız! tekrar edin! başaracağız!
emeklilerimiz kan ağlıyor, ceplerinde beş kuruş paraları yok, torun sevemiyorlar, 70 yaşında emekli oluyor anam babam. bu mu emeklilik. emeklinin yarısı yaş bekliyor. bu mu adalet! emekli maaşları en az -atıyorum- iki asgari ücret olacak! her bayramda ikramiye vereceğiz. bu ülkenin çalışmış emekçilerini utandırmayacağız. başaracağız! başaracağız!
("100 gun sonra emekliyim ince gelirse" diyen 50-55 kusur yaşında, daha once akp'ye vermis amcayi kendi kulaklarimla duydum. yuklenin buna, artik nasil cozecekseniz)
kreşleri, bakım evlerini, yardımları tekrar tekrar gündeme getirin. bağıra, bağıra. çocuğu olana çocuk yardımı, engeli olana yardım, şehit ailesine yardım. sosyal devlet budur! hep beraber büyüyüp hep beraber zenginleşeceğiz, durumu kötü olanı madara etmeyeceğiz, utandırmayacağız! biz aileyiz, bir cepten çıkan diğer cebe gider, hep beraber kalkınacağız! başaracağız! başaracağız!
öğrencilerim! asla umudunuzu yitirmeyin. sizi hiçbir cemaate teslim etmeyeceğiz. her okulu, ister üniversite olsun, ister lise, en modern yurtlarla donatacağız. kimse param yok diye okumadım diyemeyecek! kitabınızdan, internetinizden para almayacağız! sizden tek bir şey istiyorum. çalışın çalışın çalışın ve dünyayı yakalayın. gerideyiz. maalesef geride kaldık. hep birlikte başaracağız! siz bizim geleceğimizsiniz. neye ihtiyacınız olursa önünüze koyacağız. bizi aydınlığa kavuşturun! pırıl pırıl bir nesil yaratın! başaracağız! başaracağız!
dünya uzaya gitti. 16 yıl bu adamların peşinde takıldık. belki 50 yıl gerideyiz. başaracağız! bu ülkeye, emeği, hakkı, adaleti, üretimi, pırıl pırıl insanları, ümidi, aşkı, sevgiyi, üretimi, tarımı, hayvancılığı, teknolojiyi, bilimi yeniden getireceğiz.
biz halkız! biz halkız! biz halkız! kazanacağız! kazanacağız! kazanacağız!
-----
oradaki milyonlarca insanı bağırtmanız lazım. kendi tabanınıza seslenmekten vazgeçin. aklı başında olan insanlar size zaten ikna olmuş durumda. kararsızları ve akp tabanını almak zorundasınız kazanmak için. bırakın boş lafları. bırakın diplomayı, şiir kitabını. "ülke batıyor ülkeeeee" diye bağırsanıza ya, kafayı yemek üzereyim. "dertlerimiz var bizim dertlerimiz!" diye bağırın. birlik olacağız. ülkeyi hep beraber kurtaracağız. ben değil, biz cumhurbaşkanı olacağız! biz halkız!
başaracağız! başaracağız! başaracağız!
---- vakit kaybediyorsunuz, yapmayın, etmeyin.-- trump gibi biri bile abd'de nasıl başkan oldu hatırlayın. "make america great again".
------
başkanlık için oyum ince'ye, meclis için oyum iyi parti'ye. 15 yıllık chp'liydim, şu anki ve aday olan chp kadrosunun ülke yönetebileceğini düşünmüyorum. hele kılıçdaroğlu gibi bir adam orada hala otururken hiçbir şekilde chp'ye oy vermem. siz aday olmasaydınız, chp'nin bu seçimde baraj altında kalmasına iddiaya dahi girerdim. her neyse, başkanlığı kazanır veya kazanmazsınız, umarım seçimden sonra chp'yi dağıtırsınız ve küllerinizden doğarsınız.
sevgiler ve bol şans.
------
kaç yıllık entry orucumu bozdum. bu entry kendini 2 gün içinde imha edecektir.
size durumun ciddiyetini anlatayım; işim gereği yabancı raporların hepsi önüme düşüyor. bu raporlar türkiye'dekiler gibi değil, sağlam çalışmalar var. bu raporların çoğunda rte ilk turda seçimi çok az bir farkla alıyor. hükümet ise hdp'nin barajı geçmesi durumunda muhalefetin, kesin gibi. başkanlığı alamayan meclis ne işe yarayacaksa. sanki hükmü var. her ne kadar akp'den ve mhp'den iyi partiye ve saadete geçecek oyları, dolayısıyla rte'nin tabanından azalacak oyları sürpriz görsem de, varsayımlarla hareket etmek istemiyorum. herkes aklını başına almak zorunda.
bugün izmir mitingini izledim. ben bu kadar insanın toplanıp da, bu kadar boş geçen miting hatırlamıyorum. 2 milyon insanı "başaracağız" diye bağırtmadınız ya, size inanamadım. mitinglerinize bebek bezleriyle başladınız, ekonomiden dem vurdunuz, işsizlikten, üretimden, köy okullarından, endüstri 4.0'dan bahsettiniz. ümit verdiniz. bunları baştan anlatmak istemiyorum, her şeyin farkındasınız. ama bugün geldiğiniz nokta "benim diplomam var, ama o kek diyor, şiir yazdım evet, ön sıradakiler susun, aman buraya minibüs koyun". ya siz iyi misiniz? bakın, bu seçimi devirmek için sadece iki gününüz var ve size tek bir önerim var. sadece tek bir şey konuşun: ekonomi, ekonomi, ekonomi, ekonomi!
her mitinge şöyle başlayın: hep beraber söylüyoruz: "başaracağız, başaracağız, başaracağız!" bu ülkeyi baştan yaratacağız! bu ülkeyi bu adamların elinden 81 milyon kurtaracağız.
elinizde zilyon şans var. akp size pas atıyor, gol atamıyorsunuz. nerede abicim patates, soğan. patates 6 lira oldu 6 liraaa diye bağıracaksınız. soğan 8 lira oldu diye bağıracaksınız. et yiyemiyoruz et diye bağıracaksınız. tarımı, hayvancılığı bitirdiler, ağaçlarımızı kestiler, arazilerimize bina diktiler diye bağıracaksınız.
başaracağız, başaracağız, tekrar edin, başaracağız! bu ülkeye tarımı, hayvancılığı yeniden kazandıracağız. mazotu -atıyorum- 2 lira vereceğiz. gübreyi biz vereceğiz, tohumu biz vereceğiz, hayvanlar için arsayı biz vereceğiz. yeter ki benim ayşe teyzem, ali torunum et yesin. başaracağız!
işsiziz işsiz! iş yok. öğretmenler işsiz, doktor işsiz, avukat işsiz, mühendis işsiz. asgari ücret bile vermiyorlar bu insanlara. iş yok iş! fabrikaları sattılar, devlete ait her şeyi sattılar. utanmadan, atama bekleyen öğretmen yok diyor. insanlar intihar ediyor işsizlikten. cebinde parası yok. anasının babasının yüzüne bakamıyor, evlenemiyor. bu ülkenin bacalarını tüttüreceğiz! fabrikalarla donatacağız. kimse çalışmak için istanbul'a gelmek zorunda kalmayacak! başaracağız. köy okullarını açacağız. atanamayan öğretmen kalmayacak! size söz veriyorum! başaracağız! tekrar edin! başaracağız!
emeklilerimiz kan ağlıyor, ceplerinde beş kuruş paraları yok, torun sevemiyorlar, 70 yaşında emekli oluyor anam babam. bu mu emeklilik. emeklinin yarısı yaş bekliyor. bu mu adalet! emekli maaşları en az -atıyorum- iki asgari ücret olacak! her bayramda ikramiye vereceğiz. bu ülkenin çalışmış emekçilerini utandırmayacağız. başaracağız! başaracağız!
("100 gun sonra emekliyim ince gelirse" diyen 50-55 kusur yaşında, daha once akp'ye vermis amcayi kendi kulaklarimla duydum. yuklenin buna, artik nasil cozecekseniz)
kreşleri, bakım evlerini, yardımları tekrar tekrar gündeme getirin. bağıra, bağıra. çocuğu olana çocuk yardımı, engeli olana yardım, şehit ailesine yardım. sosyal devlet budur! hep beraber büyüyüp hep beraber zenginleşeceğiz, durumu kötü olanı madara etmeyeceğiz, utandırmayacağız! biz aileyiz, bir cepten çıkan diğer cebe gider, hep beraber kalkınacağız! başaracağız! başaracağız!
öğrencilerim! asla umudunuzu yitirmeyin. sizi hiçbir cemaate teslim etmeyeceğiz. her okulu, ister üniversite olsun, ister lise, en modern yurtlarla donatacağız. kimse param yok diye okumadım diyemeyecek! kitabınızdan, internetinizden para almayacağız! sizden tek bir şey istiyorum. çalışın çalışın çalışın ve dünyayı yakalayın. gerideyiz. maalesef geride kaldık. hep birlikte başaracağız! siz bizim geleceğimizsiniz. neye ihtiyacınız olursa önünüze koyacağız. bizi aydınlığa kavuşturun! pırıl pırıl bir nesil yaratın! başaracağız! başaracağız!
dünya uzaya gitti. 16 yıl bu adamların peşinde takıldık. belki 50 yıl gerideyiz. başaracağız! bu ülkeye, emeği, hakkı, adaleti, üretimi, pırıl pırıl insanları, ümidi, aşkı, sevgiyi, üretimi, tarımı, hayvancılığı, teknolojiyi, bilimi yeniden getireceğiz.
biz halkız! biz halkız! biz halkız! kazanacağız! kazanacağız! kazanacağız!
-----
oradaki milyonlarca insanı bağırtmanız lazım. kendi tabanınıza seslenmekten vazgeçin. aklı başında olan insanlar size zaten ikna olmuş durumda. kararsızları ve akp tabanını almak zorundasınız kazanmak için. bırakın boş lafları. bırakın diplomayı, şiir kitabını. "ülke batıyor ülkeeeee" diye bağırsanıza ya, kafayı yemek üzereyim. "dertlerimiz var bizim dertlerimiz!" diye bağırın. birlik olacağız. ülkeyi hep beraber kurtaracağız. ben değil, biz cumhurbaşkanı olacağız! biz halkız!
başaracağız! başaracağız! başaracağız!
---- vakit kaybediyorsunuz, yapmayın, etmeyin.-- trump gibi biri bile abd'de nasıl başkan oldu hatırlayın. "make america great again".
------
başkanlık için oyum ince'ye, meclis için oyum iyi parti'ye. 15 yıllık chp'liydim, şu anki ve aday olan chp kadrosunun ülke yönetebileceğini düşünmüyorum. hele kılıçdaroğlu gibi bir adam orada hala otururken hiçbir şekilde chp'ye oy vermem. siz aday olmasaydınız, chp'nin bu seçimde baraj altında kalmasına iddiaya dahi girerdim. her neyse, başkanlığı kazanır veya kazanmazsınız, umarım seçimden sonra chp'yi dağıtırsınız ve küllerinizden doğarsınız.
sevgiler ve bol şans.
------
kaç yıllık entry orucumu bozdum. bu entry kendini 2 gün içinde imha edecektir.
mevcut düzene muhalif duranlar için söylüyorum, şu şartlar altında kesinlikle mazereti olmayan bir davranış sergileyecek insanlardır.
elie wiesel "adaletsizliği engelleyecek gücünüzün olmadığı zamanlar olabilir. fakat itiraz etmeyi beceremediğiniz bir zaman asla olmamalı" der.
bugün ülkemizdeki en büyük sorun adaletsizliktir. olağanüstü hal koşullarında yapacağın her itiraz gözaltına alınmana, yargılanmak için aylarca sebepsiz hapiste kalmana, işinden olmana, okulundan atılmana, beş parasız kalmana, fişlenmene sebep olabilir. bir insanın bunlardan korkması makuldür, tamam.
ama itirazını ve taleplerini özgürce ortaya koyabileceğin en kolay ve en güvenli yol oy kullanmakken bunu yapmamak saçmalıktır.
bir insan hem muhalifim deyip hem de oy kullanmıyorsa en hafif tabirle hayatta her şeyi onun için başkasının yapmasını isteyen asalağın tekidir.
elie wiesel "adaletsizliği engelleyecek gücünüzün olmadığı zamanlar olabilir. fakat itiraz etmeyi beceremediğiniz bir zaman asla olmamalı" der.
bugün ülkemizdeki en büyük sorun adaletsizliktir. olağanüstü hal koşullarında yapacağın her itiraz gözaltına alınmana, yargılanmak için aylarca sebepsiz hapiste kalmana, işinden olmana, okulundan atılmana, beş parasız kalmana, fişlenmene sebep olabilir. bir insanın bunlardan korkması makuldür, tamam.
ama itirazını ve taleplerini özgürce ortaya koyabileceğin en kolay ve en güvenli yol oy kullanmakken bunu yapmamak saçmalıktır.
bir insan hem muhalifim deyip hem de oy kullanmıyorsa en hafif tabirle hayatta her şeyi onun için başkasının yapmasını isteyen asalağın tekidir.
acil avrupada başarı istiyormuş beyimiz. o zaman real madrid'i tut.
bu adamın teknik direktör yapılmasındaki amaç belli genç oyuncuları oynatması onları geliştirmesi belki başarır belki başaramaz biraz sabır göstermek gerek 30 yaş üstü oyuncuları satın aldın da başarı mı geldi ?
küluplerin kur olarak euro bazında ciddi borçları var gelirleri tl bazında ligin marka değerini yükselttip genç oyuncuları yada elde var olan futbulcuları satma vakti al al al dünyanın parasını öde nereye kadar. defalarca denendi tutmuyor bir kere de gençlerle çalışmayı seven teknik direktörle denesinler.
not: tiner
bu adamın teknik direktör yapılmasındaki amaç belli genç oyuncuları oynatması onları geliştirmesi belki başarır belki başaramaz biraz sabır göstermek gerek 30 yaş üstü oyuncuları satın aldın da başarı mı geldi ?
küluplerin kur olarak euro bazında ciddi borçları var gelirleri tl bazında ligin marka değerini yükselttip genç oyuncuları yada elde var olan futbulcuları satma vakti al al al dünyanın parasını öde nereye kadar. defalarca denendi tutmuyor bir kere de gençlerle çalışmayı seven teknik direktörle denesinler.
not: tiner
kürtajcıya duyar kasacağınıza, bunu gündemde tutun.
ahlak degil obsesifliktir. japonya, asiri calismaktan olenlerin oldugu bir ulke. asiri calismanin, fazla mesai yapmanin ve bunun karsiligini almamanin, sirkete kole gibi baglanmanin normal karsilandigi bir ulke. japon kulturu, asiri baskici bir kultur. bu sebepten oturu zaten zibilyon adet manyaklik japonya'dan cikiyor. 3 dakika erken cikmismis yemege!
bir japonya ovuculer iki iran ovuculer, al birini vur otekine.
edit: okuyun okuyun da japonya guzellemelerinize bir son verin
death from overwork: japan's 'karoshi' culture blamed for young man's heart failure
edit2: olumlere dair turkce kaynak
bir japonya ovuculer iki iran ovuculer, al birini vur otekine.
edit: okuyun okuyun da japonya guzellemelerinize bir son verin
death from overwork: japan's 'karoshi' culture blamed for young man's heart failure
edit2: olumlere dair turkce kaynak
ibrahim özyer meral hanımın ilk gününden beri yanında olan bir isimdi. seçim beyannamesi programına katılmak için giderken yapmıştı kazayı.
görüyorum ki vicdanınız dahi kalmamış. silik olacakmış, mitingcik olacakmış da.
meral akşener güneydoğuda 200 kişiye de miting yaptı merak etmeyin.
siyaset kalbinizi bu kadar mı köreltti?
ekleme: ak partili arkadaşları anlıyorum. onların geleneğinde kibir var. chp'li arkadaşlar siz 2 ayda nasıl oldu böyle kibirli oldunuz?
görüyorum ki vicdanınız dahi kalmamış. silik olacakmış, mitingcik olacakmış da.
meral akşener güneydoğuda 200 kişiye de miting yaptı merak etmeyin.
siyaset kalbinizi bu kadar mı köreltti?
ekleme: ak partili arkadaşları anlıyorum. onların geleneğinde kibir var. chp'li arkadaşlar siz 2 ayda nasıl oldu böyle kibirli oldunuz?
yalan atmayın on beş sene önce bidon mu vardı.
muayeneni oluyorsun eczaneye ilacları almaya gidiyorsun senden muayene katılım payı diye bir ücret isteniyor,o zaman sigorta primi neden yatıyor ki yani muayene katılım payı nedir lan.
şehit başkomutan gazi sultan ordinaryus başöğretmen halife kağan hazreti şeyh first of his ümmet padişah of first chomars and andavals recep tayyip erdoğan hazretleri havalimanı olmalıdır.
heyt bre yürü endamını göreyim,
sensiz geçen bunca senenin anasını sikeyim
sensiz geçen bunca senenin anasını sikeyim
bizim de tüm hdp’li arkadaşlar olarak katılacağımız büyük miting.
çok güçlü geliyoruz, olabildiğince güçlü görünmek zorundayız. bir devrin kapanışına tanıklık edeceğiz. meydanlardan dolup taşacağız!
çok güçlü geliyoruz, olabildiğince güçlü görünmek zorundayız. bir devrin kapanışına tanıklık edeceğiz. meydanlardan dolup taşacağız!
5 temmuz 2018. izmir’in buca ilçesinde bi’ gece mitingi, saat 9 civarı.
muharrem bey, ince başkan sloganları eşliğinde otobüsün tepesine çıkmış halkı selamlıyor. yıkılıyor izmir. arkada konuşmalarını az önce tamamlamış olan meral hanım, temel bey ve ahmet türk kalabalığı izliyor. yüzleri gülüyor hepsinin.
muharrem bey mikrofonu alıp insanları selamlıyor ve kabinesini otobüse çağırmaya başlıyor. milletvekilleri, bürokratlar vs. alkışı alıp selamını veren arkada yerini alıyor. ince son bi’ toplu alkış alıp konuşması için sesini ayarlayıp, kemerden tutup pantolonu şöyle hafif yukarı çekiyor. ve başlıyor:
-“eyyyy erdoğan. seni o sandığa gömeceğim, gömeceğim.”
vura vura devam ediyor konuşmaya. izmir bir kez daha sallanıyor ama bu kez yalnız izmir değil trakya’nın bir ilçesinde kurulan ekrandan kent meydanında konuşmayı izleyen hemşerilerim de sallıyor ortalığı.
24 haziran gecesine dönüyoruz. artık takvim 25’e dönmek üzere. muharrem bey’in açıklama yapacağı son dakika olarak veriliyor kanallarda. cnn’de yüzler düşmüş, abdül boş beleş bir şeyler anlatıyor. stüdyoda da kimse dinlemiyor zaten. hande’nin dikkati kulaklığında, diğerleri de ekrandan son dakika haberini okuyor.
gözler sol sütuna kayıyor. açılan sandık 99.8. recep tayyip erdoğan 39.7, muharrem ince 32.1, meral akşener 14.3, selahattin demirtaş 9.6, temel karamollaoğlu 4.2, diğer arkadaşa ne kaldıysa o.
yarım saat sonra muharrem bey ekranlarda, havuzu gölü tüm medya canlı yayına geçiyor. ince başkan tezahüratlarından zor başlıyor konuşma. herkese teşekkür edip başladığı konuşmada bi’ 3 4 dakika söylenmesi gerekenleri söylüyor. sonra özüne dönüyor ve başlıyor:
-“eyyyy erdoğan. sakın sandıktan kaçayım deme, seni o sandığa gömeceğim gömeceğim” diye bağırıyor. cnnde düşük olan yüzler kararıyor da. sadece gürkan hacır bıyık altından gülüyor. ince başkan tezahüratlarıyla içeri geçiyor muharrem başkan. diğer kanattan o gece ses çıkmıyor pek, mahir bey ve birkaç kişi konuşuyor o kadar. tayyip bey’in kısıklı’daki evine geçtiği bilgisi var sadece.
8 temmuz 2018. saat 19’dan sonra güneş ayrı parlıyor, çiçekler bir başka kokuyor, davullar çalıyor 4 bir yanda ve o altyazıyı yine görüyor ekran başındakiler:
“muharrem ince az sonra açıklama yapacak”
ülkü hanım ile kameraların karşısına geçiyor muharrem bey ve zaferi ilan ediyor. yurdun 4 yanında meydanlar hınca hınç dolu. herkesin yüzü gülüyor ve sigaralar karanfil kokarken memleketin dağlarına bahar geliyor.
kapısını çaldığımız o büyük hasret bitiyor başkanım. zafer gerçekten muhteşem olacak.
edit: 2018/2019 hatası vardı, düzelttim.
muharrem bey, ince başkan sloganları eşliğinde otobüsün tepesine çıkmış halkı selamlıyor. yıkılıyor izmir. arkada konuşmalarını az önce tamamlamış olan meral hanım, temel bey ve ahmet türk kalabalığı izliyor. yüzleri gülüyor hepsinin.
muharrem bey mikrofonu alıp insanları selamlıyor ve kabinesini otobüse çağırmaya başlıyor. milletvekilleri, bürokratlar vs. alkışı alıp selamını veren arkada yerini alıyor. ince son bi’ toplu alkış alıp konuşması için sesini ayarlayıp, kemerden tutup pantolonu şöyle hafif yukarı çekiyor. ve başlıyor:
-“eyyyy erdoğan. seni o sandığa gömeceğim, gömeceğim.”
vura vura devam ediyor konuşmaya. izmir bir kez daha sallanıyor ama bu kez yalnız izmir değil trakya’nın bir ilçesinde kurulan ekrandan kent meydanında konuşmayı izleyen hemşerilerim de sallıyor ortalığı.
24 haziran gecesine dönüyoruz. artık takvim 25’e dönmek üzere. muharrem bey’in açıklama yapacağı son dakika olarak veriliyor kanallarda. cnn’de yüzler düşmüş, abdül boş beleş bir şeyler anlatıyor. stüdyoda da kimse dinlemiyor zaten. hande’nin dikkati kulaklığında, diğerleri de ekrandan son dakika haberini okuyor.
gözler sol sütuna kayıyor. açılan sandık 99.8. recep tayyip erdoğan 39.7, muharrem ince 32.1, meral akşener 14.3, selahattin demirtaş 9.6, temel karamollaoğlu 4.2, diğer arkadaşa ne kaldıysa o.
yarım saat sonra muharrem bey ekranlarda, havuzu gölü tüm medya canlı yayına geçiyor. ince başkan tezahüratlarından zor başlıyor konuşma. herkese teşekkür edip başladığı konuşmada bi’ 3 4 dakika söylenmesi gerekenleri söylüyor. sonra özüne dönüyor ve başlıyor:
-“eyyyy erdoğan. sakın sandıktan kaçayım deme, seni o sandığa gömeceğim gömeceğim” diye bağırıyor. cnnde düşük olan yüzler kararıyor da. sadece gürkan hacır bıyık altından gülüyor. ince başkan tezahüratlarıyla içeri geçiyor muharrem başkan. diğer kanattan o gece ses çıkmıyor pek, mahir bey ve birkaç kişi konuşuyor o kadar. tayyip bey’in kısıklı’daki evine geçtiği bilgisi var sadece.
8 temmuz 2018. saat 19’dan sonra güneş ayrı parlıyor, çiçekler bir başka kokuyor, davullar çalıyor 4 bir yanda ve o altyazıyı yine görüyor ekran başındakiler:
“muharrem ince az sonra açıklama yapacak”
ülkü hanım ile kameraların karşısına geçiyor muharrem bey ve zaferi ilan ediyor. yurdun 4 yanında meydanlar hınca hınç dolu. herkesin yüzü gülüyor ve sigaralar karanfil kokarken memleketin dağlarına bahar geliyor.
kapısını çaldığımız o büyük hasret bitiyor başkanım. zafer gerçekten muhteşem olacak.
edit: 2018/2019 hatası vardı, düzelttim.
binali yıldırım geçen seçimde yaptığı konuşmada izmirli kordona bakarken rakısını içecek derken oluyor muharrem ince'yi beklerken bira içince olmuyor. çünkü işinize gelmedi....
aklıma gelen ideolojik olmayan ilk neden:
- 2002 yılından beridir tek başına o var. demokratik ülkelerde böyle şey olmaz. düzenli değişim olur. değişim olmazsa sistem tıkanır. tıkandı da.
kendisi bile başta bu doğruyu savunuyordu, sonradan koltuğuna yapıştı: (bkz: akp tüzüğündeki 3 dönem kuralı)
erdoğan son kullanma tarihini 2010 yılı civarında doldurdu. o günden beri ülkenin tepetaklak gitmesi tesadüf değil. sırf bu nedenle erdoğan karşısında odun bile aday olsa oyum oduna olur. (hiç olmazsa doğal, zararı dokunmaz)
- 2002 yılından beridir tek başına o var. demokratik ülkelerde böyle şey olmaz. düzenli değişim olur. değişim olmazsa sistem tıkanır. tıkandı da.
kendisi bile başta bu doğruyu savunuyordu, sonradan koltuğuna yapıştı: (bkz: akp tüzüğündeki 3 dönem kuralı)
erdoğan son kullanma tarihini 2010 yılı civarında doldurdu. o günden beri ülkenin tepetaklak gitmesi tesadüf değil. sırf bu nedenle erdoğan karşısında odun bile aday olsa oyum oduna olur. (hiç olmazsa doğal, zararı dokunmaz)
başlık sınırına takıldı;"muharrem ince büyük istanbul mitinginde ahı var konuşmasını yeniden yapsın kampanyası"
ankara ve izmir mitingleri muhteşemdi. sırada istanbul var. bu mitingde ünlü ahı var konuşmasını yeniden yapması çok şey katar diye düşünüyorum. danışmanlarının burayı okuduğunu biliyoruz. gündeme taşırsak eminim ilgileneceklerdir.
konuşmayı bilmeyenler için: https://youtu.be/j9q49hyibbu
edit: yazar arkadaşlar yazmış ben de ekleyeyim; bu konuşmanın güncel hali olsa çok daha iyi olur. çünkü unutmadık, her biri aklımızda. ayrıca yandaş medyanın tam yayına girdiği anda yapılırsa çok daha etkili olacaktır diye düşünüyorum. zaten 3 - 5 dakika yayınlıyorlar.
edit 2: @serhatwxe adlı çaylak arkadaş uzun versiyonunu attı teşekkürler: https://www.youtube.com/watch?v=rlfttfrubl8
edit 3: @cartmanbrah adlı yazara teşekkürler: "resmi hesabından iletişim formunu da doldurup bu isteğimizi dile getirelim. buradan sesimizi duyuramazsak belki oradan duyururuz."
ankara ve izmir mitingleri muhteşemdi. sırada istanbul var. bu mitingde ünlü ahı var konuşmasını yeniden yapması çok şey katar diye düşünüyorum. danışmanlarının burayı okuduğunu biliyoruz. gündeme taşırsak eminim ilgileneceklerdir.
konuşmayı bilmeyenler için: https://youtu.be/j9q49hyibbu
edit: yazar arkadaşlar yazmış ben de ekleyeyim; bu konuşmanın güncel hali olsa çok daha iyi olur. çünkü unutmadık, her biri aklımızda. ayrıca yandaş medyanın tam yayına girdiği anda yapılırsa çok daha etkili olacaktır diye düşünüyorum. zaten 3 - 5 dakika yayınlıyorlar.
edit 2: @serhatwxe adlı çaylak arkadaş uzun versiyonunu attı teşekkürler: https://www.youtube.com/watch?v=rlfttfrubl8
edit 3: @cartmanbrah adlı yazara teşekkürler: "resmi hesabından iletişim formunu da doldurup bu isteğimizi dile getirelim. buradan sesimizi duyuramazsak belki oradan duyururuz."
şu sıralar arkadaşımla konuşmamın ardından kanka 3 ay çalışır çıkarım zaten yaz dönemi dedim
ve başladım bugün 2. günüm bitti
affola ama anam sikiliyor
ayaklarımın ağrısından gece uyuyamıyorum yediğim güneşten derim yanarak şişti yürüyorum gündüz gece resmen
he kimsenin kargosuna da ayrım yapmıyorum işten kaytarmıyorum
zile basıyorum evde ise teslimini yapıyorum yoksa
arıyorum
açmazsa şubeye geri götürüp not düşüyorum
bazı kişiler komşuya bırakın ben alırım diyor
onu da yapıyorum
bence toplumun güzel insanları var
çoğu bana su ikram etme talebinde bulunuyor ter kan içinde olduğumu görünce rica edip geri çeviriyorum
yaya dağıtım yapıyorum
zoruma gitmiyor elbette ekmek parası ama o araca hayvan gibi çuvalları taşımak zoruma gidiyor
belim çok ağrıyor çünkü ayrıca benim işim değilmiş gibi geliyor
patronumu çok seviyorum
kendisi benden çok çuval taşıyor adam
ama diğer uzun çalışan kuryelere gıcık oluyorum
2 3 aylığına işe girdiğimi bildikleri için sürekli her işi bana kitlemeye çalışıyorlar
öğle molası yok öyle 20 dk da yemeğimi yiyip kalkıyorum sigara 5 dk 25 dk sabah 8.30da iş başı akşam 7.30 8 gibi çıkıyoruz iş kanununa uygun değil dedi annem ama kim sikiyo ki iş kanununu
bugün caddeden süleyman soylu geçti tüm hepsi hüloğğğ nidalarıyla koşuşturdu
yani insanı siken yaranıyor bizim memlekette
bu işi hızlıca bulmak için araya aracı soktum bir süre çalışmam gerektiğinin farkındayım yoksa adama ayıp olur
bana staj ayarlamıştı güzel insan hatırı var ve pardonum yorulduğunun farkında sürekli adam gel otur soluklan diyor ama yok çekiyorum teşekkür edip devam ediyorum çünkü gittiğinde diğer kuryeler hemen beni sikmeye kalkıyor e onları da anlıyorum 3 günde işi öğrendim basit iş
ama adam 17 senedir hayatını koli taşımaya harcamış başka bi bok bildiği yok zoruna gidiyor diye düşünüyorum
uluslararası ticaret ve lojistik okuyorum son seneme girecem bankaya borcum olmasa bugün çıkarım ama hem borcumu azaltıp hemde kenara para atmak istiyorum
zor iş sözlük yaya kuryelere allah kolaylık versin diyorum ömrünün sonuna kadar böyle çalışacağımı bilsem bugün elimde olan tüm paramı kokain esrar ve orospulara harcayıp bitince kafama sıkarım herhalde
yürüyorum sözlük hemde günün ilk saatlerinde
ve başladım bugün 2. günüm bitti
affola ama anam sikiliyor
ayaklarımın ağrısından gece uyuyamıyorum yediğim güneşten derim yanarak şişti yürüyorum gündüz gece resmen
he kimsenin kargosuna da ayrım yapmıyorum işten kaytarmıyorum
zile basıyorum evde ise teslimini yapıyorum yoksa
arıyorum
açmazsa şubeye geri götürüp not düşüyorum
bazı kişiler komşuya bırakın ben alırım diyor
onu da yapıyorum
bence toplumun güzel insanları var
çoğu bana su ikram etme talebinde bulunuyor ter kan içinde olduğumu görünce rica edip geri çeviriyorum
yaya dağıtım yapıyorum
zoruma gitmiyor elbette ekmek parası ama o araca hayvan gibi çuvalları taşımak zoruma gidiyor
belim çok ağrıyor çünkü ayrıca benim işim değilmiş gibi geliyor
patronumu çok seviyorum
kendisi benden çok çuval taşıyor adam
ama diğer uzun çalışan kuryelere gıcık oluyorum
2 3 aylığına işe girdiğimi bildikleri için sürekli her işi bana kitlemeye çalışıyorlar
öğle molası yok öyle 20 dk da yemeğimi yiyip kalkıyorum sigara 5 dk 25 dk sabah 8.30da iş başı akşam 7.30 8 gibi çıkıyoruz iş kanununa uygun değil dedi annem ama kim sikiyo ki iş kanununu
bugün caddeden süleyman soylu geçti tüm hepsi hüloğğğ nidalarıyla koşuşturdu
yani insanı siken yaranıyor bizim memlekette
bu işi hızlıca bulmak için araya aracı soktum bir süre çalışmam gerektiğinin farkındayım yoksa adama ayıp olur
bana staj ayarlamıştı güzel insan hatırı var ve pardonum yorulduğunun farkında sürekli adam gel otur soluklan diyor ama yok çekiyorum teşekkür edip devam ediyorum çünkü gittiğinde diğer kuryeler hemen beni sikmeye kalkıyor e onları da anlıyorum 3 günde işi öğrendim basit iş
ama adam 17 senedir hayatını koli taşımaya harcamış başka bi bok bildiği yok zoruna gidiyor diye düşünüyorum
uluslararası ticaret ve lojistik okuyorum son seneme girecem bankaya borcum olmasa bugün çıkarım ama hem borcumu azaltıp hemde kenara para atmak istiyorum
zor iş sözlük yaya kuryelere allah kolaylık versin diyorum ömrünün sonuna kadar böyle çalışacağımı bilsem bugün elimde olan tüm paramı kokain esrar ve orospulara harcayıp bitince kafama sıkarım herhalde
yürüyorum sözlük hemde günün ilk saatlerinde
nijerya'lilar buldular manken gibi oglanlari yaldir yaldir sapliyorlar.
benim o. mühendis çıktım ben.
bedelli yoksa oy da yok diye çıktık yola. belli ki bedelli geliyor. ama size yine oy yok.
gerekirse 2 yıl askerlik yapılır. ama size oy yok. onurumuzla yaşarız hiç olmazsa.
gerekirse 2 yıl askerlik yapılır. ama size oy yok. onurumuzla yaşarız hiç olmazsa.
yanlış bilgidir. 2002 de gitar teli yoktu. neyseki akape gelince misina takmayı bıraktık. siz gençler bilmezsiniz pena yerine tezene kullanırdık.
edit: pena klavye azizliğiyle penaltı olmuş.
edit: pena klavye azizliğiyle penaltı olmuş.
spikerin ekşi'yi okuyup hatalarını düzelttiği maçtır. bunu okuyorsan öksür.
edit: öksürdü
edit: öksürdü
truva reis yol yapıyor, yakında dünya siyaset tarihinin golünü atacak.
açılın izmirli geldi.
alanı vs bilmeden google'da gördüğü alan bilgisiyle hesap yapan adamlar, uzayın.
başlangıç ve son nokta alsancak limanı kıvrımı ile pasaport iskele arasıdır. 1km diyen var, 1.4 diyen var, bu mesafe 2km ye yakındır. 1800 1900 metre arasıdır.
genişlik cafelere kadar 85 m gibi bir mesafe, cafe alanları da doldurur diye düşünüyorum ama hadi geç bunu.
kıbrıs şehitleri full, eko tyna arası full fuar çevresinde kalabalık var, buraya 100k diyelim.
miting alanına da 750 dersek ortalama toplamda 850k civarı insan yapar.
yukarıda da belirtildiği gibi nitelik önemli. coşku, heyecan vardı mitingte.
yerler de savaş alanı gibi bırakılmadı.
1 milyona yakın insanı bir yere toplamayı kolay bir şey mi sanıyorsunuz lan?
alanı vs bilmeden google'da gördüğü alan bilgisiyle hesap yapan adamlar, uzayın.
başlangıç ve son nokta alsancak limanı kıvrımı ile pasaport iskele arasıdır. 1km diyen var, 1.4 diyen var, bu mesafe 2km ye yakındır. 1800 1900 metre arasıdır.
genişlik cafelere kadar 85 m gibi bir mesafe, cafe alanları da doldurur diye düşünüyorum ama hadi geç bunu.
kıbrıs şehitleri full, eko tyna arası full fuar çevresinde kalabalık var, buraya 100k diyelim.
miting alanına da 750 dersek ortalama toplamda 850k civarı insan yapar.
yukarıda da belirtildiği gibi nitelik önemli. coşku, heyecan vardı mitingte.
yerler de savaş alanı gibi bırakılmadı.
1 milyona yakın insanı bir yere toplamayı kolay bir şey mi sanıyorsunuz lan?
2. turda başımıza gelmesini dilediğim hadise.
bi gülümsetti ama... itiraf edin.
bi gülümsetti ama... itiraf edin.
hani vatanın için iyi bir şeyler yapmak istiyorsun ya. işte o gün bu gündür. geleceğe bir iz bırak.
satıldığı gün bırakarak desteklediğim eylem.
lan akitler, allahınız var mı lan sizin?
genel kültür olsun diye soruyorum, var mı?
bu allahınız olan haliniz mi?
genel kültür olsun diye soruyorum, var mı?
bu allahınız olan haliniz mi?
reddettiğim önerme.
millet olarak bizler artık kimsenin kimseye düşman olmadığını, kürtlerin bu ülkeyi bölmeye çalışmadığını biliyoruz.
bizler kardeşçe yaşayarak daha büyük türkiye'ye kavuşacağımızı biliyoruz. pkk terörünü halkların bu dayanışması bitirecek.
önce insan. önce insan. önce insan.
millet olarak bizler artık kimsenin kimseye düşman olmadığını, kürtlerin bu ülkeyi bölmeye çalışmadığını biliyoruz.
bizler kardeşçe yaşayarak daha büyük türkiye'ye kavuşacağımızı biliyoruz. pkk terörünü halkların bu dayanışması bitirecek.
önce insan. önce insan. önce insan.
kindle degil olay e-ink yani gozleri yormayan ekran teknolojisi adam gelmis ipadden okuyun demis hahahaha.
(bkz: baran 14 yaşında)
(bkz: baran 14 yaşında)
40 kusur gundur bu adami izliyoruz. artık yavaştan huyunu suyunu anladık.
atarı var.fox tv de konusu açıldığında da vücut dili de kabul etti. nefes alıp verişi hızlandı vs... kanımca olmuş böyle bir olay.
ama adamın damarına basmışlar belli. 1-2 konuşma olmuş önceden. velette zaten sırıtarak şımarık laflarla adamı iyice gaza getiriyor.
inceyi savunmuyorum. bunun yeni bir olay olduğunu da düşünmüyorum. muhtemelen adaylık öncesi. ince bu aptallığı yapmaz. tam adaylık sırasında küfür, vs gibi bir olaya girmez. zaten diyor "yarın işimi gücümü bırakır senle uğraşırım". adam günde 2 miting yapıyor. adamın saniyesi dolu. demek ki bayaa bi önce oldu bu iş.
uzun lafın kısası, bu ülke de ne tapeler çıktı, ne kayıtlar oldu. mesut yılmaz banka sattı, tayyibin oğlu 2 ton parayı eritti, afedersiniz "milletin amına koyacaz" dendi vs vs..incenin ki bu tapeler yanında bayaa bi zayıf kalıyor. evet olmaması gereken bir konuşma, damarına da basılsa, çileden de çıkarsalar sen milletvekilisin. mafya değil.
gene oyum kendisinedir. ama inceden de kırmıştır beni. adam mükemmele yakındı gözümde. azaldı evet. hiç bu ses tonunu, sözleri duymamıştım. ürküttü beni. ya onlardan biri olursa diye.
ama şu da var ki, bu adam bundan ders çıkaracak birikime sahiptir. bir daha da tekrarlamaz bu hatasını. bu güveni bize verdi. bize de zaten hatalarını tekrar eden değil, ondan ders çıkaran bi başkan yakışmazmı?
atarı var.fox tv de konusu açıldığında da vücut dili de kabul etti. nefes alıp verişi hızlandı vs... kanımca olmuş böyle bir olay.
ama adamın damarına basmışlar belli. 1-2 konuşma olmuş önceden. velette zaten sırıtarak şımarık laflarla adamı iyice gaza getiriyor.
inceyi savunmuyorum. bunun yeni bir olay olduğunu da düşünmüyorum. muhtemelen adaylık öncesi. ince bu aptallığı yapmaz. tam adaylık sırasında küfür, vs gibi bir olaya girmez. zaten diyor "yarın işimi gücümü bırakır senle uğraşırım". adam günde 2 miting yapıyor. adamın saniyesi dolu. demek ki bayaa bi önce oldu bu iş.
uzun lafın kısası, bu ülke de ne tapeler çıktı, ne kayıtlar oldu. mesut yılmaz banka sattı, tayyibin oğlu 2 ton parayı eritti, afedersiniz "milletin amına koyacaz" dendi vs vs..incenin ki bu tapeler yanında bayaa bi zayıf kalıyor. evet olmaması gereken bir konuşma, damarına da basılsa, çileden de çıkarsalar sen milletvekilisin. mafya değil.
gene oyum kendisinedir. ama inceden de kırmıştır beni. adam mükemmele yakındı gözümde. azaldı evet. hiç bu ses tonunu, sözleri duymamıştım. ürküttü beni. ya onlardan biri olursa diye.
ama şu da var ki, bu adam bundan ders çıkaracak birikime sahiptir. bir daha da tekrarlamaz bu hatasını. bu güveni bize verdi. bize de zaten hatalarını tekrar eden değil, ondan ders çıkaran bi başkan yakışmazmı?
kendisini dindar olarak tanımlayan birisi olarak o yılların islami yönden çok daha iyi durumda olduğunu düşünüyorum. üniversitelere alınmayan tesettürlü bacılardan üniversitede sevgilisiyle el ele sarmaş dolaş gezinen, kafada türban altta dar kotlu, taytlı bacılara geçiş yaptık. akp zihniyeti bir türbana tüm dini yapıyı çöplüğe çevirdi.