Sık geçen başlıklar

recep tayyip erdoğan döneminde sağlık 1

ekşi'de gör
muayeneni oluyorsun eczaneye ilacları almaya gidiyorsun senden muayene katılım payı diye bir ücret isteniyor,o zaman sigorta primi neden yatıyor ki yani muayene katılım payı nedir lan.