Sık geçen başlıklar
lise mezunu gişecinin 3770 tl'yi kabul etmediği grevdir, grevi destekleyen arkadaşlara merak ettiğim için soruyorum sizce ne kadar olmalı bu arkadaşın maaşı?
izmir genç ve eğitimli işsizlikte ülkede ilk sıralarda, 2.500 tl maaş ile yüksek lisans mezunu mimar ve mühendisler iş bulamıyor.
maaşlarının istanbul ile eşitlenmesini istediler ama iki şehri de iyi bilen biri olarak söylüyorum izmir yüzde 30'a yakın daha ucuzdur yaşam için. yani izmirde 3.750 istanbulda 5.000'e tekabül eder.
bu arada yok çıplak maaş bu kadar, yok taban ücret, vs hikaye. arkadaş belediye 12 ay boyunca ödediğini 12'ye bölüp söylüyor, bordroları alsancak'a asarak alenen yalan da söylüyorlar.