başlık sınırına takıldı;"muharrem ince büyük istanbul mitinginde ahı var konuşmasını yeniden yapsın kampanyası"
ankara ve izmir mitingleri muhteşemdi. sırada istanbul var. bu mitingde ünlü ahı var konuşmasını yeniden yapması çok şey katar diye düşünüyorum. danışmanlarının burayı okuduğunu biliyoruz. gündeme taşırsak eminim ilgileneceklerdir.
konuşmayı bilmeyenler için: https://youtu.be/j9q49hyibbu
edit: yazar arkadaşlar yazmış ben de ekleyeyim; bu konuşmanın güncel hali olsa çok daha iyi olur. çünkü unutmadık, her biri aklımızda. ayrıca yandaş medyanın tam yayına girdiği anda yapılırsa çok daha etkili olacaktır diye düşünüyorum. zaten 3 - 5 dakika yayınlıyorlar.
edit 2: @serhatwxe adlı çaylak arkadaş uzun versiyonunu attı teşekkürler: https://www.youtube.com/watch?v=rlfttfrubl8
edit 3: @cartmanbrah adlı yazara teşekkürler: "resmi hesabından iletişim formunu da doldurup bu isteğimizi dile getirelim. buradan sesimizi duyuramazsak belki oradan duyururuz."
23.06.2018 · 32. sıra
fsoceity
22.06.2018 19:14 ~ 20:23