kısa bir araştırma sonucu ceza ilk albümü olan medcezir’i 2002 yılında çıkarmış, bu arkadaş o sıra 11 yaşındaymış. başka bir sözüm yok.
edit: solo olarak ilk albümüymüş. daha öncesinde 2000 yılında albümü varmış.
Sık geçen başlıklar
qwertty 3
ekşi profiliheyt bre yürü endamını göreyim,
sensiz geçen bunca senenin anasını sikeyim
sensiz geçen bunca senenin anasını sikeyim
ön edit: aşağıda yazılmış, bu başlığı görüp hemen bir kampanya çıkmış bahis bürosunun teki. yani, niyetim oraya bir alan açmak falan değildi.
ön edit 2: işi izledim ve hakkaten ülkede keşke lisanslı bahis büroları olsa da böyle anlık olaylardan daha fazla eğlenceli kampanyalar görebilsek dedim. teşekkürler elexbet.
http://www.bilyoner.com/scn?cp=qms53retckq=
abi bu nedir? bi şampiyonlar ligi keyfimiz var ve 5 tane maç ekliyoruz ve hatta teki de en az 3 fark ile kazanıyor ve kazanacağımız para 1.66 katı mı?
nereye kadar sürecek bu sömürü düzeni?
yaptığınız şey faşizm!
ya bu ülkede lisansın önünü açın ya da insani şartlarda opere edin!
açık davetimdir!
edit: ismet badem'e kan arıyoruz.
https://twitter.com/…adem/status/925090194725986305
ön edit 2: işi izledim ve hakkaten ülkede keşke lisanslı bahis büroları olsa da böyle anlık olaylardan daha fazla eğlenceli kampanyalar görebilsek dedim. teşekkürler elexbet.
http://www.bilyoner.com/scn?cp=qms53retckq=
abi bu nedir? bi şampiyonlar ligi keyfimiz var ve 5 tane maç ekliyoruz ve hatta teki de en az 3 fark ile kazanıyor ve kazanacağımız para 1.66 katı mı?
nereye kadar sürecek bu sömürü düzeni?
yaptığınız şey faşizm!
ya bu ülkede lisansın önünü açın ya da insani şartlarda opere edin!
açık davetimdir!
edit: ismet badem'e kan arıyoruz.
https://twitter.com/…adem/status/925090194725986305