aklıma gelen ideolojik olmayan ilk neden:
- 2002 yılından beridir tek başına o var. demokratik ülkelerde böyle şey olmaz. düzenli değişim olur. değişim olmazsa sistem tıkanır. tıkandı da.
kendisi bile başta bu doğruyu savunuyordu, sonradan koltuğuna yapıştı: (bkz: akp tüzüğündeki 3 dönem kuralı)
erdoğan son kullanma tarihini 2010 yılı civarında doldurdu. o günden beri ülkenin tepetaklak gitmesi tesadüf değil. sırf bu nedenle erdoğan karşısında odun bile aday olsa oyum oduna olur. (hiç olmazsa doğal, zararı dokunmaz)
23.06.2018 · 31. sıra
zebra ureticisi
22.06.2018 21:10