başlıkta aç kalırlar, geçinemezler diyenlerin çoğunun buz gibi fakir olduklarını düşünüyorum. her ay sıfırdan hayat kurmuyoruz arkadaşlar. her ay çeşitli sürpriz harcamalara mecbur da kalmıyoruz. üst baş da aylık alınan şeyler değil. kastettiğiniz şey gönlünüzce para harcamak ise şu zamanda bir ay içinde güle oynaya milyon harcarsınız. minik dilan polatlar sizi.
insanda önce huzur olacak, bu paranın yarısıyla bile geçinilir.
Sık geçen başlıklar
senin pezevenk enisten 57
ekşi profiliinsanlar istiyorlar ki ortada küçük bir risk varsa biz yine de uçalım… kayınçonun reno torosu sanki amk.
görüşmeyi kaçırdım şu gitti bu gitti havalarını da bırakın. iptal olan uçuşu açıklayabilecek kadar yeteneğiniz yoksa görüşmeden bi sik çıkmazdı zaten. aktarmacılar da haklarını alırlar. insan sorunlu uçakla kalkıp ölüm tehlikesi yaşamadığına ağlar mı? otobüsün kanatlısına binince herkesin götü kalkıyor, bi havalar bi değişikleşmeler.
görüşmeyi kaçırdım şu gitti bu gitti havalarını da bırakın. iptal olan uçuşu açıklayabilecek kadar yeteneğiniz yoksa görüşmeden bi sik çıkmazdı zaten. aktarmacılar da haklarını alırlar. insan sorunlu uçakla kalkıp ölüm tehlikesi yaşamadığına ağlar mı? otobüsün kanatlısına binince herkesin götü kalkıyor, bi havalar bi değişikleşmeler.
şu başlıkta en çok atıp tutanlar toplu taşımayı ucuza getirmek için açık öğretime kayıt yaptırıp öğrenci akbili kullanan dalyaraklardır.
çevrende bu aracı kullanan yoksa gidersin satıcısına, madem almaya niyetin var, hele şunu bi deneyek gardaş dersin. bu kadar kolay.
sözlük götoğlanı dolu. adam bir başlıkta falanca otobanda 300 yapan ferrariye söver, başka başlıkta clio ile 195 km/s ile gittim yazar, diğer bir konuda basit kural ihlalinin göründüğü video için asmalı kesmeli yorumlar yapar… ne olmuş olm 1.0 motora? sanki altınızda 2.5 v6 motor varmış gibi afralar tafralar. 1.3 sikkotech motorlu arabanız az yaksın diye sağ ayağınızla gaz pedalını okşaya okşaya gidiyorsunuz yollarda.
çevrende bu aracı kullanan yoksa gidersin satıcısına, madem almaya niyetin var, hele şunu bi deneyek gardaş dersin. bu kadar kolay.
sözlük götoğlanı dolu. adam bir başlıkta falanca otobanda 300 yapan ferrariye söver, başka başlıkta clio ile 195 km/s ile gittim yazar, diğer bir konuda basit kural ihlalinin göründüğü video için asmalı kesmeli yorumlar yapar… ne olmuş olm 1.0 motora? sanki altınızda 2.5 v6 motor varmış gibi afralar tafralar. 1.3 sikkotech motorlu arabanız az yaksın diye sağ ayağınızla gaz pedalını okşaya okşaya gidiyorsunuz yollarda.
özelde çalışan bir mühendis olarak desteklediğim taleplerdir. kamu bu adamları doyursun ki dışarıya iş yapmaya, özel işleri dışarıdaki partnere gönderip komisyon almaya, kontrol vs hadiselerinde avanta peşinde koşmaya son versinler. ben daha kontrole çıktık mı sebze yiyen mühendis görmedim, illa ki et yerler. işte bunlar hep açlıktan.
bildiğin rte filtresi uygulanmış gibi duran görsel şölen.
(bkz: yürünme korkusu)
zaten stresli bir iş, gelen geçen atar yapıp gidiyor. bir de önüne gelene yürüyen yazar kasalarla mı uğraşsınlar? abi diyip kendilerince işi bitiriyorlar.
zaten stresli bir iş, gelen geçen atar yapıp gidiyor. bir de önüne gelene yürüyen yazar kasalarla mı uğraşsınlar? abi diyip kendilerince işi bitiriyorlar.
şimdi evde göt büyütürken farkında değilsiniz fakat 150 km/h hızla seyreden bir otomobilde camı açıp kafanızı dışarıya uzatırsanız aslında boşluk zannettiğiniz yerlerin hava ile dolu olduğunu, havanın da bir kütlesi olduğunu, yeterli hızlara çıkıldığında havadan da tokat yiyebileceğinizi acı acı tecrübe edersiniz. uçağın yükselmesi ve alçalmasındaki neden ile odunu düz kesmeye çalışırken eğriler çizen testerenizin neredeyse hiçbir fark yoktur. her şey yeterli kuvvete bakar. akşam akşam işim var, yapasım yok, o yüzden gerizekalıya anlatır gibi anlatıyorum.
yasaklanması gereken tek şey amcık amcık konuşmaktır.
aynı adamlar bir dönem "günah işleme özgürlüğü" lakırdısı yapıyorlardı.
aynı adamlar bir dönem "günah işleme özgürlüğü" lakırdısı yapıyorlardı.
dinlemesini bilene hayvanlar konuşuyor zaten. ama nasıl ki ateş her gün binlerce ocağa düştüğü halde bize bir şey olmadığı müddetçe gülüp eğlenebiliyorsak, duygusal bağ kurmadığımız, gözden ırakta kesilen hayvanların etini de afiyetle tüketebiliyoruz.
yine de pişmanlık var. özellikle sığırlar ciddi manada zekiler. çiftliğim olsa kesinlikle süt üzerine olurdu, kesime falan da gönderemezdim bana güvenen sarıkızları, kınalıları...
yine de pişmanlık var. özellikle sığırlar ciddi manada zekiler. çiftliğim olsa kesinlikle süt üzerine olurdu, kesime falan da gönderemezdim bana güvenen sarıkızları, kınalıları...
hadi akpyi sandığa gömdük diyelim... halkın içine gömülü olan akpyi napacağız?
oyunu satan her şeyini satar arkadaşlar. hiç kusura bakmayın, yokluk nutukları da atmayın. makarnacılarla makara yapmadan düşünecektiniz bunları.
oyunu satan her şeyini satar arkadaşlar. hiç kusura bakmayın, yokluk nutukları da atmayın. makarnacılarla makara yapmadan düşünecektiniz bunları.
başlığı sildiren sulh ceza hakimliği, hipokrat yeminine sıçan doktordan daha suçludur.
bu tip olaylar, halka adalet yoksunluğu çektiren kofti adalet organlarının varlığında olur.
bu tip olaylar, halka adalet yoksunluğu çektiren kofti adalet organlarının varlığında olur.
açtım baktım; ters olan atam değil trabzon'dur. o şehri düzeltmek lazım önce.
2. turda başımıza gelmesini dilediğim hadise.
bi gülümsetti ama... itiraf edin.
bi gülümsetti ama... itiraf edin.
polislere düşman değilim ama oldum olası sevmem. şu dayağı lise dönemimde yemiş olsaydım, bu ülkeye, bu insanlara, size düşman olur, elimden geldiğince zarar vermeye uğraşırdım ve bence bu beni vatan haini değil, sizi aşağılık orospu çocukları yapardı.
lise çağındaki çocuğu otobüste dövmek ne demek ulan?
lise çağındaki çocuğu otobüste dövmek ne demek ulan?
baka baka çıkmakla sonuçlanmalıdır.
nitekim, bakmasanız da baktı derler.
nitekim, bakmasanız da baktı derler.
karşısındakinin açığını bulduğunu sanıp, gol atma derdine düşen ergen.
ben olsam pazartesi gel başla der, sonra da staj boyunca hayatını sikerdim.
odtülü emmi insaflıymış.
ben olsam pazartesi gel başla der, sonra da staj boyunca hayatını sikerdim.
odtülü emmi insaflıymış.
(bkz: nereye düşüyoruz)
aylık beşyüz liraya araba kiralanabildiğini sananlardan, eski amerikan önerenlere... gerizekalıların tavsiyelerini dinleyerek almamanız gereken arabadır.
olmazsa olmazlarınızı belirlemeden bulamazsınız bu aracı.
olmazsa olmazlarınızı belirlemeden bulamazsınız bu aracı.
http://connected2.me/speagain
koca arayanlar, kafa sikenler, sevgili eskileri ve sevdiğine açılamayan özgüvensiz sümüklüler gelmesin lütfen.
koca arayanlar, kafa sikenler, sevgili eskileri ve sevdiğine açılamayan özgüvensiz sümüklüler gelmesin lütfen.