desteklediğim zamdır. sarayın kötü yönetimi belediyeleri dolasıyla halkı etkiliyor. sanki ekonomi süper, ülkede enflasyon yok ama ibb keyiften zam yapıyor.
doğrusu şudur: akp iktidarında suya %800 zam yapılması
Sık geçen başlıklar
asabi 24
ekşi profiliikameti yurt dışında bulunan türk vatandaşlarından "başka ülkede ikamet edilmesi sebebiyle potansiyel vergi kaybı" adı altında yaşadığı ülkedeki para biriminden senelik 500 birim para tahsil edilsin. vergisini ödemeyen olursa ülkeye girişte tahsil edilsin. 1 senelik süreçte ülkeye de girmediği taktirde 1. ve 2. derece yakınlarından tahsil edilsin. herhangi bir yakını olmadığı taktirde ülkede yaşayan diğer vatandaşlara "yurtdışında ikamet edenlerin ödemedikleri vergi" adı altında senelik belli bir tutar para kesilsin.
yıllar sonra bile başarısızlığı anlatılacak hocadır. tarihi fırsatı elleriyle itmiştir. eğer ligi düşünmek gibi vizyonsuzluk yapmasaydı fenerbahçe olympiakos'u rahat geçerdi ve kupayı alabilirdi. şimdi düşünün. bu geceki finalde kazanan fenerbahçe olsaydı galatasaray'ın şampiyonluğu sadece 2 gün konuşulurdu ve ülke çapında tek gündem fenerbahçe olurdu..
işte 99 puan falan hikaye. vizyonsuz bir hocanın kaybettirdiği şey tarihe geçecek bir kupadır. canlı canlı izliyoruz.
işte 99 puan falan hikaye. vizyonsuz bir hocanın kaybettirdiği şey tarihe geçecek bir kupadır. canlı canlı izliyoruz.
cumhuriyet karşıtı bir mitingtir. meydan okumadır. gazze mazze paravan sadece.
berkan'ı beğenmeyen, söven, sayan futboldan anlamayanlar sözde taraftarlar orta saha yokluğunda kendileri çıkarlar artık sahaya. rotasyonda her türlü fayda aldığın, elinden geleni sahaya tamamen veren berkan'dan çıkıp kariyeri düşüşte olan birilerini getirirsiniz artık.
bu çocuğa hak veriyorum. taraftar gözünde kredisi sıfır. iyi oynadığında ses etmezler ama biraz kötü oynadı mı hemen ıslıklar başlıyor. gitti kurtardı kendisini!
bu çocuğa hak veriyorum. taraftar gözünde kredisi sıfır. iyi oynadığında ses etmezler ama biraz kötü oynadı mı hemen ıslıklar başlıyor. gitti kurtardı kendisini!
o kadar kritik bir seçim ki.. erdoğan kazandığı an türkiye cumhuriyeti'nin yıkılış süreci resmen başlayacaktır.
şu an 10 milyon ne idüğü belirsiz insan var. kaç milyonu vatandaş bilmiyoruz. 5 sene sonra vatandaşlık verilenlerin sayısı 10 milyonlara, ne idüğü belirsiz insan sayısı 30 milyonlara çıkacak.. ülkede araplar çoğalacak türkler azınlıkta kalacak. muhalefetin bir daha seçim kazanma şansı asla olmayacak. giderek yalnızlaşacağız ve yıllar sonra köklerinden koparılmış, dermografik yapısı değiştirilmiş olan türkiye sonunda parçalanacaktır.
muhtemelen batı illerini abd ve ab ülkeri kimseye yedirmez. akdeniz için rusya çok avantajlı. hem nükleer santralleri var hem de bir sürü toprak, gayrimenkul alıyorlar. karadeniz bölgesi araplara ve ermenilere bırakılır.
doğu illerimizde suriyeliler, afganlar ve pakistanlılar kürt kökenli vatandaşlarımızı öldürmeye başlar. oraları epey bir karışır.
türkler mi? ankara ve çevre iller onlara kalır. ülkelerinin adı anadolu islam cumhuriyeti falan olur..
öyle kritik bir seçim ki pazar günü.. kaybettiğimiz anda sadece seçim değil her şeyimizi kaybedeceğiz!
şu an 10 milyon ne idüğü belirsiz insan var. kaç milyonu vatandaş bilmiyoruz. 5 sene sonra vatandaşlık verilenlerin sayısı 10 milyonlara, ne idüğü belirsiz insan sayısı 30 milyonlara çıkacak.. ülkede araplar çoğalacak türkler azınlıkta kalacak. muhalefetin bir daha seçim kazanma şansı asla olmayacak. giderek yalnızlaşacağız ve yıllar sonra köklerinden koparılmış, dermografik yapısı değiştirilmiş olan türkiye sonunda parçalanacaktır.
muhtemelen batı illerini abd ve ab ülkeri kimseye yedirmez. akdeniz için rusya çok avantajlı. hem nükleer santralleri var hem de bir sürü toprak, gayrimenkul alıyorlar. karadeniz bölgesi araplara ve ermenilere bırakılır.
doğu illerimizde suriyeliler, afganlar ve pakistanlılar kürt kökenli vatandaşlarımızı öldürmeye başlar. oraları epey bir karışır.
türkler mi? ankara ve çevre iller onlara kalır. ülkelerinin adı anadolu islam cumhuriyeti falan olur..
öyle kritik bir seçim ki pazar günü.. kaybettiğimiz anda sadece seçim değil her şeyimizi kaybedeceğiz!
"kemal kılıçdaroğlu pkk'nın da adayıdır" diye üfüren ahlaksız, terbiyesiz ve hadsiz adam.. belli ki korkusu dağları aşmış..
hiç utanıp sıkılmadan yüz yıllık kurumun başında durmaya devam etmektedir. aile meclisinde 'yeaa bir kaç güne gündem değişir insanlar beni unutur' dediğine eminim.
unutulmayacaksın kınık efendi, bilakis çok güzel hesaplar vereceksin!
unutulmayacaksın kınık efendi, bilakis çok güzel hesaplar vereceksin!
yapılmaz ama zaten yeniden yapılanma rte'ye bırakılmayacak kadar ciddi bir olaydır. ilk seçimde liyakat sahibi insanlara görev verecek siyasetçileri seçmeliyiz.
hakeme 'orospu çocuğu' demek 1 maç
'yiyorsa gel burada göstersene' demek 5 maç.
sergen yalçın'a hak verdiğim olaydır. bunlar çok daha fazlası hatta. akp destekli 5'li çeteden olan ve fanatik fenerli olan nihat özdemir de devran dönünce bunların hesabını verecektir..
yargılanacaksın nihat efendi. fatih terim efsane olarak hatırlanacak ama sen birilerinin iti köpeği olarak hatırlanacaksın!
'yiyorsa gel burada göstersene' demek 5 maç.
sergen yalçın'a hak verdiğim olaydır. bunlar çok daha fazlası hatta. akp destekli 5'li çeteden olan ve fanatik fenerli olan nihat özdemir de devran dönünce bunların hesabını verecektir..
yargılanacaksın nihat efendi. fatih terim efsane olarak hatırlanacak ama sen birilerinin iti köpeği olarak hatırlanacaksın!
bu sel felaketi ile en net bilgileri veren doğma büyüme bozkurtlu olan kübra çelik adlı genç kızı susturulmasıdır.
dün kaan sekban ile canlı yayında neler yaşandığını anlatmıştı:
https://twitter.com/…ann/status/1426188108891136003
daha önce kendi instagram hesabından yardım çağrısı yapmıştı:
https://twitter.com/…ann/status/1425923428222185475
konuşmaları bir yerlere dokunmuş olmalı ki fuat uğur denen zat kendisini hedef gösterdi:
https://twitter.com/…gur/status/1426070250341163010
ve sonuç: bugün instagram hesabından yayınları sonlandırma kararını son derece manalı cümlelerle açıklamış:
https://www.instagram.com/…_source=ig_web_copy_link
"`sizleri devletin yetkililerinin objektif ve gerçek yayınlarına bırakıyoruz`" dedikten sonra gülmesi zaten her şeyi açıklıyor.
sonuç olarak tehdit ve bilumum hakaretle bu insanlar susturuldu. kızmıyorum çünkü bu zihniyetle başa çıkmaları mümkün değil. güçleri yetmez. istediğimiz kadar destek olalım bu kadar tehditle başa çıkamazlar..
umarım ki kübra ve arkadaşı bu yaşadıklarından gerekli dersleri çıkarırlar ve ilerisi için ülkeye ışık olurlar..
dün kaan sekban ile canlı yayında neler yaşandığını anlatmıştı:
https://twitter.com/…ann/status/1426188108891136003
daha önce kendi instagram hesabından yardım çağrısı yapmıştı:
https://twitter.com/…ann/status/1425923428222185475
konuşmaları bir yerlere dokunmuş olmalı ki fuat uğur denen zat kendisini hedef gösterdi:
https://twitter.com/…gur/status/1426070250341163010
ve sonuç: bugün instagram hesabından yayınları sonlandırma kararını son derece manalı cümlelerle açıklamış:
https://www.instagram.com/…_source=ig_web_copy_link
"`sizleri devletin yetkililerinin objektif ve gerçek yayınlarına bırakıyoruz`" dedikten sonra gülmesi zaten her şeyi açıklıyor.
sonuç olarak tehdit ve bilumum hakaretle bu insanlar susturuldu. kızmıyorum çünkü bu zihniyetle başa çıkmaları mümkün değil. güçleri yetmez. istediğimiz kadar destek olalım bu kadar tehditle başa çıkamazlar..
umarım ki kübra ve arkadaşı bu yaşadıklarından gerekli dersleri çıkarırlar ve ilerisi için ülkeye ışık olurlar..
sedat peker'in yakalanmasını ya da öldürülmesini en çok isteyenlerin başında kendisi geliyor. böyle bir durumda çıkıp 'söylediklerinin hepsi deli saçması' diyecekti ve yoluna devam edecekti. allah ayağına taşlar dolasın veysi. bastığın yerler çukur, tutunduğun dallar çürük olsun. amin.
lozan'ı yad ederek doğru bir iş yapmıştır. lozan bu ülkenin tapusudur!
o değilde alo fatih diyenlere kaç kere o fatih'in fatih altaylı olmadığını söylememiz gerekiyor? bu kadar gerizekalı mısınız?
o değilde alo fatih diyenlere kaç kere o fatih'in fatih altaylı olmadığını söylememiz gerekiyor? bu kadar gerizekalı mısınız?
futbolcudan fetö'cü olmaz. ne hakan şükür, ne emre belezoğlu ne de diğerleri. bunlar çok çok gerçekten kandırılmış tayfa olur. bu kararlar davayı sulandırmak ve hedef şaşırtmak için verilmektedir..
fetö'cü kimdir biliyor musunuz? ne istedilerse verendir, yasama, yargı ve yürütmeyi elinde bulundurandır ve orduyu lağvedendir..
futbolcudan hain yaratmak ancak ve ancak salaklıktır, algıya kapılmaktır..
not: gs
fetö'cü kimdir biliyor musunuz? ne istedilerse verendir, yasama, yargı ve yürütmeyi elinde bulundurandır ve orduyu lağvedendir..
futbolcudan hain yaratmak ancak ve ancak salaklıktır, algıya kapılmaktır..
not: gs
geçmesek de para veriyoruz? neyin kafası?
ekmeleddin'in %38 oy aldığı ülkede muharrem ince için %40'ı zor görür demek ağır trollüktür.
bu kadar rahat rahat atıp tutmalarının sebebi mahkemelerin tff'yi haklı bulacağının garantisinin verilmiş olmasıdır. rte ft'ye o parayı ödetmeyecektir. mahkemeler, hakimler, federasyon hepsi boş küme bu ülkede. rte ne derse o oluyor hala anlamadınız mı?
bir galatasaray efsanesidir! ne türk futbol tarihinden ne de galatasaray'dan silinebilir!
gaza gelmeye gerek yok. yarın devran döner, iki haber çıkar 'insanlara böyle iftira atıldı, işte itirafçılar' diye, geri vites yaparsınız!
gaza gelmeye gerek yok. yarın devran döner, iki haber çıkar 'insanlara böyle iftira atıldı, işte itirafçılar' diye, geri vites yaparsınız!
faruk süren'lerden, ünal aysal'lardan, çomarlara kaldığımızı gösteren durumdur! ne dursun ne apo gs başkanı olabilecek vizyonda insanlar değiller!
adres çubuğuna yazmaya üşenenler için: (bkz: ekimlikrandevu.nvi.gov.tr)