reklam panolarinda huglu marka av tufegi reklamlarinin dondugu lig maci.
ulkede alkol reklami yapmak yasak ama mesela av tufegi reklami yapabiliyorsun. neden cunku av tufegi alkole gore cok daha zararsiz bi urun.
not: drogba
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
53 lira hesap kitlenen dh ölücüsüne denk gelmemiş kişi lafı.
düzenleme: olayı yaşayan arkadaş endersgame0120 nickli çaylak bir arkadaşmış. bilgilerinize.
düzenleme: olayı yaşayan arkadaş endersgame0120 nickli çaylak bir arkadaşmış. bilgilerinize.
bordo bereliler2, gectigimiz gunlerde tum kislanin goturuldugu ve gozumuzun kanadigi, gerceklikten uzak film
ekşi sözlük yönetiminde olsan kendini "vasıflı biri" olarak düşünüp davet eder miydin?
kılık değiştirmesine gerek olduğunu düşünmediğim şarkı söyleyen.
(bkz: e-devlet) bir alman arkadaşım bu uygulamayı görünce çok şaşırmıştı ve hayran kalmıştı, almanya’da bütün devlet işleri posta ile olduğundan böyle bir kolaylık ilgisini çekmişti.
anadolu lisesi dediğin şeyin içini boşaltıp düz liselerin, süper liselerin adını değiştirip anadolu lisesi diye yutturursan sayı bu kadar artar tabii. az bile artmış hatta. insanlar artık "gerçek anadolu lisesi" diye bir kavram yarattı haberin var mı? onlar da az çok olanları takip eden kesim.
sizi böyle kandırıyorlar işte. artık her mahallede üniversite de var. onları da yaz şöyle iyice göğsün kabarsın.
sizi böyle kandırıyorlar işte. artık her mahallede üniversite de var. onları da yaz şöyle iyice göğsün kabarsın.
futbol endüstrisine para kazandıran tarafta mısınız yoksa endustriden kazanan tarafta mısınız? bence bütün mesela bu, gerisi sizi meşgul etmek için devletler tarafından uydurulmuş tırı vırı, vakit kaybı.
dolar 4
euro 5
pound 6
yarak 7
euro 5
pound 6
yarak 7
''fotoğraftan sonra hayvan izin isteyip tabaktan kalktı'' yorumuyla yarmıştır.
'kölelik kaldırılmadı, sadece bütün renkleri kapsayacak biçimde genişletildi.'
-bukowski.
modern kölelik/ücretli köleliği çok güzel ifade eden bir söz.
-bukowski.
modern kölelik/ücretli köleliği çok güzel ifade eden bir söz.
benim icin nordmende'dir.
soru cevaplayacakmış.
benim sorum (bkz: yorekok kim amk)?
edit: ahaha bazı, beynindeki minik lakünleri bokla dolana kadar bok çukurunda bekletip sonra da üzerine sifon çekilmesi gereken insanların zoruna gitmiş sorum. ben birini tanımak için neden çaba sarf edeyim? okumak zorunda mıyım kim olduğunu? "aaa böyle biri varmış, hemen hakkında bilgi edinmeliyim" yerine, yaptığı işlerle kendini merak ettirmesi gerekmektedir. demek ki benim için başarılı işler yapmamış... hakkında entry okuyacağım kadar güzel videolar karşıma çıkmamış. bu kişiyi ilk defa duymak benim/bizim eksikliğimiz değildir. cem yılmaz hakkında entry okumayan adam cem yılmaz kim? der mi? hayır yani, soru cevaplayacak kadar ne yapmış bu biri? (bkz: reklam aracı olarak ekşi sözlük)
edit2 : buraya "sözlük sayesinde kendisini tanıma fırsatım olan youtuber. umarım güzel işlere imza atarak yoluna devam eder" şeklinde entry girmem hiç zor değil ama sözlüğün bence kalitesini düşüren şeyler bunlar. parayla kendine soru sordurmak da nedir yani? sadece sözlükteki zıt görüşleri birbirine düşürmekten başka hiç bir işe yaramıyor. reklamın iyisi kötüsü olmaz. her türlü sözlüğe destek vermek isterim lakin bu soru sorma olayı ziyedesiyle beni üzüyor. başka reklam verme biçimi yok mudur yani?
benim sorum (bkz: yorekok kim amk)?
edit: ahaha bazı, beynindeki minik lakünleri bokla dolana kadar bok çukurunda bekletip sonra da üzerine sifon çekilmesi gereken insanların zoruna gitmiş sorum. ben birini tanımak için neden çaba sarf edeyim? okumak zorunda mıyım kim olduğunu? "aaa böyle biri varmış, hemen hakkında bilgi edinmeliyim" yerine, yaptığı işlerle kendini merak ettirmesi gerekmektedir. demek ki benim için başarılı işler yapmamış... hakkında entry okuyacağım kadar güzel videolar karşıma çıkmamış. bu kişiyi ilk defa duymak benim/bizim eksikliğimiz değildir. cem yılmaz hakkında entry okumayan adam cem yılmaz kim? der mi? hayır yani, soru cevaplayacak kadar ne yapmış bu biri? (bkz: reklam aracı olarak ekşi sözlük)
edit2 : buraya "sözlük sayesinde kendisini tanıma fırsatım olan youtuber. umarım güzel işlere imza atarak yoluna devam eder" şeklinde entry girmem hiç zor değil ama sözlüğün bence kalitesini düşüren şeyler bunlar. parayla kendine soru sordurmak da nedir yani? sadece sözlükteki zıt görüşleri birbirine düşürmekten başka hiç bir işe yaramıyor. reklamın iyisi kötüsü olmaz. her türlü sözlüğe destek vermek isterim lakin bu soru sorma olayı ziyedesiyle beni üzüyor. başka reklam verme biçimi yok mudur yani?
doğukan manço’nun zamanında dediği gibi:
“bahçıvansın biberin yok, hıyarsın haberin yok hakan.”
“bahçıvansın biberin yok, hıyarsın haberin yok hakan.”
bayan desinler ama iş hayatında adil olsunlar, arkadaşça bir sohbeti seks daveti olarak algılamasınlar, sokaklarda sözlü veya sözsüz taciz etmesinler, akşam 21.00'dan sonra sokaklarda özgürce yürümesine müsade etsinler, tecavüz etmesinler, öldürmesinler...
yazabilsem yazacam ama zor işte...
gerçekten düşününce ekşi denilebilecek bir itiraf ile katıldığım başlık.
son 2 yıl içinde aldığım en iyi kararı geçen hafta aldım.
6 yıllık ilişkimi bitirmekti.
son 2 yıl içinde aldığım en iyi kararı geçen hafta aldım.
6 yıllık ilişkimi bitirmekti.
türkiye'yle kara savaşına hiçbir ülkenin götü yemez falan diye ahkam kesen tiplere var ya bayılıyorum gerçekten keşke hayatta benim de böyle bilmeden etmeden konuşabilme yeteneğim özgüvenim falan olsa.
senin iletişim kulelerini, mühimmat depolarını, kışlalarını, erzak depolarını, hangarlarını, petrol depolarını vurduktan sonra nato, topraklarına bir çıkartma yapar var ya aklın şaşar tek tank yürütemez, tek uçak kaldıramazsın. daha hava savunma sistemin bile yok, neymiş götü yemezmiş. total war oynamak sanıyorlar herhalde hayatı. karşı tarafa hazırlanma süresi ver, sen de o sırada taktik yap sonra start'a basınca ortada buluşup savaşın.
senin iletişim kulelerini, mühimmat depolarını, kışlalarını, erzak depolarını, hangarlarını, petrol depolarını vurduktan sonra nato, topraklarına bir çıkartma yapar var ya aklın şaşar tek tank yürütemez, tek uçak kaldıramazsın. daha hava savunma sistemin bile yok, neymiş götü yemezmiş. total war oynamak sanıyorlar herhalde hayatı. karşı tarafa hazırlanma süresi ver, sen de o sırada taktik yap sonra start'a basınca ortada buluşup savaşın.
kim yönetiyor bu koyduğumunun şirketlerini, nasıl becerebiliyorsunuz zarar etmeyi yahu.
en temel zekayla, kahvede bardak çay satan kahveci bile bu işten para kazanabiliyorken, koca koca fabrikaları kimler yönetiyor da, hakikaten milli içeceğimiz olan ve en fakirinden en zenginine neredeyse herkesin günde 3-5 bardak tükettiği çaydan nasıl zarar edebiliyorsunuz? delireceğim yemin ederim yahu.
en temel zekayla, kahvede bardak çay satan kahveci bile bu işten para kazanabiliyorken, koca koca fabrikaları kimler yönetiyor da, hakikaten milli içeceğimiz olan ve en fakirinden en zenginine neredeyse herkesin günde 3-5 bardak tükettiği çaydan nasıl zarar edebiliyorsunuz? delireceğim yemin ederim yahu.
30 ne olm, 40 olduk...
:/
:/
edit5: işin güzel yanı tanımıyoruz ama mutluyuz
edit3: arkadaşlar yorekok bile bizim derneğe üye oldu
(#75864500) demek sesimizi duyurduk
derneğin kurucusuyum, yorekok başlığına yorekok kim amk yazanlar davetlimdir.
harbiden yorekok kim amk, ismini yazarken bile kopya çektim, yazdıktan sonra doğru mu yazdım diye kontrol ettim.
tanımak için youtube kanalına girdiniz biliyorum , bende girdim ama bi sikim anlamadım.bunlar nasıl video amk. komik mi anlamadım bile.
herhalde bi sonraki davetli enes batur olacak.
edit: ferhan şensoy istiyoruz
edit 2: (#75863049) adama o kadar atıp tuttuk , soruma cevap verdi. adamsın yorekok
edit4: tabi çizgimizi bozmuyoruz yorekok kim amk
edit3: arkadaşlar yorekok bile bizim derneğe üye oldu
(#75864500) demek sesimizi duyurduk
derneğin kurucusuyum, yorekok başlığına yorekok kim amk yazanlar davetlimdir.
harbiden yorekok kim amk, ismini yazarken bile kopya çektim, yazdıktan sonra doğru mu yazdım diye kontrol ettim.
tanımak için youtube kanalına girdiniz biliyorum , bende girdim ama bi sikim anlamadım.bunlar nasıl video amk. komik mi anlamadım bile.
herhalde bi sonraki davetli enes batur olacak.
edit: ferhan şensoy istiyoruz
edit 2: (#75863049) adama o kadar atıp tuttuk , soruma cevap verdi. adamsın yorekok
edit4: tabi çizgimizi bozmuyoruz yorekok kim amk
bugün bi kaç fotosunu gördüm. küçük kızına topuklu ayakkabı ve yarı çıplak partygirl kıyafetleri giydirdiği fotoğraflarını 2.6 milyon takipçisi olan açık insatgram hesabına koymuş. pedofiliden, çocuk istismarından ve teşhirden bahsedilen tepkiler gelmiş bu hanıma. sevmeyeni zaten çok olduğundan, tam topun ucunda olan bu hanım kızımızın da cevabı “ sizi mahkemeye verecem” şeklinde olmuş.
neyi verecen mahkemeye diye sorasım geldi, ondan yazıyorum.
4 yaşında bi kız çocuğuna topuklu parlak bot giydirerek, onu yarı çıplak kıyafetlerle sergilemek nedir arkadaş? çocuk çocuk gibi giyinir, kadın gibi diil. isviçre’de yaşıyor olsak “ siz çocuğu teşhir etmişsiniz” diye, suistimalden asıl kendisi ceza alır. ama burası türkiye cehennemi. ve kendisi de hükümete yakın bi medya patronu karısı. (karı)
biz de giydik küçükken annemizin topuklu pabuçlarını, rujlarını sürdük. ama kimse görmedi. gerek yok çünkü. maymun olmadık çocuk olduk.
düşünemiyorum mesela annemin bana kadınsı giysiler giydirip, dudağıma ruj sürüp gün arkadaşlarına sergilediğini. babam psikiyatri kliniğine yatırırdı gibime geliyo.
neyi verecen mahkemeye diye sorasım geldi, ondan yazıyorum.
4 yaşında bi kız çocuğuna topuklu parlak bot giydirerek, onu yarı çıplak kıyafetlerle sergilemek nedir arkadaş? çocuk çocuk gibi giyinir, kadın gibi diil. isviçre’de yaşıyor olsak “ siz çocuğu teşhir etmişsiniz” diye, suistimalden asıl kendisi ceza alır. ama burası türkiye cehennemi. ve kendisi de hükümete yakın bi medya patronu karısı. (karı)
biz de giydik küçükken annemizin topuklu pabuçlarını, rujlarını sürdük. ama kimse görmedi. gerek yok çünkü. maymun olmadık çocuk olduk.
düşünemiyorum mesela annemin bana kadınsı giysiler giydirip, dudağıma ruj sürüp gün arkadaşlarına sergilediğini. babam psikiyatri kliniğine yatırırdı gibime geliyo.
türkiye'nin tekrar abd ile aynı yatağa sokulma tehlikesini gören rusya'nın çıkışıdır.
henüz 1 hafta bile olmadı, erdoğan - putin - ruhani zirvesi biteli. üç lider ankara'dan 'suriye'nin toprak bütünlüğünü tanıyoruz' açıklaması yaptı. 2 gün geçti, abd muhibbi islamcılar, 'esad kimyasal silah kullandı' yalanını yine servis etti.
baktık, türkiye'den yetkililer, sanki 2 gün önce putin ve ruhani'yle anlaşan onlar değilmiş gibi, abd ile aynı koroya katıldı.
bu fotoğrafa bakan rusya'nın ne yapmasını, ne söylemesini beklersiniz?
bence gayet normaldir, rusya'nın çıkışı.
türkiye, ne yazık ki dost düşman ayrımı yapamayan bir ülke haline getirilmiştir.
henüz 1 hafta bile olmadı, erdoğan - putin - ruhani zirvesi biteli. üç lider ankara'dan 'suriye'nin toprak bütünlüğünü tanıyoruz' açıklaması yaptı. 2 gün geçti, abd muhibbi islamcılar, 'esad kimyasal silah kullandı' yalanını yine servis etti.
baktık, türkiye'den yetkililer, sanki 2 gün önce putin ve ruhani'yle anlaşan onlar değilmiş gibi, abd ile aynı koroya katıldı.
bu fotoğrafa bakan rusya'nın ne yapmasını, ne söylemesini beklersiniz?
bence gayet normaldir, rusya'nın çıkışı.
türkiye, ne yazık ki dost düşman ayrımı yapamayan bir ülke haline getirilmiştir.
muzlu süt (bkz: kazım büfe)
"bugün mevcut okulların sadece %6'sı imam hatip" demiş ilk entry sahibi. bana göre bırak %6 yı, türkiye'deki tek bir okul bile imam hatip olmamalı. imam hatipler çok diye kapatılsın demiyoruz, imam hatipler kökten kapatılsın diyoruz.
(bkz: amerika)
(bkz: ferrari)
12 saat once ''seni seviyorum'' diyen kisi gelip, ''baskasi var'' diyebilir. sizi yari yolda birakabilir, bu tamamen karakter meselesi... salak yerine konulmus hissedersiniz ama size guzel bir ders olur. tecrube yedigimiz kaziklarin toplami neticede. kazik yiye yiye, hayal kirikligina ugraya ugraya olgunlasiriz.
seksiyse ismi de güzeldir
(bkz: acme)
bu cümleyi duyduğumda ağlamaktan sele zeytinine dönmüş gözlerine bakıyordum. doğru söylediğinden şüphem yoktu. bunu ona da söyledim, biliyorum dedim. ve dönüp, gittim.
sonrasında biriktirdiğim her insan ve yaşadığım her ilişki bu gerçeği tasdik etti. kimsenin beni onun gibi sevemeyeceği gerçeğini.
sonraları anladım ki, onun söylemediği ve benim de bilmediğim bir gerçek daha vardı. keşke bunu da ekleseydi naçizane uyarısına ve şöyle deseydi:
"seni benim gibi seven olmayacak ve bu çok acıtacak."
tanım: etkisi yıllandıkça artan muktedir söz öbeği.
sonrasında biriktirdiğim her insan ve yaşadığım her ilişki bu gerçeği tasdik etti. kimsenin beni onun gibi sevemeyeceği gerçeğini.
sonraları anladım ki, onun söylemediği ve benim de bilmediğim bir gerçek daha vardı. keşke bunu da ekleseydi naçizane uyarısına ve şöyle deseydi:
"seni benim gibi seven olmayacak ve bu çok acıtacak."
tanım: etkisi yıllandıkça artan muktedir söz öbeği.
illegal bir durumun dönmediği festival, baya dere otu, maydonoz falan
canım kaplumbağam toshiba.
'ikinci el araba mesela: ispanya'da 25 bin euroya ikinci el bir araba alabiliyorsunuz'
bak bu araba 6000 euro mesela.
türkiye'de bu araba zaten 30.000 lira değil onu geçtim de;
sorun şu: ispanyadakiler normal bir işte 6000 euroyu kaç ayda kazanıyor? türkiye'de normal bir işte ne kadar çalışmak gerekiyor??
o kadar saçmalanmış ki; hangisini anlatayım amk?!
bak bu araba 6000 euro mesela.
türkiye'de bu araba zaten 30.000 lira değil onu geçtim de;
sorun şu: ispanyadakiler normal bir işte 6000 euroyu kaç ayda kazanıyor? türkiye'de normal bir işte ne kadar çalışmak gerekiyor??
o kadar saçmalanmış ki; hangisini anlatayım amk?!
(bkz: engelle)
(bkz: başlıklarını engelle)
edit: kemalist dediğin türkün kendisidir zaten. asıl arap yalayıcı çomarlar türklerden nefret ederler.
(bkz: başlıklarını engelle)
edit: kemalist dediğin türkün kendisidir zaten. asıl arap yalayıcı çomarlar türklerden nefret ederler.
ruh hastası değildir onlar. ruh hastası olsa duramazsın. ne iş ile ilgileniyorsa ilgilensin bir insan bir kere dilini düzgün kullanmalı. bildiği işi yapmalı ve her üründe daha iyiyi hedeflemeli.
bu memleketten giderken bir yabancı uyruklu spor adamı şu sözü etmişti.
‘’burada her şeyden biraz var, ama hiçbir şeyden tam yok’’
yazacaksanız , konuşacaksanız tam yapın.
her şeyden evvel kitap okuyun ulan biber dolmaları.
bu memleketten giderken bir yabancı uyruklu spor adamı şu sözü etmişti.
‘’burada her şeyden biraz var, ama hiçbir şeyden tam yok’’
yazacaksanız , konuşacaksanız tam yapın.
her şeyden evvel kitap okuyun ulan biber dolmaları.
ithal ürünlere fon koyulması, ancak rekabetçi bir imalat sektörün varsa mümkündür. imalat sektörün hamle yapmıştır, fakat yurt dışı mallar pazarı domine etmektedir. bu sektör kalkınana, pazar gücü edinip yurtdışı pazarına açılmak zorunda kalana kadar fon uygularsın. kimi sektörlerde yapılıyor zaten bu işler. fon koyulan sektörler var.
ama ülkenin imalatının geneli dışa bağımlıyken kalkıp genel bir fon koymaya kalktığın takdirde enflasyonu coşturma ihtimali kaçınılmaz. arz darboğaza düşecektir, iç piyasada mal olmadığından yine dış pazara muhtaç kalıp bu sefer de fon paralarını devlete yedirmek zorunda kalınır. devlet de bu fonları kredi olarak teşebbüslere dağıtıp lokomotifi hareketlendirebilir, ama bu sürecin en az iki üç seçim döngüsünü kapsayacağını rantçı kaşarların tamamı bildiğinden, bunu makul biçimde formüle etmezler.
ama ülkenin imalatının geneli dışa bağımlıyken kalkıp genel bir fon koymaya kalktığın takdirde enflasyonu coşturma ihtimali kaçınılmaz. arz darboğaza düşecektir, iç piyasada mal olmadığından yine dış pazara muhtaç kalıp bu sefer de fon paralarını devlete yedirmek zorunda kalınır. devlet de bu fonları kredi olarak teşebbüslere dağıtıp lokomotifi hareketlendirebilir, ama bu sürecin en az iki üç seçim döngüsünü kapsayacağını rantçı kaşarların tamamı bildiğinden, bunu makul biçimde formüle etmezler.
sözlükteki malları ortaya çıkaran başlık. hala komplo teorisi yazıyorlar. başlığı açan adam bir tarih öğretmeninin komplo teorilerini gerçekmiş gibi anlatmasından şikayetçi ancak bizim yazarlar gidip o kendine öğretmen diyen salağa hak vermiş. he canım he kaçtı. dünyayı da cübbe ve maske giyen kendine illuminati diyen bir örgüt yönetiyor zaten. abd de bir silah varmış ve deprem yapıyormuş. aya hiç gidilmedi. iran protestolarının arkasında da mc donald's var.
boyle basliklarin "turk erkeklerinin" "turk kizlarinin" diye baslamasindan gina geldi. fransiz erkekleri bana cirkin kadin gosterin diye ortaliga mi dusuyor? kadin, erkek; irk, din, dil vs.farketmesizin mutlaka dis gorunuse bakiyor. asiri guzel/yakisikli olmasa bile kendi gozune hitap eden biri var herkesin. bir yazar da muhabbeti guzel olan kadin falan demis ama, bu kadinlar cogunlukla "kanka" kategorisinde kalip, yanlarindaki guzel arkadaslariyla aralarinin yapilmasinda kopru vazifesi goruyorlar.
sonuc olarak allah herkesin gonlune gore versin.
sonuc olarak allah herkesin gonlune gore versin.
gündemi hak eden etkinlik.
ben kedilerden çok korkuyorum ama kedileri seviyorum. uzaktan.
çok güzel düşünmüş düşünenler. gündem olsun isterim.
tebrik ediyorum. nisan ayında bir sürü yavru kedi telef oluyor demişti kedi sever bir badim.
ben kedilerden çok korkuyorum ama kedileri seviyorum. uzaktan.
çok güzel düşünmüş düşünenler. gündem olsun isterim.
tebrik ediyorum. nisan ayında bir sürü yavru kedi telef oluyor demişti kedi sever bir badim.
arkadaşlar birbirinize çok yakın olta atmışsınız, misinalar karışıp düğümlenecek benden söylemesi.
ben böyle mal bir kitle görmedim. fizik kurallarına aykırıymış ilk golün çizgiyi tamamen geçmesi.
https://twitter.com/…an03/status/983074279481847808
bunların hepsini toptan engellemek lazım ama mal kotam var. bunların da sözlükte görünür olması gerekiyor ki, cevap verebilelim. yoksa meydanı boş bulup, at oynatıyorlar. öyle mercimek beyniyle kimseye algı operasyonu yaptırtmayız burada.
ben size bir öneride bulunuyorum. ilk gol çizgiyi geçmedi mi diyorsunuz. buyrun beyler, kanıtlayın, deli gibi para alırsınız lan. mahkemeye verin, halkı yanıltıyorlar diyerek. ama o göt yok sizde. biliyoruz. işiniz gücünüz, millete çamur atmak, suyu bulandırmak ve siktir olup gitmek. yok kardeşim, meydanı boş bulmayın.
malatya başakşehir'e yattı, demba ba bilerek gol atmadı, fb'nin golü çizgiyi geçmedi ama çizgiyi geçti dediler. sadece bu haftaki mal mal komplo teorilerine bak ya. çok afedersiniz izlediğiniz futbolun amına koyayım. götlerinden komplo teorileri uydurup, "herkesle savaşıyoruz" goygoyu yapıyorlar. cidden mal ya bu kitle. gece gece şunu yazmamam lazımdı ama bu mallığa katlanamıyorum.
https://twitter.com/…an03/status/983074279481847808
bunların hepsini toptan engellemek lazım ama mal kotam var. bunların da sözlükte görünür olması gerekiyor ki, cevap verebilelim. yoksa meydanı boş bulup, at oynatıyorlar. öyle mercimek beyniyle kimseye algı operasyonu yaptırtmayız burada.
ben size bir öneride bulunuyorum. ilk gol çizgiyi geçmedi mi diyorsunuz. buyrun beyler, kanıtlayın, deli gibi para alırsınız lan. mahkemeye verin, halkı yanıltıyorlar diyerek. ama o göt yok sizde. biliyoruz. işiniz gücünüz, millete çamur atmak, suyu bulandırmak ve siktir olup gitmek. yok kardeşim, meydanı boş bulmayın.
malatya başakşehir'e yattı, demba ba bilerek gol atmadı, fb'nin golü çizgiyi geçmedi ama çizgiyi geçti dediler. sadece bu haftaki mal mal komplo teorilerine bak ya. çok afedersiniz izlediğiniz futbolun amına koyayım. götlerinden komplo teorileri uydurup, "herkesle savaşıyoruz" goygoyu yapıyorlar. cidden mal ya bu kitle. gece gece şunu yazmamam lazımdı ama bu mallığa katlanamıyorum.
bizimki söyledi sandım yüreğim ağzıma geldi.
mazallah solcuları idam ediyoruz falan diyebilir.
mazallah solcuları idam ediyoruz falan diyebilir.
saldırı gerçekleşmeden olmuş gibi yansıtılmış olasılık. gerçekten anlamak mümkün değil bari sonuna saldırı olasılığı/ihtimali falan yazsaydınız. ha bir de "abd üstüste koyup hoplatır" tarzı yorumlara da gülmekten başka çare yok, mahalle kahvesinden mi entry giriyorsunuz?
sol bekte, sağ ayağının dışıyla, hasan ali ve ismail'den daha iyi ortalar açan eski fenerbahçe oyuncusu.
beyaz gemi de ki orozkul
tüm türk anneleri sakal düşmanıdır.
bilinçaltı 30’lu yaşlardaki iri kıyım oğullarının bebekliklerindeki kılsız suratını görmek istemesidir, hiç büyümemiş gibi bakarlar çünkü, baby face oğullarını sevme arzusu bir nevi,hiçbir zaman annem benim sakallı olmamı istemedi.
sakallıysam:
“ iğrenç kes şu sakalı mağara adamı gibi oluyorsun”
“teröristlere benziyorsun”
“sefiller gibi duruyorsun serseri seni”
kesince:
“adama benzedin şimdi”
“oh be şöyle tertemiz surat içim açıldı”
“5 yaş gençleştin”
diye diye gaz vermelerle kestik o güzelim sakalları...
keserim sakalı merak etme yeter ki senin gönlün olsun canım annem:)
bilinçaltı 30’lu yaşlardaki iri kıyım oğullarının bebekliklerindeki kılsız suratını görmek istemesidir, hiç büyümemiş gibi bakarlar çünkü, baby face oğullarını sevme arzusu bir nevi,hiçbir zaman annem benim sakallı olmamı istemedi.
sakallıysam:
“ iğrenç kes şu sakalı mağara adamı gibi oluyorsun”
“teröristlere benziyorsun”
“sefiller gibi duruyorsun serseri seni”
kesince:
“adama benzedin şimdi”
“oh be şöyle tertemiz surat içim açıldı”
“5 yaş gençleştin”
diye diye gaz vermelerle kestik o güzelim sakalları...
keserim sakalı merak etme yeter ki senin gönlün olsun canım annem:)