Sık geçen başlıklar

dedim ama niye 7

ekşi profili
anadolu lisesi dediğin şeyin içini boşaltıp düz liselerin, süper liselerin adını değiştirip anadolu lisesi diye yutturursan sayı bu kadar artar tabii. az bile artmış hatta. insanlar artık "gerçek anadolu lisesi" diye bir kavram yarattı haberin var mı? onlar da az çok olanları takip eden kesim.

sizi böyle kandırıyorlar işte. artık her mahallede üniversite de var. onları da yaz şöyle iyice göğsün kabarsın.
insanların eleştirmek için bu kadar yazı yazmış olmasına anlam veremediğim boş adamın önde gideni.
mesleğe yeni başlayanlar için tüm ek derslerin dolu olması halinde 3500 tl civarındadır. yani 4 yıllık üniversite mezunu işine yeni başlayan çoğu kamu görevlisinden daha fazlaymış. bu yüzden de düşürülmesi arzu ediliyor anladığım kadarıyla. o yeni mezun kamu görevlilerinin de maaşının arttırılmasını talep etmesi gerektiği arkadaşın aklına gelmiyor maalesef. nedense kendi maaşı aynı kalıp öğretmenin maaşı azalsa daha mutlu olacak.

o zaman nazım hikmet’ten gelsin:

(bkz: dünyanın en tuhaf mahlukusun yani)