adama kızmayın, kızacaksanız bu mevzuya sebep olanlara kızın. adam mevcut durumdan mizah çıkarmış sadece.
Sık geçen başlıklar
twiksingercekmucidi 20
ekşi profili- hanım, zil çalıyor!
- acaba kimin için çalıyor?
bkz vermeye gerek duymuyorum.
- acaba kimin için çalıyor?
bkz vermeye gerek duymuyorum.
hekimlik ile doktorluğu birbiriyle karıştıran kişinin derdi.
veterinerlerin, dişçilerin ve doktorların ortak noktası hekim olmalarıdır. zaten veteriner hekim, diş hekimi diye geçer. yanlış olan: bu meslek sahiplerine doktor denilmesi.
şu ayrımın hâlâ öğrenilememiş olmasına hayret ediyorum. hatta bizzat bu mesleklerin sahipleri tarafından bile.
edit: imlâ
veterinerlerin, dişçilerin ve doktorların ortak noktası hekim olmalarıdır. zaten veteriner hekim, diş hekimi diye geçer. yanlış olan: bu meslek sahiplerine doktor denilmesi.
şu ayrımın hâlâ öğrenilememiş olmasına hayret ediyorum. hatta bizzat bu mesleklerin sahipleri tarafından bile.
edit: imlâ
memur olmayanlar sanki freddie mercury gibi bir hayat yaşıyor.
şu olay ve iki gündür süren tartışma, türkiye'nin az gelişmişlik sürecinin özeti gibi resmen.
onlarca kronik sorunu olan bir ülkede bu kadar vasat bir olayın gündem olması bile vaziyetimizin sebebini kanıtlar nitelikte.
onlarca kronik sorunu olan bir ülkede bu kadar vasat bir olayın gündem olması bile vaziyetimizin sebebini kanıtlar nitelikte.
yapay depremin imkansız olduğuna artık eminim.
okuyanlar da ticaret yapanları küçümsüyor. bir şekilde ödeşiyorlar. bizim toplumun ata sporu zaten küçümsemek.
meali: iran, tahran'ı her an vurabilir.
(bkz: helvacıoğlu blok flüt)
gayet de işe yarar lakin çok az insan bu sporlara istikrarlı bir şekilde devam edip kondisyon ve refleks oluşturarak, lazım olduğunda kullanabileceği seviyeye gelir. bir hevesle sezonluk gidip de ryu'ya dönüşecek haliniz yok ya.
bu bir bakıma iki ay gitar kursuna gidip "abi gitar öğrenmek sahnede bir işine yaramıyor" demekle aynı mantık.
bu bir bakıma iki ay gitar kursuna gidip "abi gitar öğrenmek sahnede bir işine yaramıyor" demekle aynı mantık.
şak şak vs tak tak
ikisi de değil. bence dünyayı, kitlelerin salaklığı yönetiyor. böyle bir malzeme olmasa hiçbir ülke, başka ülkeler üzerinde oyun kuramaz. esas alet olanlara bakmak lazım.
bizdeki kediler sağolsun hiç böyle bir manzarayla karşılaştırmıyorlar bizi.
(bkz: dexter)
hadi be reis. hikayeye kaldığın yerden devam et. biliyorum, sen tutamamışsındır kendini. kesip, biçmeye devam ediyorsundur.
hadi be reis. hikayeye kaldığın yerden devam et. biliyorum, sen tutamamışsındır kendini. kesip, biçmeye devam ediyorsundur.
tamam silinsin. akabinde de bedelli çıkarılsın, kyk'dan girecekleri zararı, bedelli paralarından karşılasınlar, herkes mutlu olsun. tam bir win-win durumu.
(bkz: ferrari)
- mezhebin ne?
* cv'me yazmıştım aslında ama...
- hmm... bakayım hemen... yazmıyor birşey.
* hayret. o kadar mesleki önem taşıyan, kritik bir bilgiyi nasıl olmuş da yazmamışım...
- ?!'"
* cv'me yazmıştım aslında ama...
- hmm... bakayım hemen... yazmıyor birşey.
* hayret. o kadar mesleki önem taşıyan, kritik bir bilgiyi nasıl olmuş da yazmamışım...
- ?!'"