türkiye'nin tekrar abd ile aynı yatağa sokulma tehlikesini gören rusya'nın çıkışıdır.
henüz 1 hafta bile olmadı, erdoğan - putin - ruhani zirvesi biteli. üç lider ankara'dan 'suriye'nin toprak bütünlüğünü tanıyoruz' açıklaması yaptı. 2 gün geçti, abd muhibbi islamcılar, 'esad kimyasal silah kullandı' yalanını yine servis etti.
baktık, türkiye'den yetkililer, sanki 2 gün önce putin ve ruhani'yle anlaşan onlar değilmiş gibi, abd ile aynı koroya katıldı.
bu fotoğrafa bakan rusya'nın ne yapmasını, ne söylemesini beklersiniz?
bence gayet normaldir, rusya'nın çıkışı.
türkiye, ne yazık ki dost düşman ayrımı yapamayan bir ülke haline getirilmiştir.
10.04.2018 · 24. sıra
blue islands
09.04.2018 13:29